Herstarten tv

  • 27 July 2023
  • 35 reacties
  • 298 Bekeken

Reputatie 2

Is een tijdje goed gegaan. Moest alleen bij de eerste keer opstarten een herstart doen, maar nu moet ik bij iedere keer de tv aanzetten een herstart doen. Wordt nu wel vervelend. Heb hier ook al contact over gehad met de technische jongens, maar het wordt alleen maar slechter

Tommie van Odido 9 maanden geleden

Hey @Frodo2004, goed dat je dit hier aankaart.

Ik ben begin deze week een onderzoek gestart hiervoor. Ook heb ik jou hier aan toegevoegd. Hopelijk kunnen we dit snel gaan fixen. Als hier een update over is zal ik die met je delen! 

Bekijk origineel

35 reacties

Reputatie 2

Gisteravond de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Alles werkte toen perfect. Snel zappen en snel opstarten. Vanmorgen tv aangezet en kreeg ik de volgende mededeling:

Ik heb het idee dat de software voor zorgeloos kijken via Wifi nog steeds niet goed werkt. Blijkbaar heeft men bij Odido geen intresse in tevreden klanten. Ik ben nu al ruim een half jaar bezig om het goed te laten werken. Misschien moet ik volgend jaar maar op zoek naar een andere provider. Wel jammer, daar ik al heel lang klant ben bij T Mobile.

Heb ook nog naar de software versie van Samsung gekeken en deze is 1602. De nieuwste versie

Reputatie 7
Badge +9

Hoef je nu niet meer je klantnummer en pincode in te vullen bij het opstarten @Frodo2004? Of nog wel? 

Reputatie 2

Vandaag 3 keer de tv aangezet. Hoef niet meer in te loggen. Ook nog niet moeten herstarten. Het duurde wel erg lang voor ik beeld had. Ongeveer een seconde of 20.

Maar het probleem wat ik hierboven schetste was er nog wel. Hoop dat dit morgenochtend niet opnieuw gaat gebeuren

Ik hoop toch echt dat ik nu eens 1 maand zorgeloos de tv kan aanzetten en zonder problemen kan kijken.

Reputatie 2

Moest vanmorgen weer opnieuw herstarten.

Reputatie 7
Badge +9

Het herstarten op Samsung tv's kunnen we jammer genoeg niks aan veranderen @Frodo2004. De apps worden niet ververst op de achtergrond als de tv uit staat. Daarom moet de app de gegevens opnieuw ophalen en dat doet hij door de herstart. 

Reputatie 2

Het wordt nu wel heel vervelend. Moet meerdere keren per dag herstarten, maar oke daar valt mee te leven. Maar als ik nu de tv aanzet, dan gebeurt er helemaal niets. Beeld blijft zwart. Dit duurt heel lang en probeer dan om Samsung tv op te starten, maar ook daar geen beeld.

Dan de stroom er af en 30 seconden wachten en dan weer opnieuw proberen. Dan krijg ik Samsung tv in beeld en kan ik Odido tv opstarten. De eerste maanden dat ik via Wifi keek nooit 1 probleem gehad. De laatste maanden is het echt waardeloos. Mijn vrouw stelt dat ik maar beter kan overstappen naar een betrouwbare provider. Nog 4,5 maand en ik kan eindelijk weg

Reputatie 2

In vervolg op mijn bericht van gisteren. Vanmorgen de stroom er af gehaald. Ongeveer 1 minuut gewacht. Tv aangezet en ging na 5 seconden gelijk aan op Ned1.

Ik vraag mij nu af, ligt dit aan de TV of aan het signaal dat via het modem naar de tv wordt gezonden. Ik kijk namelijk via Wifi. Zouden deze problemen over zijn met een mediabox?

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Frodo2004, ik heb het meteen voor je nagekeken! In de metingen zie ik geen foutmeldingen. Natuurlijk kun je altijd testen of een TV Box of nieuwe Mediabox beter voor je is. Deze zijn ook maandelijks opzegbaar, dus je zit nergens aan vast. Je kunt hier alles lezen over de nieuwe MediaboxLaat je me weten wat je zou willen? Voor nu wens ik je een hele fijne jaarwisseling! ✨ Groetjes, Ishana

Reputatie 2

Kan ik de Mediabox ook via Wifi gebruiken of via internet via stopcontact? Ik lees wel dat er ook met de Mediabox wat problemen zijn.

Reputatie 7
Badge +5

Dat kan inderdaad @Frodo2004! De Mediabox kan je via wifi verbinden met ons netwerk, check het topic wat Ishana heeft gedeeld voor meer informatie en de werking hiervan. Hou er wel rekening mee dat een bekabelde verbinding altijd de meest stabiele factor zal zijn. Je kunt dit mogelijk merken wanneer je een draadloze verbinding gebruikt!

Reageer