[Info] Onderhoud TV in de nacht van 20 op 21 september

  • 31 August 2021
  • 38 reacties
  • 8457 Bekeken
[Info] Onderhoud TV in de nacht van 20 op 21 september

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

38 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Paul_U, bedankt voor je terugkoppeling en sorry dat het nog niet hersteld is. We zijn momenteel aan het onderzoeken waarom dit gebeurt en hoe we het kunnen bypassen. Zodra er een update is, laten we het meteen weten in dit topic!

Helaas, geen verschil. Voor de zekerheid ook nog een reset zonder netwerk kabel gegaan, maar het probleem is nog identiek. Ook met opnames van vandaag. Het "trucje" om op cijfer 1 te drukken nadat je in de opname voor afspreken vanaf het begin hebt gekozen, wat ik in een ander topic las, zorgt er inderdaad wel voor dat je bij minuut 1 van de opname begint, maar ideaal is dat zeker niet.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Paul_U,

Goed dat je ons op de hoogte brengt! Aangezien de verbinding verder goed lijkt te werken, raad ik je graag aan om een fabrieks reset van de TV Box uit te voeren. De instructies hiervoor vind je hier: fabrieks reset TV Box. Graag hoor ik of je hierna weer van de mooiste films kan genieten. :relaxed:

Sinds de update kan ik geen cloud opnames bekijken, of gemiste programma's vanuit de gids terugkijken. Ik zie de eerste vier a vijf seconden, terwijl de tijd indicatie aangeeft dat ik de laatste seconden aan het bekijken ben.

Reputatie 3

Dag Ginny, 

 

Voor mij geldt hetzelfde als voor @medusaro (dank dat je mijn bericht aan je topic hebt toegevoegd). Inmiddels heb ik i.v.m. serverproblemen via Messenger een chatbericht aan T-Mobile gestuurd. Dat is de reden dat ik nu pas reageer. Zo val ik van het ene probleem in het andere. Dat wordt dus een nieuwe topic! 

Reputatie 2

Hallo Ginny, 

Ik reageer op een persoonlijke mail die ik mocht ontvangen van T-Mobile dat ze in de nacht van 6 op 7 september “Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken”. Ik reageer op deze mail omdat mijn systeem niet stabiel werkt en dat er al 8 maanden nog geen oplossing is gekomen. sorry dat ik heb gereageerd, want ik heb inderdaad al een eigen topic, maar door de reactie op de persoonlijke mail kwam ik in deze topic terecht.

Reputatie 6

Hoi @medusaro, ik begrijp heel goed dat dit een nare situatie is, maar ik wil je vragen om conform de huisregels het te houden bij één topic. Dankjewel!

Hoi @dejon049, ik baal ervan dat jij deze problemen ook ervaart, ik wil je vragen om dit conform de huisregels te delen in een topic met dit onderwerp of zelf een topic hierover te openen. Dankjewel!

Reputatie 3

Sinds 8 weken heb ik een T-Mobile abonnement en ik signaleer dezelfde problemen als @medusaro. Na de vorige update hoopte ik dat er het e.e.a. zou verbeteren. Helaas is het tegendeel het geval

Reputatie 7
Badge +1

@medusaro Het punt is dat er altijd 2 groepen klanten bij een provider zijn de grootste is de groep die het al gauw goed vind en wat beeld kwaliteit betreft alles accepteert zelfde geldt voor het internet als het werkt is het goed..

Daarnaast heb je een kleinere groep welke kritisch is en een perfect beeld wil, vaak heeft deze groep ook een tv welke perfect beeld vereist, het internet moet zo snel als mogelijk zijn.

De provider zal zich in eerste instantie op de eerste groep richten en er rekening mee houden dat van de 2e groep een aanzienlijk aantal uit ontevredenheid zal overstappen.

Reputatie 2

“Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken”

Het zal mij verbazen, want ik ben al ruim 8 maanden met jullie in de slag om mijn aansluiting te laten werken zoals mag worden verwacht.

Dus denk ik niet dat jullie aangekondigde “onderhoud” voor mij ook maar enig verschil zal maken want de afgelopen 8 maanden heeft T-Mobile geen kans gezien om mijn problemen ook maar enigszins op te lossen. Ik heb nog 2 maanden tot ik het eerste jaar contract kan beëindigen. Jammer, want als het werkt dan is alles goed, alleen treden er hinderlijke stilstaande beelden met uitvallend geluid op die niet te verklaren en op te lossen zijn. Tevens werkt afkijken vanuit de Cloud opgenomen film en programma's niet goed en zijn de films of programma's niet om aan te zien of in het geheel niet af te kijken omdat de tijdbalk gelijk op het einde staat en zich niet laat terugspoelen. Tot op heden totaal niet tevreden over hoe T-Mobile denkt de problemen op te lossen.

 

Reputatie 7

Ja hoor, geen probleem! Als de TV Box 's nachts uitstaat, dan zal deze de update gewoon in de ochtend draaien bij het opstarten. 👍

Mijn kast staat altijd 's nachts uit. (helemaal stroomloos dmv een tijdschakelaar)
Ik neem aan dat hij dan smorgens als hij aangaat, de update uit zichzelf ophaalt ?

De mijne ook..

Mijn kast staat altijd 's nachts uit. (helemaal stroomloos dmv een tijdschakelaar)
Ik neem aan dat hij dan smorgens als hij aangaat, de update uit zichzelf ophaalt ?