Beantwoord

Haperende tv.

  • 24 August 2023
  • 5 reacties
  • 98 Bekeken

Sinds een aantal dagen hebben we na 18.00 uur vele storingen bij het tv kijken, het beeld stopt om de haverklap waardoor een programma van 30 minuten nu bijna 1 uur duurt. Contact gehad met klantenservice, alle stappen doorlopen die geadviseerd worden, reset, stroom eraf enz enz. Dit helpt dus voor geen meter. Het probleem doet zich voor in geheel West-Brabant. Het probleem ligt bij T-Mobile en het is aan hun om dit zo snel mogelijk op te lossen. Mocht dit niet gebeuren, overweeg ik om andere stappen te ondernemen, ik betaal tenslotte voor een goede internet en tv verbinding maar krijg die niet.

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 25 August 2023, 11:12

Bekijk origineel

5 reacties

wij hebben dit probleem ook. wij kijken via Apple TV met de app. alle zenders stoppen na een paar minuten met ‘fout opgetreden’. daarna gaat het vaak lang(er) goed.

NPO 1 en alleen die zender is een drama gisteren en vandaag: haperingen, geluid loopt ver voor.

op andere zenders geen problemen zoals dit laatste. wel dus regelmatig: fout opgetreden.

Netflix: geen probleem

Prime: geen probleem

Disney+: geen probleem

 

regio Haarlemmermeer.

 

Wij hebben het probleem op alle zenders die wij kijken, geen betaalzenders.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Loes1221, goed dat je een topic start! Ik kan op het e-mailadres waarmee je dit Community account hebt aangemaakt geen abonnement vinden, daarom ben ik benieuwd of het gaat om omgeving Roosendaal. De wegvallende verbinding is hier bekend, we werken ontzettend hard aan een oplossing. Zou je dit topic in de gaten willen houden? We houden je zo goed mogelijk op de hoogte!

@richardk0 Dat is niet de bedoeling! Is de app al eens volledig verwijderd? En hoe is jouw Apple TV of televisie verbonden met het internet? Ik ben benieuwd of je verschil merkt tussen een bekabelde of draadloze verbinding. Anders hoor ik graag:

  • Het model en serienummer van de AppleTV
  • Welke versie van de app gebruik je?
  • Om welke televisie (merk/model) gaat het?

Alvast bedankt!

@Loes1221 @richardk0 

Zie hier. Dit probleem speelt nu al een week in een groot deel van het 4700 postcode gebied 

 

@Loes1221 @richardk0 

Zie hier. Dit probleem speelt nu al een week in een groot deel van het 4700 postcode gebied 

 

 

lijkt veel op het probleem dat ik ook ervaar, maar ik zit in 2152PA (Nieuw-Vennep).
 

Reageer