Ik krijg deze foutmelding als ik een aflevering van een opgenomen serie wil verwijderen.
Een reset van de tv box heeft niet geholpen.
Wat kan ik nog meer doen?
Beste antwoord door MandyC
Bekijk origineel
Ik krijg deze foutmelding als ik een aflevering van een opgenomen serie wil verwijderen.
Een reset van de tv box heeft niet geholpen.
Wat kan ik nog meer doen?
Beste antwoord door MandyC
Bekijk origineelHi allemaal, ik word al helemaal blij van de laatste paar reacties van jullie! De technische dienst heeft dit gistermiddag inderdaad weten op te lossen. Mocht het toch nog bij iemand niet werken, dan hoor ik het heel graag. Veel kijk-plezier allemaal! 🍀
Inderdaad .. het problemen van opnames verwijderen is opgelost. Dank!
Hi
Hi
Ik hoor het graag van je, zodat ik je hier verder bij kan helpen!
Hi allemaal, ik word al helemaal blij van de laatste paar reacties van jullie! De technische dienst heeft dit gistermiddag inderdaad weten op te lossen. Mocht het toch nog bij iemand niet werken, dan hoor ik het heel graag. Veel kijk-plezier allemaal! 🍀
DANK! Bij mij werkt ook weer alles naar behoren!
Ruud
Alle andere problemen van de opnames zijn verholpen maar ik heb nog 1 probleem. Hij geeft bij de zender veronica nog steeds aan dat er geen programma's zijn vanaf zaterdag. Ligt dit probleem bij tmobile of bij veronica ???
Er zijn namelijk een paar programma's (de FBI series en Blindspot) die ik wil opnemen bij veronica maar dat gaat niet op de normale manier. Nu weet ik wanneer deze programma's zijn en heb ik een handmatige opname ingezet dus het is nu afwachten of dit goed gaat.
Wendy, harderwijk
Weet jij dit?
Groet
Mandy
Hi
Dank, technici. Ik klaag als er iets niet goed gaat, dus ook een bedankje als een probleem binnen 24 uur is opgelost.
Fijn!
Hi allemaal, ik word al helemaal blij van de laatste paar reacties van jullie! De technische dienst heeft dit gistermiddag inderdaad weten op te lossen. Mocht het toch nog bij iemand niet werken, dan hoor ik het heel graag. Veel kijk-plezier allemaal! 🍀
Hier in Maarssen doet alles het ook weer😁
Net heb ik het opnieuw geprobeerd.
En het doet het weer 👍
Hier zijn alle problemen opgelost. Kan weer opnames bekijken en verwijderen.
In Eindhoven zitten wij met dezelfde probleem sinds gisteren en ook al is het irritant.
Een ding is zeker ZIGGO is 10 keer erger
En ik weet het uit ervaring
😂 Ja die ervaring heb ik ook.🙈👍🏻
In Eindhoven zitten wij met dezelfde probleem sinds gisteren en ook al is het irritant.
Een ding is zeker ZIGGO is 10 keer erger
En ik weet het uit ervaring
Nu zijn zelfs alle opgenomen en geplande programma's verdwenen. Hoop dat dit wel tijd3elijk is.
Rien, Uden.
Zelfde probleem ook hier. En kan ook niks opnemen nu.. hoe kan ik er nu vanuit gaan dat de programma's die ik al had gepland nu opgenomen worden en de programma's die ik nog wilde terug kijken weer terug komen??? Een heel groot probleem nu dus wat word afgewimpeld met een simpele : heb geduld
Geduld begint op te raken met alle problemen die tmobile de laatste tijd heeft. En altijd ligt het probleem bij de klant en niet bij tmobile zelf.
Wendy, harderwijk
Ja dat krijg ik ook alles al geprobeerd
Heb ook verwijder probleem sinds gisteren
Hi
Ik krijg deze foutmelding als ik een aflevering van een opgenomen serie wil verwijderen.
Een reset van de tv box heeft niet geholpen.
Wat kan ik nog meer doen?
Ik heb hetzelfde probleem…. kwestie van afwachten dus :(
Hi allemaal, het issue is doorgezet naar onze leverancier! Hopelijk volgt er snel een nieuwe update, zodat we weten dat het weer is opgelost.
Nu zijn zelfs alle opgenomen en geplande programma's verdwenen. Hoop dat dit wel tijd3elijk is.
Rien, Uden.
hallo ik krijg ook een code 132210 bij het wissen van de cloud
kan t mobile niet reageren
wat een service hebben ze ben net van ziggo naar t mobile gegaan maar heb er spijt van
Ik heb bijna het jaar vol bij T-mobile en na een jaar van complete ellende met uitvallende en haperende ontvangst, ridicule “oplossingen” van de helpdesk die niks beter weet te verzinnen dan de “powerflip” , wat een eufemisme is voor “schakelt u even alles wat bij T-Mobile hoort uit en weer in en hopelijk heeft u dan weer waar u dik geld voor betaald”, ga ik overstappen naar Ziggo, Welke wanprestatie Ziggo ook gaat leveren, het kan nooit erger zijn dan wat je als “klant” bij T-Mobile krijgt te verduren. De klant is koning is bij T-Mobile “De klant moet zijn bek houden en gewoon accepteren dat onze apparatuur bagger is en dezelfde kwaliteit heeft als onze service. Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.”
Nog 3 weken en dan ben ik verlost van deze baggerbende.
Nou nu, wat een reactie zeg, ik ben drie jaar geleden overgestapt van Ziggo naar t-Mobile omdat Ziggo geen goede decoder wilde leveren en ben tot vandaag zeer tevreden over t-Mobile.
Overal gaat wel eens iets niet goed maar omdat het dan direct af te branden gaat te ver.
Hier ook hetzelfde, hoop dat het snel opgelost wordt😅 (Ben niet verslaafd hoor🙈)
Hi
Hi
Hi
ja.
eerst ‘gedwongen stoppen’ en opnieuw starten. Hielp niet.
hierna app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Hielp ook niet.
tv 30 seconden van de stroom gehad en opnieuw hielp dit niet. Welk topic hoort dit onder dan?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.