Beantwoord

installatie TV box lukt niet



Toon eerste reactie

32 reacties

oh ik krijg een notificatie maar het gaat niet meer over mijn vraag. hoe zet ik de notificaties uit?
Reputatie 6
@karin010 Misschien had je even zelf een topic kunnen openen, want ik vermoed dat je een ander probleem hebt. Ik heb namelijk geen flauw idee waar je die notificaties ziet? Misschien kun je het even uitleggen?
@karin010 Misschien had je even zelf een topic kunnen openen, want ik vermoed dat je een ander probleem hebt. Ik heb namelijk geen flauw idee waar je die notificaties ziet? Misschien kun je het even uitleggen?

nou nee hoor dit is juist "mijn" topic, iemand anders moet zelf een thread starten. scroll even naar boven dan ist gelijk duidelijk
Reputatie 6

@karin010 Misschien had je even zelf een topic kunnen openen, want ik vermoed dat je een ander probleem hebt. Ik heb namelijk geen flauw idee waar je die notificaties ziet? Misschien kun je het even uitleggen?nou nee hoor dit is juist "mijn" topic, iemand anders moet zelf een thread starten. scroll even naar boven dan ist gelijk duidelijk

Hoi Karin,

Sorry, zat op mijn telefoon en zag geen auteur achter je naam staan. Mijn excuses ervoor. Zal in het vervolg beter opletten.


@karin010 Misschien had je even zelf een topic kunnen openen, want ik vermoed dat je een ander probleem hebt. Ik heb namelijk geen flauw idee waar je die notificaties ziet? Misschien kun je het even uitleggen?nou nee hoor dit is juist "mijn" topic, iemand anders moet zelf een thread starten. scroll even naar boven dan ist gelijk duidelijk
Hoi Karin,

Sorry, zat op mijn telefoon en zag auteur achter je naam staan. Mijn excuses ervoor. Zal in het vervolg beter opletten.

hai glassertje
dank je. en kan gebeuren he 😏
Reputatie 7
@erikvedder14 Bedankt voor de screenshots, dat maakt het meteen een stuk duidelijker! In dit geval is het vermoed ik geen firmware issue want deze foutmelding zien we vaker. Kan het kloppen dat je de TV Box niet rechtstreeks op de modem aan hebt gesloten? Als er bijvoorbeeld een powerline adapter tussen zit dan komt het soms voor dat de TV Box niet de juiste instellingen op kan halen. Sluit de TV Box in dat geval eerst rechtstreeks aan op de modem zodat hij de instellingen op kan halen. Zodra de TV Box helemaal klaar is met updaten kan je hem weer van de modem afhalen en aansluiten zoals jij het wil. Nu zou de TV Box het wél moeten doen! 🙂

Reageer