[Info] Verbeteringen T-Mobile TV én introductie Dagpassen april

  • 19 April 2021
  • 53 reacties
  • 2389 Bekeken
[Info] Verbeteringen T-Mobile TV én introductie Dagpassen april

Toon eerste reactie

53 reacties

Reputatie 7

Hi @ArjenW, tof dat jij aangeeft dat jij graag over wilt naar het nieuwe platform! Ik heb gelijk jouw profiel erbij gepakt en ik zie dat jij momenteel inderdaad nog op het oude platform zit. Jij bent bij mij helemaal aan het goede adres en ik wil dit dan ook graag voor jou in orde maken. Voordat ik dat doe, wil ik graag het volgende aan jou meegeven ter akkoord. 

Weet dat de opnames op de huidige TV Box verloren zullen gaan en jij - totdat alles helemaal geregeld is - ook niet meer de mogelijkheid hebt tot opnemen. Aangezien jij al bent voorzien van de juiste TV Box, kun jij binnen twee weken gaan genieten van T-Mobile TV zodra ik dit voor jou heb aangevraagd, yay. In jouw My T-Mobile Thuis kan jij na de migratie eenvoudig Cloud Opnemen toevoegen aan jouw abonnement, waar kosten van € 5,00 per maand aan zijn verbonden. Jij zult daarnaast zelf een SCART-verlengstuk aan moeten schaffen als de TV geen HDMI-aansluiting heeft. 

Ook ontvang jij een e-mail en SMS vlak voordat jij wordt overgezet naar het nieuwe platoform én zul jij opnieuw moeten inloggen zodra jij bent overgezet. Tot zo ver alle belangrijke punten op een rijtje. Lees het nog even goed door en als jij na het lezen nog steeds denkt 'hell yes, dit wil ik’, dan ga ik voor jou aan de slag! 🎉

Reputatie 2

Bij mij vindt de update ook niet plaats na herstart en fabrieksrest van de tv ontvanger. Ik heb net als niborbroekhuis ook firmware 14.8.69_build-etv-vas-glop-as3 op een Aria 610 staan. 

Klopt het dat deze ontvanger dan ook nog op het oude tv platform zit?

Als dat zo is, wanneer vindt de overstap naar het nieuwe platform plaats? Ik zou graag de de mogelijkheid van de nieuwe functies hebben.

Reputatie 7

Hi @Gert-Jan TM, dankjewel voor jouw hulp! Ik heb @niborbroekhuis zojuist in een PB voorzien van een reactie, maar geef ook hier graag duidelijkheid zodat iedereen mee kan lezen. Ik heb het mysterie ontrafeld! De update geldt echt voor klanten met T-Mobile TV en @niborbroekhuis zit zelf op het oude TV platform (Interactieve TV). Vandaar dat deze update hier niet binnen is gekomen. Als hier nog vragen over zijn, stel ze dan vooral! 😊

 

 

Reputatie 1

@Gert-Jan TM Helaas heb ik niet de mogelijkheid om je een PB te sturen via je profiel?!

 

Inmiddels PB contact geweest, ik zien dat je nog op het oude platform zit. @mods, kunnen jullie kijken of @niborbroekhuis (indien gewenst) te migreren is? Ik had eigenlijk ook al aan de huidige firmware moeten kunnen zien dat je nog niet gemigreerd bent :rolling_eyes:

Reputatie 7

Hi @niborbroekhuis, super om te zien hoe @Gert-Jan TM jou bijspringt! Klopt het dat jij onderhand wel gebruik kunt maken van de nieuwe versie? Zo niet, dan zet ik ook jouw gegevens door zodat dit zo snel mogelijk kan worden opgepakt! Laat jij dit aan mij weten? 💪

Reputatie 2

@Gert-Jan TM Helaas heb ik niet de mogelijkheid om je een PB te sturen via je profiel?!

Reputatie 1

@niborbroekhuis Wil je mij het serienummer van je box in een PB sturen? Ga ik even kijken of ik wat kan vinden

Reputatie 2

@Gert-Jan TM Helaas geen succes tot op heden.

Reputatie 1

Wil je nog eens proberen je box opnieuw te starten? Als het goed is krijg je nu wel de update. Factory reset is niet nodig, alleen even de stekker eruit en weer terug moet genoeg zijn.

Reputatie 2

@Gert-Jan TM Ik zit in Deventer. Volgens mij is dat WBA-fiber wat oorsprinkelijk door KPN wordt gefaciliteerd. Maar ik durf het niet zeker te zeggen.

 

Reputatie 1

@niborbroekhuis Wat voor aansluiting heb je? ODF, WBA-DSL of WBA-fiber?

Reputatie 2

Ik heb een Aria 610x. Deze ook al meerdere malen een factory reset gegeven.
Echter update hij hem tot firmware 14.8.69_build-etv-vas-glop-as3. Wat betekent dat ik ook nog steeds niet op het nieuwe systeem zit?!

Reputatie 7

Hi @jk90, ik had heel graag gelezen dat jij wel van de nieuwe update kon genieten. Ik heb gelijk jouw gegevens doorgezet naar onze technische dienst, zodat dit zo snel mogelijk opgepakt kan worden. Excuses voor het ongemak. Ik houd je op de hoogte! 

Hi @burekap, super dat jij dit ook gelijk aangeeft! Ik heb jouw profiel gecheckt en ik zag dat jij gisteren aan de buurt was waardoor ook bij jou de update automatisch doorgevoerd zou moeten zijn. Heb jij nog steeds niet de nieuwe versie beschikbaar? Dan ga ik ook jouw gegevens gelijk doorzetten. Ik hoor het heel graag van je! 

Hi @TMTV, dit klopt als een bus! Wij hebben inderdaad de updates gefaseerd uitgerold.

Reputatie 7
Badge +6

Zou het kunnen dat de update gefaseerd wordt uitgerold? Voor zover ik kan zien is ‘ie voor de Aria 7x al wel beschikbaar, maar voor de 610x nog niet.

Reputatie 2

Heb verschillende keer geprobeerd maar nog niet de nieuwe software erop versie 7356 heb nog 7255v.

Hi @jk90, dankjewel voor de moeite! Goed dat je dit gelijk aangeeft en gek dat de fabrieksreset niet heeft geholpen. Maar geen zorgen, want ik heb goed nieuws: vandaag wordt deze update automatisch bij jou uitgevoerd. Ik wens jou dan ook alvast veel kijkplezier! 🎉

Helaas de update gister nog niet binnen gekregen @Lisa 

Reputatie 7

Hi @jk90, dankjewel voor de moeite! Goed dat je dit gelijk aangeeft en gek dat de fabrieksreset niet heeft geholpen. Maar geen zorgen, want ik heb goed nieuws: vandaag wordt deze update automatisch bij jou uitgevoerd. Ik wens jou dan ook alvast veel kijkplezier! 🎉

Hier ook nog geen update. Fabrieksreset gedaan en ook alles van de stroom gehad etc. 

Reputatie 7

Hoi @burekap ,

Volgens mij bedoel je in dit geval de software-versie. Vaak wil een fabrieksreset van de TV Box ervoor zorgen dat de juiste update wordt gevonden. We hebben voor de uitleg een speciaal topic (link is klikbaar). 

Reputatie 2

Nee heb nog steeds na er wat boven staat heb ik nog steeds de 7255v Firmware.

Reputatie 7
Badge +8

@AdriO Yes, ik zie dat mijn collega zojuist via dat topic op jou heeft geantwoord. Hij zal het verder met jou oppakken!

 

@burekap Dat is gek, met een reset zou je de nieuwe firmware moeten triggeren. Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. Zou je willen checken wanneer je deze stappen hebt gevolgd of je nu wel de nieuwe versie hebt? 

Reputatie 2

Deze firmware heb ik nog niet heb de box 5x van stroom gehad en opnieuw aan gezet blijft bij de oude.

 

Reputatie 3

Dank je @Demi 

Ga ik toch nog even een aanvulling doen mijn topic: 

Jammer genoeg zijn de problemen verergerd….. 

Reputatie 7
Badge +8

@Geene136 Top dat bij jou de update ook gelukt is! Je kan de dagpassen herkennen aan het icoontje onder het kopje Nieuw: Dagpassen in À la Carte aanbod in mijn post. Er staan achter de zendernamen, waarvoor dagpassen beschikbaar zijn, ‘Dagpas’ in het À la Carte overzicht. Voor nu zijn dagpassen alleen nog beschikbaar voor bovenstaande drie premium zenders.

 

@AdriO Maak je geen zorgen, het modeltype van de TV Box ‘Aria 7X’ is ‘Entone-85’. Alles staat helemaal goed! :smile:

Reputatie 3

Hi @Demi Ik zie ook de vernieuwingen staan. 

TV menu versie klopt, zo ook de firmware versie.

Echter het “OVER” menu vertelt me nu ook dat ik een Entone 85 box heb. Ik heb echter echt een Aria 7x.

Gaat dit wel goed?

Reageer