Beantwoord

foutcode 132210 bij verwijderen opname cloud

  • 9 November 2022
  • 46 reacties
  • 1161 Bekeken

Reputatie 1

 

Ik krijg deze foutmelding als ik een aflevering van een opgenomen serie wil verwijderen. 

Een reset van de tv box heeft niet geholpen.

Wat kan ik nog meer doen?

icon

Beste antwoord door MandyC 13 November 2022, 16:19

Bekijk origineel

46 reacties

Reputatie 2

Dank, technici. Ik klaag als er iets niet goed gaat, dus ook een bedankje als een probleem binnen 24 uur is opgelost.

Fijn!

hallo ik krijg ook een code 132210 bij het wissen van de cloud

kan t mobile niet reageren 

wat een service hebben ze ben net van ziggo naar t mobile gegaan maar heb er spijt van 

Reputatie 1

Ik ook. Heel itritant 🙄

Hier hetzelfde probleem. Zowel bij een opname programmeren als bij het verwijderen van een opname. Irritant!!

Reputatie 1

Hier helaas ook hetzelfde probleem. Kan opnames niet meer verwijderen. Tv box gereset , heeft niet geholpen 

Reputatie 2

Hier ook hetzelfde, hoop dat het snel opgelost wordt😅 (Ben niet verslaafd hoor🙈) 

Reputatie 1

Hi allemaal, ik word al helemaal blij van de laatste paar reacties van jullie! De technische dienst heeft dit gistermiddag inderdaad weten op te lossen. Mocht het toch nog bij iemand niet werken, dan hoor ik het heel graag. Veel kijk-plezier allemaal! 🍀

Inderdaad .. het problemen van opnames verwijderen is opgelost. Dank!

Reputatie 3

Nu zijn zelfs alle opgenomen en geplande programma's verdwenen. Hoop dat dit wel tijd3elijk is.

Rien, Uden.

Reputatie 7

Hi allemaal, ik word al helemaal blij van de laatste paar reacties van jullie! De technische dienst heeft dit gistermiddag inderdaad weten op te lossen. Mocht het toch nog bij iemand niet werken, dan hoor ik het heel graag. Veel kijk-plezier allemaal! 🍀

Zou ik ook willen weten, die melding krijg ik ook

Wij in Amsterdam hebben alle bovenstaande problemen. Ik kan niet opnemen, niets verwijderen, het geluid loopt de laatste tijd niet synchroon, blokkerig beeld. Box gereset, heeft niet geholpen.  Hoop dat het snel opgelost is. Krijg ook de code 132210. Weet iemand wat dat inhoud. Nu krijg ik de foutcode 532210.

Reputatie 2

Ik kan ook niets verwijderen; foutcode 132210. Geplande opnames worden wel gemaakt.

Reputatie 3

Ook ik krijg vanavond de foutcode-melding 132210 bij mijn pogingen opnames te verwijderen. 

Morgen nog maar eens proberen. 

hallo ik krijg ook een code 132210 bij het wissen van de cloud

kan t mobile niet reageren 

wat een service hebben ze ben net van ziggo naar t mobile gegaan maar heb er spijt van 

Ik heb bijna het jaar vol bij T-mobile en na een jaar van complete ellende met uitvallende  en haperende ontvangst, ridicule “oplossingen” van de helpdesk die niks beter weet te verzinnen dan de “powerflip” , wat een eufemisme is voor “schakelt u even alles wat bij T-Mobile hoort uit en weer in en hopelijk heeft u dan weer waar u dik geld voor betaald”, ga ik overstappen naar Ziggo, Welke wanprestatie Ziggo ook gaat leveren, het kan nooit erger zijn dan wat je als “klant” bij T-Mobile krijgt te verduren. De klant is koning is bij T-Mobile “De klant moet zijn bek houden en gewoon accepteren dat onze apparatuur bagger is en dezelfde kwaliteit heeft als onze service. Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.” 
Nog 3 weken en dan ben ik verlost van deze baggerbende.    

Ik heb zelfde probleem. Krijg de melding en kan niet opnemen of verwijderen

hallo ik krijg ook een code 132210 bij het wissen van de cloud

kan t mobile niet reageren 

wat een service hebben ze ben net van ziggo naar t mobile gegaan maar heb er spijt van 

Ik heb bijna het jaar vol bij T-mobile en na een jaar van complete ellende met uitvallende  en haperende ontvangst, ridicule “oplossingen” van de helpdesk die niks beter weet te verzinnen dan de “powerflip” , wat een eufemisme is voor “schakelt u even alles wat bij T-Mobile hoort uit en weer in en hopelijk heeft u dan weer waar u dik geld voor betaald”, ga ik overstappen naar Ziggo, Welke wanprestatie Ziggo ook gaat leveren, het kan nooit erger zijn dan wat je als “klant” bij T-Mobile krijgt te verduren. De klant is koning is bij T-Mobile “De klant moet zijn bek houden en gewoon accepteren dat onze apparatuur bagger is en dezelfde kwaliteit heeft als onze service. Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.” 
Nog 3 weken en dan ben ik verlost van deze baggerbende.    

Nou nu, wat een reactie zeg, ik ben drie jaar geleden overgestapt van Ziggo naar t-Mobile omdat Ziggo geen goede decoder wilde leveren en ben tot vandaag zeer tevreden over t-Mobile.
Overal gaat wel eens iets niet goed maar omdat het dan direct af te branden gaat te ver. 

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor de herstelmelding @MandyC, fijn dat het ook bij jou weer werkt! 😄

Reputatie 7
Badge +14

In Eindhoven zitten wij met dezelfde probleem sinds gisteren en ook al is het irritant.

Een ding is zeker  ZIGGO is 10 keer erger

En ik weet het uit ervaring

😂 Ja die ervaring heb ik ook.🙈👍🏻

 

Hi allemaal, ik word al helemaal blij van de laatste paar reacties van jullie! De technische dienst heeft dit gistermiddag inderdaad weten op te lossen. Mocht het toch nog bij iemand niet werken, dan hoor ik het heel graag. Veel kijk-plezier allemaal! 🍀

DANK! Bij mij werkt ook weer alles naar behoren!

Ruud

Ook wij hebben ditzelfde probleem. 

Hier hetzelfde. Cloud bijna vol, maar kan niets verwijderen 

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @ronaldha Wat jammer dat er iets mis gaat bij het wissen van  programma’s .

Vaak is het gelukkig wel zo dat je veel kan opnemen en in de cloud kan laten staan.

Dit is net als bij Ziggo en al de andere providers een “klant helpt klant Community”.

De moderators hebben soms heel soms ook een vrije avond dus wie weet was dat net vanavond.🙈
De storing is doorgegeven en wordt zo snel mogelijk opgepakt..of ze zijn er al mee bezig! 

Uiteraard wil iedereen het eerst worden geholpen maar zo werkt het niet! 
De hard werkende moderators reageren op volgorde van binnenkomst berichten.

Voor straks slaap lekker!💤 Geen zorgen het komt vast wel goed! 👍🏻🎶
 

Ik krijg ook een fout melding als ik iets wil verwijderen maar dan met de code 432210.

Krijg dezelfde code als ik iets wil opnemen.  Herinneringen kunnen wel gemaakt worden.

Ook geeft de gids bij Veronica vanaf vrijdag op zaterdag nacht aan dat er geen programma's zijn.

Woon in Harderwijk, Gelderland.

Hallo @ronaldha Wat jammer dat er iets mis gaat bij het wissen van  programma’s .

Vaak is het gelukkig wel zo dat je veel kan opnemen en in de cloud kan laten staan.

Dit is net als bij Ziggo en al de andere providers een “klant helpt klant Community”.

De moderators hebben soms heel soms ook een vrije avond dus wie weet was dat net vanavond.🙈
De storing is doorgegeven en wordt zo snel mogelijk opgepakt..of ze zijn er al mee bezig! 

Uiteraard wil iedereen het eerst worden geholpen maar zo werkt het niet! 
De hard werkende moderators reageren op volgorde van binnenkomst berichten.

Voor straks slaap lekker!💤 Geen zorgen het komt vast wel goed! 👍🏻🎶
 

Daar heb je het weer. Ja, misschien werkt het allemaal niet zoals het hoort, maar je kunt er staat opmaken dat T-Mobile zijn best gaat doen om dat te leveren waar ze contractueel tot verplicht zijn, maar inmiddels blijf je wel gewoon betalen voor een service die niet geleverd wordt en dat is helemaal 100% in orde. 
Zou Cris10 ook zo reageren als haar electra-leverancier plotseling stopt met het leveren van elektriciteit zonder enig excuus en haar voedselvoorraad in de ijskast ligt te ontdooien?  Vast wel, Immers: “De moderators hebben soms heel soms ook een vrije avond dus wie weet was dat net vanavond “  

Krijg ook code 132210 wanneer ik opnames wil verwijderen; dit kan dus niet. Daarnaast kan ik ook geen programma’s inplannen om op te nemen. Daarnaast is de WiFi verbinding ronduit ruk; sinds vandaag een WiFi pluspunt erbij, wat wel werkt voor geen WiFi ontvangst in een deel vh huis maar natuurlijk niet voor het feit dat de WiFi er 20 keer per uur uitvliegt. Dan nog het TV kastje dat sowieso iedere dag kuren heeft en gereset dient te worden evenals het modem….. Ben van KPN overgestapt naar T-mobile TV + internet (omdat ik daar ook een mobiel abonnement heb) en heb enorme spijt. Tot nu toe werkt niets zoals het hoort. Ben blij als het jaar voorbij is en ik gewoon weer terug kan naar KPN of Ziggo. Apparatuur is ruk, weinig mogelijkheden op TV kastje (bv. Geen apps), kwaliteit WiFi is waardeloos & je hebt zelfs in een kleine flat een WiFi pluspunt nodig! De service is ook niet om over naar huis te schrijven.. iedere keer met dezelfde oplossingen komen, namelijk: uit- en aanzetten of resetten, om vervolgens dit iedere dag te mogen herhalen. Echt waardeloos.

Reageer