Beantwoord

Error Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen

  • 20 October 2019
  • 33 reacties
  • 2564 Bekeken


Toon eerste reactie

33 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@Kremx Gebruik je toevallig een platte RJ11 kabel? Platte kabels worden namelijk over het algemeen afgeraden in verband met potentieel signaalverlies en interferentie. 

Is het gelukt met het verplaatsen van jouw modem trouwens?

Ik heb sinds 2 maanden ook tmobile tv en ik heb sinds een paar weken hetzelfde probleem. Super vervelend! Ik heb het nog niet bij tmobile gemeld omdat ik dit forum online tegenkwam toen ik online ging zoeken naar de error. Is er al een oplossing? Ik betaal nu voor tv maar heb geen tv.. Lekker is dat

De monteur is geweest, maar helaas heeft dit niet het gewenste resultaat gehad.

De monteur was sterk van mening dat het probleem te wijten was aan de lange kabel tussen het modem en het ISRA-punt (circa 5 meter). Aan de opmerking dat een KPN-setup jarenlang perfect heeft gewerkt met deze zelfde kabel en dat het internet gewoon stabiel is en voldoende snel (heeft de monteur zelf bevestigd) had hij helaas geen boodschap.

Het advies was dus om het modem te verplaatsen en hier zouden we het mee moeten doen. Op het nadrukkelijke verzoek van mijn vriendin of de monteur dit dan niet meteen even kon proberen, kwam de boodschap dat we dit zelf moesten doen.

De monteur heeft nog wel het modem gereset (dit hadden we zelf ook al gedaan), waarna de tv weer functioneerde maar deed gelijktijdig ook de mededeling dat dit waarschijnlijk maar van korte duur zou zijn. 

Al met al krijg ik hiermee dus wel het gevoel dat we van het kastje naar de muur worden gestuurd, maar ga ik dit weekend het verplaatsen van het modem toch maar even proberen. Ik verwacht persoonlijk dat dit geen verschil zal maken. Hierna ga ik dan maar weer contact zoeken met de helpdesk, maar inmiddels zitten we dus al meer dan 5 weken zonder werkend TV signaal.

Reputatie 4
Badge

Hoi @Kremx,

 

We zijn uiteraard erg benieuwd, hoe is het vorige week gegaan? Heeft de monteur alles voor je kunnen oplossen? Als wij nog iets voor je kunnen doen dan horen we dat natuurlijk graag! 

Ben erg benieuwd,. Bij mij al sind juni dit probleem en er komt maar geen oplossing, zie mijn eigen topic erover. Ik blijf deze even volgen om te kijken wat de monteur bij jou kan doen. Ik vermoed helaas dat dat niks wordt...

Bij deze dan ook maar een update van mijn kant: Aanstaande woensdag komt er een monteur om hopelijk het probleem op te lossen.

Wordt vervolgd!

Reputatie 7

Hi @Kremx, zoals beloofd een tussentijdse update maar jammer genoeg heb ik niet meer dan dat. De collega's zijn nog steeds met een onderzoek bezig. Zodra ik meer weet laat ik dit uiteraard weten!

Reputatie 7

Hi @Kremx, goed dat je contact opneemt! We hebben inderdaad een aantal meldingen ontvangen met dit specifieke issue. Het lijkt in de combinatie Zyxel modem + TV Box te zitten en we zijn op dit moment de mogelijke oorzaak aan het onderzoeken. Ik heb jou zojuist ook aangemeld en ik houd je op de hoogte over de oplossing. Je hoort in ieder geval begin volgende week weer van mij!

Reageer