Beantwoord

Foutmelding TV Box 133066

  • 4 November 2021
  • 40 reacties
  • 1455 Bekeken

Zomaar ineens, uit het niets, een foutmelding 133066. Modem opnieuw opgestart, TV box opnieuw opgestart… code blijft,

Modem doet het verder goed, TV kijken via de app doet het ook. En nu?

 

groeten, Marco

icon

Beste antwoord door Lisa 5 November 2021, 09:09

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

40 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Haha komt helemaal in orde, woensdag weten we waarschijnlijk meer! 

Raapzaad is een bloem uit de kruisbloemenfamilie en het is een voorjaarsbloeier die echt overal uit de grond knalt rond de lenteperiode en vervuilt, ondanks haar schoonheid, vaak de weides en waterkanten. In Zuid-Holland hebben we er een eigen spreekwoord van gemaakt, sorry dat weet natuurlijk niet iedereen! 

Reputatie 7

Hi @CrisTien, heel goed dat je dit doorgeeft! Ik wil je graag laten weten dat de technische dienst een nieuwe TV Box jouw kant op stuurt om dit probleem te verhelpen. De order om de TV Box naar jou op te sturen, liep vast. Dus ik heb zojuist aan de technische dienst gevraagd of de order er handmatig doorheen getrokken kan worden. Zodra dit is gebeurd, dan kan je de bestelling verder volgen in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen/ESX01469-C006. Geef je een seintje zodra de nieuwe TV Box up and running is? Dan hoop ik dat de foutmelding als sneeuw voor de zon is verdwenen! ☘

Reputatie 7
Badge +14

@Lisa Echt T-Mobile  heeft een super klantenservice en moderators 

Dank je we gaan het zien en hopelijk oplossen. ❤️

Reputatie 7

Hi @CrisTien, yay heel fijn om te lezen! Je bent een topper, dankjewel Ik hoor graag van je of met deze TV Box inderdaad de eerdere issues weg zijn. Dus houd ons vooral op de hoogte hier. Heel graag gedaan! Ik kom vandaag in het onderstaande topic nog terug op jouw verzoek van Cloud Opnemen:

Ik spreek je daar dan ook graag verder! ✨

Reputatie 7
Badge +16

@CrisTien Die foutmelding lijkt wel een vaker voorkomend issue te zijn inderdaad, ik ga het navragen voor jullie; anders blijft het rond sukkelen als raapzaad!

Reputatie 2

Hi allemaal, graag deel ik een korte update met jullie! Afgelopen vrijdag heb ik deze foutmelding voorgelegd tijdens een meeting. Mijn collega's van het TV Team zijn deze (nog) niet vaker tegengekomen, dus ik heb voor jullie alle twee een verzoek ingediend bij de technische dienst @bernieTM en @CrisTien. Ik ga dit goed in de gaten houden en hoop jullie snel van een terugkoppeling te kunnen voorzien! 😊

Update. Probleem was tot nu toe eenmalig. Het probleem heeft zich tot nu toe niet meer voorgedaan. Heb overigens de gevraagde powerflip uitgevoed. Succes met het verdere onderzoek

Reputatie 7

Hi @CrisTien, merci voor het aangeven! Morgen staat de tv meeting op de planning en dan leg ik dit issue voor. Hopelijk kan ik je morgen dan ook voorzien van een heldere update/oplossing. Ik houd je op de hoogte, want dit moet zo snel mogelijk gefixt worden! 💪

Reputatie 7

Hi allemaal, graag deel ik een korte update met jullie! Afgelopen vrijdag heb ik deze foutmelding voorgelegd tijdens een meeting. Mijn collega's van het TV Team zijn deze (nog) niet vaker tegengekomen, dus ik heb voor jullie alle twee een verzoek ingediend bij de technische dienst @bernieTM en @CrisTien. Ik ga dit goed in de gaten houden en hoop jullie snel van een terugkoppeling te kunnen voorzien! 😊

Reputatie 7

Heel graag gedaan, topper @CrisTien! ❤ Ik word helemaal vrolijk van je complimnt. Houd je ons op de hoogte? 

Reputatie 7
Badge +14

@Lisa De nieuwe TV box is binnen en geïnstalleerd.

De oude box ga ik morgen terugsturen.

nu afwachten op iets wat hopelijk niet meer terug komt🥳😅 Hartelijk dank.voor al de moeite in sneltreinvaart! 

Reputatie 7
Badge +16

@CrisTien Jeetje het wil ook niet echt vlotten met dat issue hè! 😥 Ik geef het morgen door aan Lisa zodat zij je meteen kan verder helpen met het onderzoek! 

Wat is het bezwaar om de tv box met rust te laten, het lopende kanaal niet te storen met een interrupt als standby? Het is toch mijn keus om mijn tv door te laten spelen?

Reputatie 7

Hi @rahrah en @schuddenvoorgeb, graag wil ik jullie nog laten weten dat ik dit issue afgelopen vrijdag bij onze tv-meeting heb aangesneden! Mijn collega's van de technische dienst gaven aan niet op de hoogte te zijn van deze foutmelding. Mocht dit zich weer voordoen bij jullie, dan dien ik direct een verzoek in bij onze technische dienst zodat dit verder onderzocht kan worden. 

 

Raar, leest de td de community niet? 133066 komt er best vaak in voor. Het is mij ook niet duidelijk hoe wij als klant de td direct kunnen berichten, graag info hierover.

Reputatie 7

Hi @rahrah, goede vraag van je! Aan mij de taak om alles door te spelen naar onze technische dienst. Dus zodra dit zich weer voordoet, dan hoor ik graag op welke zender, bij welk programma en op welke tijdstippen dit voorkwam. Dan ga ik vervolgens verdere actie ondernemen. Zodra er meerdere verzoeken binnenkomen bij onze technische dienst over hetzelfde issue, dan wordt dat ook altijd aan hun kant gesignaleerd. Ik hoop dat het zo wat duidelijker voor je is! 

Goedemiddag @Geus-T2019, om eventjes alles uit te sluiten, heb ik een lijnmeting gedaan en er valt me een aantal dingen direct op: 

  1. Er zijn wat kleine foutjes in de verbinding geslopen; deze zijn herstelbaar middels een reprovisie + herstart van het modem
  2. Het modem en de WAN (hoe lang de diensten online zijn) staan al 58 dagen onafgebroken aan; zou je deze alsjeblieft kunnen herstarten middels een stroomonderbreking van 20 seconden - stekker eruit en erin?
  3. Er was één aangesloten apparaat (een MyCloudEx2Ultra) dat voor een IP-lease error zorgde. Deze heb ik inmiddels eruit gehaald na de reprovisie.

Laat me weten hoe de verbinding zich gedraagt nadat je het modem opnieuw opgestart hebt, alsjeblieft.

P.s. een herstart via de power-knop is niet genoeg. De stroom dient echt onderbroken te worden door de stroomtoevoer uit het stopcontact te halen.

Hi Jason,

Ik heb de modem opnieuw opgestart en sindsdien (nu 5 dagen) dit probleem niet meer gezien.

Mocht het zich weer voordoen dan laat ik het je weten. Anders bedankt voor je hulp!

Groeten, Gé Post

Goedemiddag @Geus-T2019, om eventjes alles uit te sluiten, heb ik een lijnmeting gedaan en er valt me een aantal dingen direct op: 

  1. Er zijn wat kleine foutjes in de verbinding geslopen; deze zijn herstelbaar middels een reprovisie + herstart van het modem
  2. Het modem en de WAN (hoe lang de diensten online zijn) staan al 58 dagen onafgebroken aan; zou je deze alsjeblieft kunnen herstarten middels een stroomonderbreking van 20 seconden - stekker eruit en erin?
  3. Er was één aangesloten apparaat (een MyCloudEx2Ultra) dat voor een IP-lease error zorgde. Deze heb ik inmiddels eruit gehaald na de reprovisie.

Laat me weten hoe de verbinding zich gedraagt nadat je het modem opnieuw opgestart hebt, alsjeblieft.

P.s. een herstart via de power-knop is niet genoeg. De stroom dient echt onderbroken te worden door de stroomtoevoer uit het stopcontact te halen.

Hi Jason,

Ik heb de modem opnieuw opgestart en sindsdien (nu 5 dagen) dit probleem niet meer gezien.

Mocht het zich weer voordoen dan laat ik het je weten. Anders bedankt voor je hulp!

Groeten, Gé Post


Hi Jason,

Ai, te vroeg met mijn reactie! Vanavond verschijnt het probleem weer! Zo maar ineens als ik over wil schakelen naar een andere zender.

Het probleem is dus nog niet opgelost!

 

Groeten,

Gé Post

Reputatie 2

Zelfde probleem . Foutmelding 133066 . TV uit/aan en tv-box uit/aan gezet. Wifi werkt wel goed, TV-anyware op PC werkt ook, Na een half uur opnieuw een reset van tv+tv-box uitgevoerd. Daarna werkte het weer. Problemen ondervonden op 18 jan 2022 tussen 22:00 en 22:30 . 

Was er een mogelijkheid om hier zelf wat aan te doen om weer beeld te krijgen?

Hallo,

 

Ik heb deze foutmelding (code 133066) ook steeds vaker. Vanavond al 5 keer opnieuw opgestart, kabel verwisselt en poort gewijzigd, maar niets helpt. Na 1 of 2 keer naar een andere zender schakelen en bam! daar is het weer mis.

Graag een goede en blijvende oplossing gewenst!

 

groeten,

Gé Post

Reputatie 7
Badge +14

@CrisTien Die foutmelding lijkt wel een vaker voorkomend issue te zijn inderdaad, ik ga het navragen voor jullie; anders blijft het rond sukkelen als raapzaad!

Hahahahaha Graag. Ik heb tijdens de foutmelding de stappen van @Lisa gevolgd dat hielp.

TV kijken via de app ging bij ons ook niet alles gaf deze foutmelding. Wij hadden wel internet.

Maar lastig is het wel als je iets zit te kijken.

 

Raapzaad lol nooit van gehoord 😅 

Reputatie 7

Hi @Geus-T2019, super dat jij dit topic hebt gevonden! Ik help jou hier graag bij, zodat deze melding zo snel mogelijk permanent gaat verdwijnen. Ontzettend fijn om te lezen welke acties jij zelf al hebt geprobeerd. Zou jij eens een factory reset van de TV Box willen uitvoeren? Dit doe je als volgt:

Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten. 

Kan je aangeven of dit het probleem heeft verholpen? Mocht dit niet het geval zijn, dan ga ik de hulptroepen voor jou inschakelen en dien ik een verzoek in bij onze techniche dienst. Ik wil dit samen met jou fixen! 💪

Reputatie 7
Badge +14

@Jason @Lisa  vanavond weer die foutmelding. Ik was een opgenomen programma aan het kijken. Bij het terug gaan naar reguliere uitzendingen weer die foutmelding en zwartbeeld. 
TV en Box een paar keer opnieuw opstarten en alles deed het weer!

het is dus nog steeds ‘Raapzaad’ 😅

Reputatie 7

Hi @bernieTM, wat fijn om te lezen! Super dat je dit doorgeeft. Ik heb het onderzoek dan ook bij je gesloten, omdat dit niet meer bij je speelt. Mocht het issue zich toch nog eens voordoen, laat het ons dan vooral weten. Maak er een hele mooie dag van! 😁

Hoi Lisa, dankjewel voor je reactie.
Ik denk niet dat het aan de hardware ligt, maar een software probleem is. Als ik de internetverbinding los neem en weer terugplaats heb ik weer beeld. Het loopt volgens mij vast als er een (kleine) onderbreking in de verbinding is. De software moet elke onderbreking in principe kunnen opvangen, of het nu een bedrade of draadloze verbinding is. Misschien kan daar iets aan gedaan worden. 
 

Groetjes,

Reputatie 7
Badge +14

@Lisa  vanavond weer. . Exact op dezelfde manier als in vorige bericht TV box huiskamer bekabeld.
 

TV box WiFi dit probleem nog niet gezien