[Info] Onderhoud TV in de nacht van 20 op 21 september

  • 31 August 2021
  • 38 reacties
  • 8457 Bekeken
[Info] Onderhoud TV in de nacht van 20 op 21 september

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

38 reacties

Reputatie 2

@Lisa 

Is er al wat bekent omtrent mijn probleem?

 

Groet

Mark

We werken continu aan de verbetering van onze TV diensten, zodat jij hier optimaal van kan genieten. Daarom voeren wij in de nacht van 20 op 21 september onderhoud uit op jouw tv-aansluiting.

We werken continu aan de verbetering van onze TV diensten, zodat jij hier optimaal van kan genieten. Daarom voeren wij in de nacht van 20 op 21 september onderhoud uit op jouw tv-aansluiting. Het onderhoud vindt 's nachts plaats tussen 01:00 en 06:00. In deze periode kan je maximaal een kwartier niet TV kijken of TV Anywhere gebruiken. De volgende ochtend start de TV Box uit zichzelf opnieuw op om alle instellingen op te halen.

Let op: De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Staat de tv in je slaapkamer? Leg iets over de TV Box en schakel de tv helemaal uit voor je gaat slapen, dan word je niet wakker van de update.

 

Internet ook?
Je hoeft je geen zorgen te maken over de internetverbinding, deze zal onafgebroken beschikbaar zijn.

 

Wat moet jij doen?
Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen.

Mocht het zo zijn dat jouw TV Box onverhoopt geen beeld geeft na het onderhoud, dan werkt een herstart van het modem én de TV Box. Kijk op onze handige Wiki hoe je het beste kunt herstarten: Reset uitvoeren op het modem.

 

Verandert er nog iets?
Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken.

 

Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust in dit topic!

Is de internet verbinding via glasvezel in Enschede al hersteld? Ik heb nog steeds geen internet verbinding.

Locatie 7533 Enschede 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @CBP78nl, de verbindingsproblemen zijn zeer zeker hersteld. De monteur heeft het op locatie kunnen oplossen! Mocht jij nog niet online gekomen zijn, dan kun je het beste het modem en de Media Converter herstarten: 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Markie13, het onderzoek is geopend en onze techneuten zijn de best mogelijke oplossing aan het bekijken. Normaliter is de verwerkingstijd gemiddeld vier tot zes dagen, maar het kan zijn dat hier extra tijd overheen gaat omdat het een hardnekkiger issue blijkt te zijn. Sorry voor het ongemak, maar ik beloof je dat we er alles aan doen.

Mijn kast staat altijd 's nachts uit. (helemaal stroomloos dmv een tijdschakelaar)
Ik neem aan dat hij dan smorgens als hij aangaat, de update uit zichzelf ophaalt ?

Mijn kast staat altijd 's nachts uit. (helemaal stroomloos dmv een tijdschakelaar)
Ik neem aan dat hij dan smorgens als hij aangaat, de update uit zichzelf ophaalt ?

De mijne ook..

Reputatie 7

Ja hoor, geen probleem! Als de TV Box 's nachts uitstaat, dan zal deze de update gewoon in de ochtend draaien bij het opstarten. 👍

Reputatie 2

“Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken”

Het zal mij verbazen, want ik ben al ruim 8 maanden met jullie in de slag om mijn aansluiting te laten werken zoals mag worden verwacht.

Dus denk ik niet dat jullie aangekondigde “onderhoud” voor mij ook maar enig verschil zal maken want de afgelopen 8 maanden heeft T-Mobile geen kans gezien om mijn problemen ook maar enigszins op te lossen. Ik heb nog 2 maanden tot ik het eerste jaar contract kan beëindigen. Jammer, want als het werkt dan is alles goed, alleen treden er hinderlijke stilstaande beelden met uitvallend geluid op die niet te verklaren en op te lossen zijn. Tevens werkt afkijken vanuit de Cloud opgenomen film en programma's niet goed en zijn de films of programma's niet om aan te zien of in het geheel niet af te kijken omdat de tijdbalk gelijk op het einde staat en zich niet laat terugspoelen. Tot op heden totaal niet tevreden over hoe T-Mobile denkt de problemen op te lossen.

 

Reputatie 7
Badge +1

@medusaro Het punt is dat er altijd 2 groepen klanten bij een provider zijn de grootste is de groep die het al gauw goed vind en wat beeld kwaliteit betreft alles accepteert zelfde geldt voor het internet als het werkt is het goed..

Daarnaast heb je een kleinere groep welke kritisch is en een perfect beeld wil, vaak heeft deze groep ook een tv welke perfect beeld vereist, het internet moet zo snel als mogelijk zijn.

De provider zal zich in eerste instantie op de eerste groep richten en er rekening mee houden dat van de 2e groep een aanzienlijk aantal uit ontevredenheid zal overstappen.

Reputatie 3

Sinds 8 weken heb ik een T-Mobile abonnement en ik signaleer dezelfde problemen als @medusaro. Na de vorige update hoopte ik dat er het e.e.a. zou verbeteren. Helaas is het tegendeel het geval

Reputatie 6

Hoi @medusaro, ik begrijp heel goed dat dit een nare situatie is, maar ik wil je vragen om conform de huisregels het te houden bij één topic. Dankjewel!

Hoi @dejon049, ik baal ervan dat jij deze problemen ook ervaart, ik wil je vragen om dit conform de huisregels te delen in een topic met dit onderwerp of zelf een topic hierover te openen. Dankjewel!

Reputatie 2

Hallo Ginny, 

Ik reageer op een persoonlijke mail die ik mocht ontvangen van T-Mobile dat ze in de nacht van 6 op 7 september “Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken”. Ik reageer op deze mail omdat mijn systeem niet stabiel werkt en dat er al 8 maanden nog geen oplossing is gekomen. sorry dat ik heb gereageerd, want ik heb inderdaad al een eigen topic, maar door de reactie op de persoonlijke mail kwam ik in deze topic terecht.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @CBP78nl, kijk dat is nog eens goed nieuws, wat fijn dat het gelukt is! 😁

Heel veel plezier met jouw verbinding en natuurlijk geen dank, jij bedankt voor je geduld en het bespreken van de oplossing.