geluid tv box kraakt en valt weg

  • 14 February 2024
  • 6 reacties
  • 114 Bekeken

Reputatie 1

Goedendag,

 

Ik probeer het nu maar met een nieuw topic(14-2-2024). En hopelijk willen jullie hier wel reageren. 

 

Ik heb nog steeds last dat het geluid kraakt of soms helemaal weg valt.(ook andere zenders of apps)

Wat is hier de reden van?

 

Info:

- overdag staat de tv box uit

- de tv box is rechtstreeks met de modem verbonden

- de soundbar is aangesloten op de tv

- met de oude tv box nooit problemen gehad met geluid

Hans-Juriën 2 maanden geleden

@frank190189 heb je de meegeleverde HDMI-kabel gebruikt bij het aansluiten van de Mediabox? Het zou namelijk niet de eerste keer zijn de de HDMI-kabel de oorzaak is van dit soort problemen.

Verder heb ik ons team gevraagd extra logging op je Mediabox te activeren, zodat we wellicht daar iets terug kunnen vinden. Ik zal je een seintje geven zodra dit geactiveerd is. Dan willen we graag dat je een paar tijdstippen noteert voor de momenten dat het geluid wegvalt of kraakt.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge

@frank190189 heb je de meegeleverde HDMI-kabel gebruikt bij het aansluiten van de Mediabox? Het zou namelijk niet de eerste keer zijn de de HDMI-kabel de oorzaak is van dit soort problemen.

Verder heb ik ons team gevraagd extra logging op je Mediabox te activeren, zodat we wellicht daar iets terug kunnen vinden. Ik zal je een seintje geven zodra dit geactiveerd is. Dan willen we graag dat je een paar tijdstippen noteert voor de momenten dat het geluid wegvalt of kraakt.

Reputatie 1

Ja ik heb de meegeleverde hdmi kabel gebruikt.

 

Ik heb gisteravond de tv box er tussenuit gehaald want ik was er helemaal klaar mee.

Ik heb daarna mijn Nokia box aangesloten op dezelfde hdmi kabel en nergens last van.

Ik had goede hoop dat het probleem opgelost zou zijn met een nieuwe modem en tv box, maar de problemen zijn niet opgelost.

Maar moet ik nu weer alles bij gaan houden, ik ben al zo lang bezig om het werkend te krijgen sinds de overstap van dsl naar glasvezel.

Reputatie 7
Badge

Maar moet ik nu weer alles bij gaan houden, ik ben al zo lang bezig om het werkend te krijgen sinds de overstap van dsl naar glasvezel.

Dat begrijp ik, maar je hoeft niet alles bij te houden. Zodra de Mediabox aanstaan, kunnen wij logging aanzetten. In principe is één notitie van tijdstip voldoende, want anders is het onmogelijk om iets in de logging terug te vinden.

Na notitie kan je gewoon weer je Nokia box aansluiten. Alvast bedankt.

Reputatie 1

Ik zal de tv box vanavond weer aansluiten en een tijdstip noteren.

 

Maar ik hoop nu ook dat ik een keer de toezegging krijg dat het ook daadwerkelijk wordt opgelost. Want tot nu toe wordt er gezegd met alle liefde willen we het oplossen, alleen gebeurt er niets.

Reputatie 7
Badge

Ik zal de tv box vanavond weer aansluiten en een tijdstip noteren.

 

Maar ik hoop nu ook dat ik een keer de toezegging krijg dat het ook daadwerkelijk wordt opgelost. Want tot nu toe wordt er gezegd met alle liefde willen we het oplossen, alleen gebeurt er niets.

Wij kunnen de logging pas activeren als je box aanstaat en verbonden is met ons platform. Dus als je hem vanavond pas aan kunt zetten, kunnen wij pas morgenochtend de logging activeren. Daarna heeft het pas nut om tijdstip(pen) te noteren. Dus graag je box morgen aan laten staan. Mocht het je eerder lukken, stuur mij dan even een privébericht. Dan kunnen we hopelijk aan het eind van de middag logging activeren.

Ik kan momenteel alleen toezeggen dat we er alles aan doen om te achterhalen wat de oorzaak is van het probleem dat je ervaart. Als dat gelukt is, kunnen we aan een oplossing werken.

Reputatie 1

@Hans-Juriën ik heb net met de klantenservice gebeld of de ticket is aan gemaakt en of deze al in behandeling is.

 

Maar hun vertellen dat er helemaal geen ticket is aangemaakt. Hier wil ik graag uitleg over hebben.

Reageer