Beantwoord

foutcode 132210 bij verwijderen opname cloud

  • 9 November 2022
  • 46 reacties
  • 1161 Bekeken

Reputatie 1

 

Ik krijg deze foutmelding als ik een aflevering van een opgenomen serie wil verwijderen. 

Een reset van de tv box heeft niet geholpen.

Wat kan ik nog meer doen?

icon

Beste antwoord door MandyC 13 November 2022, 16:19

Bekijk origineel

46 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor de herstelmelding @MandyC, fijn dat het ook bij jou weer werkt! 😄

Reputatie 1

Hi allemaal, ik word al helemaal blij van de laatste paar reacties van jullie! De technische dienst heeft dit gistermiddag inderdaad weten op te lossen. Mocht het toch nog bij iemand niet werken, dan hoor ik het heel graag. Veel kijk-plezier allemaal! 🍀

Inderdaad .. het problemen van opnames verwijderen is opgelost. Dank!

Reputatie 7

Hi @MandyC, top dat je het aangeeft! Ik zie dat één van mijn collega's dacht dat het onderzoek dat ik heb ingeschoten nog over het algemene issue van gisteren ging. Ik heb dan ook meteen opnieuw het onderzoek uitgezet en aangegeven dat dit niet het geval is, excuses hiervoor. Je hebt dan ook weer een extra e-mail gekregen dat er een onderzoek is uitgezet. Hopelijk zie ik aankomende week een mooie update hierover terug. Daarvan houd ik je in het andere topic op de hoogte.

Hi @Wenmickey, heel goed dat je dit aangeeft! Ik heb dit meteen voor je nagevraagd. Aan deze kant zien we zowel via de TV Box als de Smart TV App wel de programmering van Veronica terug. Deze moet dus gewoon beschikbaar zijn. Kun je aangeven of je via de Smart TV App kijkt of via de TV Box? Ter dubbelcheck: heb je nog voldoende opname capaciteit? Dat check je als volgt:

  1. Menu > Account
  2. Mijn opname > Cloud opnemen
  3. Onderin de pagina in het balkje zie je:
    • Hoeveel verbruikt (Magenta)
    • Geplande opnames (Blauw)
    • Beschikbaar (Wit)

Ik hoor het graag van je, zodat ik je hier verder bij kan helpen! 

Hi allemaal, ik word al helemaal blij van de laatste paar reacties van jullie! De technische dienst heeft dit gistermiddag inderdaad weten op te lossen. Mocht het toch nog bij iemand niet werken, dan hoor ik het heel graag. Veel kijk-plezier allemaal! 🍀

DANK! Bij mij werkt ook weer alles naar behoren!

Ruud

Alle andere problemen van de opnames zijn verholpen maar ik heb nog 1 probleem. Hij geeft bij de zender veronica nog steeds aan dat er geen programma's zijn vanaf zaterdag. Ligt dit probleem bij tmobile of bij veronica ??? 

Er zijn namelijk een paar programma's (de FBI series en Blindspot) die ik wil opnemen bij veronica maar dat gaat niet op de normale manier. Nu weet ik wanneer deze programma's zijn en heb ik een handmatige opname ingezet dus het is nu afwachten of dit goed gaat.

Wendy, harderwijk 

Reputatie 1

@Lisa Ik kreeg de melding dat mijn melding met nummer 60651802 opgelost is. Maar ik heb echt geen idee wat dit over gaat 🤷‍♀️

Weet jij dit?

Groet

Mandy

Reputatie 7

Hi @Abbenhuis, heel erg bedankt - dat waarderen we enorm! 😊 Maak er een mooi weekend van. 

Reputatie 2

Dank, technici. Ik klaag als er iets niet goed gaat, dus ook een bedankje als een probleem binnen 24 uur is opgelost.

Fijn!

Reputatie 7

Hi allemaal, ik word al helemaal blij van de laatste paar reacties van jullie! De technische dienst heeft dit gistermiddag inderdaad weten op te lossen. Mocht het toch nog bij iemand niet werken, dan hoor ik het heel graag. Veel kijk-plezier allemaal! 🍀

Reputatie 2

Hier in Maarssen doet alles het ook weer😁

Net heb ik het opnieuw geprobeerd.

En het doet het weer 👍

 

Hier zijn alle problemen opgelost. Kan weer opnames bekijken en verwijderen. 

Reputatie 7
Badge +14

In Eindhoven zitten wij met dezelfde probleem sinds gisteren en ook al is het irritant.

Een ding is zeker  ZIGGO is 10 keer erger

En ik weet het uit ervaring

😂 Ja die ervaring heb ik ook.🙈👍🏻

 

In Eindhoven zitten wij met dezelfde probleem sinds gisteren en ook al is het irritant.

Een ding is zeker  ZIGGO is 10 keer erger

En ik weet het uit ervaring

Nu zijn zelfs alle opgenomen en geplande programma's verdwenen. Hoop dat dit wel tijd3elijk is.

Rien, Uden.

Zelfde probleem ook hier. En kan ook niks opnemen nu.. hoe kan ik er nu vanuit gaan dat de programma's die ik al had gepland nu opgenomen worden en de programma's die ik nog wilde terug kijken weer terug komen??? Een heel groot probleem nu dus wat word afgewimpeld met een simpele : heb geduld

Geduld begint op te raken met alle problemen die tmobile de laatste tijd heeft. En altijd ligt het probleem bij de klant en niet bij tmobile zelf.

Wendy, harderwijk 

Ja dat krijg ik ook alles al geprobeerd

 

Reputatie 1

Heb ook verwijder probleem sinds gisteren 

Reputatie 7

Hi @reginapol, merci voor je melding! Zodra we een nieuwe update doorkrijgen, dan plaatsen we die in het bovenstaande topic. 

Reputatie 1

 

Ik krijg deze foutmelding als ik een aflevering van een opgenomen serie wil verwijderen. 

Een reset van de tv box heeft niet geholpen.

Wat kan ik nog meer doen?

Ik heb hetzelfde probleem…. kwestie van afwachten dus :(

Reputatie 7

Hi allemaal, het issue is doorgezet naar onze leverancier! Hopelijk volgt er snel een nieuwe update, zodat we weten dat het weer is opgelost. 

Reputatie 3

Nu zijn zelfs alle opgenomen en geplande programma's verdwenen. Hoop dat dit wel tijd3elijk is.

Rien, Uden.

hallo ik krijg ook een code 132210 bij het wissen van de cloud

kan t mobile niet reageren 

wat een service hebben ze ben net van ziggo naar t mobile gegaan maar heb er spijt van 

Ik heb bijna het jaar vol bij T-mobile en na een jaar van complete ellende met uitvallende  en haperende ontvangst, ridicule “oplossingen” van de helpdesk die niks beter weet te verzinnen dan de “powerflip” , wat een eufemisme is voor “schakelt u even alles wat bij T-Mobile hoort uit en weer in en hopelijk heeft u dan weer waar u dik geld voor betaald”, ga ik overstappen naar Ziggo, Welke wanprestatie Ziggo ook gaat leveren, het kan nooit erger zijn dan wat je als “klant” bij T-Mobile krijgt te verduren. De klant is koning is bij T-Mobile “De klant moet zijn bek houden en gewoon accepteren dat onze apparatuur bagger is en dezelfde kwaliteit heeft als onze service. Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.” 
Nog 3 weken en dan ben ik verlost van deze baggerbende.    

Nou nu, wat een reactie zeg, ik ben drie jaar geleden overgestapt van Ziggo naar t-Mobile omdat Ziggo geen goede decoder wilde leveren en ben tot vandaag zeer tevreden over t-Mobile.
Overal gaat wel eens iets niet goed maar omdat het dan direct af te branden gaat te ver. 

Reputatie 2

Hier ook hetzelfde, hoop dat het snel opgelost wordt😅 (Ben niet verslaafd hoor🙈) 

Reputatie 7

Hi @Winters27, dit noem ik nog eens een snelle reactie - dankjewel! Fijn dat je deze stappen meteen hebt geprobeerd. Je mag hier of een nieuw topic voor aanmaken of je kunt deze vragen in het onderstaande topic plaatsen, aangezien het de Smart TV App betreft:

 

Reputatie 1

Hi @Boaz94, ik had gehoopt op een hele andere ervaring! Merci dat je dit hier aan de kaak stelt. Ik help je hier dan ook graag bij. Om het overzicht te bewaren, wil ik je vragen om de problemen die los staan van dit algemene probleem te melden in een apart topic. Dan help ik je via die weg verder en ga ik op onderzoek uit naar een passende oplossing. Ik wil namelijk dat je helemaal tevreden bent over jouw verbinding, dus daar wil ik voor zorgen. 

Hi @Winters27, dankjewel dat je dit aanstipt - want dit is zeker niet de verbinding die je hoort te hebben! Ook jou wil ik vragen om deze extra punten in een ander topic te plaatsen, zodat ik je daarbij kan helpen. Dan ga ik erin duiken op welke compensatie je recht hebt en maken we de Smart TV App heel snel weer werkend. Heb je de App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd of maakt dit geen verschil uit? Ik wil dit echt voor je oplossen. 
 

ja. 
eerst ‘gedwongen stoppen’ en opnieuw starten. Hielp niet. 
hierna app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Hielp ook niet.

tv 30 seconden van de stroom gehad en opnieuw hielp dit niet. Welk topic hoort dit onder dan?

 

Reageer