Beantwoord

(gedwongen) overstap tv-platform mislukt

  • 12 December 2021
  • 57 reacties
  • 704 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

57 reacties

Reputatie 1

@BeMu 

ik was klant van T-Mobile Thuis.

Reputatie 1

@Lisa 

dank voor het “medeleven“. Ik werd idd kort daarvoor door iemand anders van klantenservice gebeld over allerlei andere (door T-Mobile gemaakte fouten met mn contract) en daarin heeft ze gelijk geprobeerd iets (#) te corrigeren (zou wel werken als kabel van tv-box direct in modem gaat) maar ondanks dat ik nu geen scherm met T-Mobile maar een Amino logo krijg is er niets veranderd. Moet nu weer paar dagen wachten en hoop houden. 
# blijkbaar had technische afdeling vorige week al een intern bericht gestuurd en vraag gesloten. MAAR NIEMAND HEEFT MIJ HIEROVER BENADERD/GEINFORMEERD (zit door dit alles nu dus al meer dan een week zonder tv)

Reputatie 7
Badge +1

@Ed2016 Als ik het goed lees bent u al of niet vrijwillig overgezet van oud naar nieuw platform, als het goed is heeft u daarover vooraf een email gehad,  dan mijn vraag bent u net als ik ook klant geweest bij Vodafone thuis en na de overname door T-Mobile vanaf dat moment klant bij T.M.?

Momenteel zit ik nog op het oude platform en dat werkt vele malen beter dan het nieuwe dus dat blijf ik houden, daarbij speelt de vraag of T-Mobile me contractueel gezien wel mag overzetten als ik dat niet wil, Toen T-Mobile Vodafone thuis overnam moesten ze van de ACM de contracten overnemen zoals deze bestonden op moment van overname.

Aangezien ik tussentijds niet van provider ben veranderd is het originele contract nog steeds van toepassing, m.a.w. zou T-Mobile me overzetten zonder mijn uitdrukkelijke toestemming betekent dit in juridische termen contractbreuk.

Reputatie 7

Hi @Ed2016, heel goed dat jij via deze weg jouw verhaal deelt! Wat balen om te lezen dat jij momenteel geen tv meer kan kijken. Je bent bij mij aan het juiste adres, want ik kijk meteen met je mee om je hierbij te helpen. Ik wil dat jij zo snel mogelijk weer van een goedwerkende tv gaat genieten. Sorry voor het ongemak! 

Ik ben zojuist een kijkje gaan nemen achter de schermen om voor je aan de slag te gaan. Ik zie alleen dat één van mijn collega's van de klantenservice mij net is voorgeweest. Er is nogmaals een verzoek ingediend voor de technische dienst om dit op te lossen. Als ik dit proces kon versnellen, dan had ik dat met liefde gedaan. Voor nu dienen wij jammer genoeg echt af te wachten op de technische dienst. Mijn collega gaat dit dan ook in de gaten houden en ik hoop dat ze jou snel met goed nieuws kan verblijden. Geef jij hier een seintje zodra jij weer beeld hebt? Dan maak ik namelijk graag een vergoeding in orde voor de dagen dat je geen tv hebt kunnen kijken. Als jij ook nog andere vragen hebt, stel ze dan gerust. Ik help je graag verder! 💪

Reputatie 1

Hallo @Waqqas 

ik heb tv al op alle poorten gehad op tv-poorten gebeurde niets.
Op internetpoorten starte een software update van de tv-box maar daarna verder niets.

Alle kabels er uit en dan alles uit en vervolgens (in volgorde die TM aangaf) modem opstarten, daarna daar kabels er in, dan tv-box opstarten en na geruime tijd daar kabels er in. Weer gebeurt er niets. 
Software-update voor modem door TM gepushed en daarna weer alles uit en stap voor stap opstarten en verbinden. Weer geen verandering. 
Op gegeven moment gaat tv op zwart en brand van amino blauwe lampje constant. Amino-box reageert ook niet echt op aftstandsbedieningen (tv blijft in ieder geval zwart)

Reputatie 1

Hallo Waggas

ik heb tv al op alle poorten gehad op tv-poorten gebeurde niets.
Op internetpoorten starte een software update van de tv-box maar daarna verder niets.

Alle kabels er uit en dan alles uit en vervolgens (in volgorde die TM aangaf) modem opstarten, daarna daar kabels er in, dan tv-box opstarten en na geruime tijd daar kabels er in. Weer gebeurt er niets. 
Software-update voor modem door TM gepushed en daarna weer alles uit en stap voor stap opstarten en verbinden. Weer geen verandering. 
Amino-box reageert ook niet op aftstandsbedieningen. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ed2016 

Het nieuwe tv platform werkt op internet dus niet meer via een IPTV poort, heb je al eens gekeken wat er gebeurt als je de tv box op een internet poort aansluit?