Zomaar ineens, uit het niets, een foutmelding 133066. Modem opnieuw opgestart, TV box opnieuw opgestart… code blijft,
Modem doet het verder goed, TV kijken via de app doet het ook. En nu?
groeten, Marco
Beste antwoord door Lisa
Bekijk origineelZomaar ineens, uit het niets, een foutmelding 133066. Modem opnieuw opgestart, TV box opnieuw opgestart… code blijft,
Modem doet het verder goed, TV kijken via de app doet het ook. En nu?
groeten, Marco
Beste antwoord door Lisa
Bekijk origineelHi
Raar, leest de td de community niet? 133066 komt er best vaak in voor. Het is mij ook niet duidelijk hoe wij als klant de td direct kunnen berichten, graag info hierover.
Hi
Hi
Hi
Hierna mag je ook een factory reset van de TV Box uitvoeren. Dit doe je door met een paperclip het resetknopje aan de achterkant 10 seconden in te drukken. Kun je hiermee uit de voeten? Ik hoor graag of de foutmelding hierna verdwenen is. Weet dat ik je heel graag hierbij wil helpen, want jij hoort zonder problemen te genieten van de tv!
Kut bedrijf huldiging Ajax en ja hoor weer een fout code 133066. En nee ik heb geen utp kabels over en zeker geen poort op dat kut modem van jullie.
Voor foutmelding (code 133066) heeft men zo te zien nog geen duidelijk aanwijsbare oorzaak gevonden. Ergo geen oplossing en fout onverklaarbaar.
In mijn geval bleek de fout verdwenen door simpelweg de roze knop "tv box" op de a.b. in te drukken. Ik zag nl dat de tv box rood stond, dwz op standby. Vandaar de associatie dat gekke dingen kunnen gebeuren als de tv box automatisch op standby wordt gezet. Laat dat dus graag met prio ophouden?!
Wat is het bezwaar om de tv box met rust te laten, het lopende kanaal niet te storen met een interrupt als standby? Het is toch mijn keus om mijn tv door te laten spelen?
Hi
Fout komt voort uit het te lang aanstaan van de TV box. Er is allang en herhaaldelijk gevraagd om de settop box ongemoeid te laten, hoe lang die ook aan staat. Er komen allerlei rare en door t-mobile onverklaarbare problemen door.
Hi
Hi Lisa,
Als je het niet erg vindt dan wil ik eerst een tijdje zien dat het goed gaat. Want gisteravond ging het weer mis, net bij de start van de formule 1, dus die heb ik gemist. Voor mij is het dus nog geen afgesloten zaak.
groeten,
Gé Post
Hi
Hi
Goedemiddag
Laat me weten hoe de verbinding zich gedraagt nadat je het modem opnieuw opgestart hebt, alsjeblieft.
P.s. een herstart via de power-knop is niet genoeg. De stroom dient echt onderbroken te worden door de stroomtoevoer uit het stopcontact te halen.
Hi Jason,
Ik heb de modem opnieuw opgestart en sindsdien (nu 5 dagen) dit probleem niet meer gezien.
Mocht het zich weer voordoen dan laat ik het je weten. Anders bedankt voor je hulp!
Groeten, Gé Post
Hi Jason,
Ai, te vroeg met mijn reactie! Vanavond verschijnt het probleem weer! Zo maar ineens als ik over wil schakelen naar een andere zender.
Het probleem is dus nog niet opgelost!
Groeten,
Gé Post
Goedemiddag
Laat me weten hoe de verbinding zich gedraagt nadat je het modem opnieuw opgestart hebt, alsjeblieft.
P.s. een herstart via de power-knop is niet genoeg. De stroom dient echt onderbroken te worden door de stroomtoevoer uit het stopcontact te halen.
Hi Jason,
Ik heb de modem opnieuw opgestart en sindsdien (nu 5 dagen) dit probleem niet meer gezien.
Mocht het zich weer voordoen dan laat ik het je weten. Anders bedankt voor je hulp!
Groeten, Gé Post
Goedemiddag
Laat me weten hoe de verbinding zich gedraagt nadat je het modem opnieuw opgestart hebt, alsjeblieft.
P.s. een herstart via de power-knop is niet genoeg. De stroom dient echt onderbroken te worden door de stroomtoevoer uit het stopcontact te halen.
Hoi Lisa, dankjewel voor je reactie.
Ik denk niet dat het aan de hardware ligt, maar een software probleem is. Als ik de internetverbinding los neem en weer terugplaats heb ik weer beeld. Het loopt volgens mij vast als er een (kleine) onderbreking in de verbinding is. De software moet elke onderbreking in principe kunnen opvangen, of het nu een bedrade of draadloze verbinding is. Misschien kan daar iets aan gedaan worden.
Groetjes,
Gé
Hi
Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten.
Kan je aangeven of dit het probleem heeft verholpen? Mocht dit niet het geval zijn, dan ga ik de hulptroepen voor jou inschakelen en dien ik een verzoek in bij onze techniche dienst. Ik wil dit samen met jou fixen! 💪
Hallo,
Ik heb deze foutmelding (code 133066) ook steeds vaker. Vanavond al 5 keer opnieuw opgestart, kabel verwisselt en poort gewijzigd, maar niets helpt. Na 1 of 2 keer naar een andere zender schakelen en bam! daar is het weer mis.
Graag een goede en blijvende oplossing gewenst!
groeten,
Gé Post
Hi
Ik spreek je daar dan ook graag verder! ✨
De oude box ga ik morgen terugsturen.
nu afwachten op iets wat hopelijk niet meer terug komt🥳 Hartelijk dank.voor al de moeite in sneltreinvaart!
Heel graag gedaan, topper
Dank je we gaan het zien en hopelijk oplossen.
Hi
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.