Beantwoord

interactieve tv naar t-mobile tv



Toon eerste reactie

140 reacties

Reputatie 3

@Jason vandaag wel de TV decoders ontvangen maar niet de nieuwe router. Woensdag komt de monteur. Ontvang ik voor die tijd de nieuwe router?

@Jason zojuist het nieuwe modem ontvangen, ruim op tijd dus. Nu nog wachten op de TV boxen. Hier via PostNL nog niets van vernomen. 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @René Lieke ,

 

Het belangrijkste heb je momenteel binnen ,namelijk het nieuwe modem. De monteur kan dan in ieder geval zijn werk doen op woensdag.:wink: . De tv boxen zullen ongetwijfeld volgen(als @Jason dit regelt komt het goed), deze zijn eenvoudig zelf aan te sluiten.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Renze-lwd en @René Lieke, hebben jullie voor de nog niet bezorgde apparatuur wel track & trace-codes ontvangen? Ik kan momenteel de distributiesystemen niet inzien door een technisch mankement, ik blijf het om de zoveel minuten proberen uiteraard en hoop zo snel mogelijk met een update te komen zodat jullie weten wat de status is!

Goedemorgen @Jason ,

Nee voor het modem had ik een track&Trace, voor de TV boxen nog niet helaas. Aansluiten moet zeker lukken, ik kan niet wachten, haha. Ik zie al wel in My T-Mobile dat mijn huidige boxen zijn opgezegd en de 2 nieuwe zijn aangevraagd. Nu zie ik alleen mijn huidige korting  nog niet verwerkt, wat betekend dat als ik straks cloud opnemen ga activeren ik €5,- p.m. meer ga betalen dan dat ik nu doe terwijl ik min of meer dezelfde diensten blijf afnemen. Ik betaal nu €5,- voor een box met harddiskrecorder en €0,- voor de 2e box. Ik zie nu een nieuwe box voor €5,- en de 2e voor €0,- maar het opnemen staat nog niet aan.

Reputatie 3

Hoi @Jason

Wel voor de tv decoders maar niet voor de router. Decoders ontvangen, maar Router niet. 

Hoop snel een track and trace code te krijgen. Zodat het morgen geleverd wordt. Monteur kom woensdagochtend. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @René Lieke, je hebt op 25 januari een tweede TV Box aangevraagd waarmee het maandbedrag sindsdien € 5,00 hoger uitkwam. Op de factuur van maart is er echter een verrekening geweest omdat je de Amulet box (harddiskrecordeR) vergoed kreeg voor de maand februari. Daar zit het prijsverschil in! 😉

De TV Boxen kun je nadien zelf aansluiten via de meegeleverde kabels. Als je daar hulp bij kunt gebruiken, laat het alsjeblieft weten, dan pak ik het verder met je op!

Hoi @Renze-lwd Vandaag of uiterlijk morgen worden de Zyxel + Media Converter vanuit de distributie verstuurd. Omdat het nu niet volledig zeker is, wil ik je - in het geval het tweede pakket morgen nog niet bezorgd is - adviseren om de afspraak met Guidion uit te stellen totdat het modem + MC geleverd zijn.

Hoi @Jason, De tweede tv box hebben wij al sinds wij klant zijn bij Vodafone en later T-Mobile.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @René Lieke, mijn oprechte excuses: ik zie dat ik met een ander nummer ingelogd was waardoor de rekeningen niet overeenkwamen. Ik zie in My T-Mobile Thuis trouwens hetzelfde maandbedrag staan als wat je nu betaalt met de huidige setup € 61,05 dus dat zou inderdaad niet moeten kloppen. Ik ga dit onderzoeken en zal indien nodig een losse vergoeding aanmaken voor het komende jaar zodat die € 5,00 te veel gecompenseerd wordt. Dit lijkt weer het probleem te zijn met de kortingstags die niet toepasbaar zijn. Sorry voor de verwarring!

Reputatie 1

Hoi @Jason,

Ik ben ook al vanaf het begin (Vodafone-tijdperk) klant van T-Mobile Thuis en ik maak gebruik van Internet, Vaste Telefoon (2 lijnen) en TV via een glasvezel verbinding.
Ik heb een Draytek router en voor TV heb ik twee Entone decoders waarvan een met opnamefunctie.

Vorig jaar heb ik bericht van T-Mobile ontvangen dat ik zou worden overgezet naar de nieuwe TMTV waarbij ik kan opnemen in de cloud.

Kun je de overgang voor mij ook in werking zetten.

Alvast bedankt!

 

Reputatie 7
Badge +1

Ben heel blij dat ik nog op het “oude” platform mag zitten en hoop dat het voorlopig nog zo mag blijven, het werkt perfect zolang ik er gebruik van maak, eerst via Vodafone en sinds medio 2017? TMT.

Nooit problemen gehad, lees ik alle ellende op dit forum met het nieuwe platform zeg ik geef mijn portie maar aan Fikkie

Hoi @Jason Kan gebeuren hoor, geen probleem. Fijn dat je het uitzoekt en zo nodig corrigeert. Nu wachten op de tv boxen en installeren maar. 😀

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @BeLu, geen enkel probleem! Ik zorg ervoor dat beide TV Boxen omgeruild worden voor de Aria 610x en zal een verzoek indienen om de Draytek te swappen voor een Zyxel + Media Converter. Zodra alle vervangende apparatuur aangesloten is, kan ik de overgang naar T-Mobile TV starten. Dit proces zal dan nog maximaal twee weken in beslag nemen. Op het moment dat T-Mobile TV geactiveerd is, kun je via My T-Mobile Thuis de functie Cloud Opnemen toevoegen aan het abonnement. Vlak vóór de overgang ontvang je nog een SMS en e-mails met verdere uitleg. Veel kijkplezier toegewenst straks en vergeet alsjeblieft niet om zodra de track & trace-code voor de Zyxel + converter verstuurd is, een afspraak te maken met Guidion zodat die twee netjes geïnstalleerd worden! 😊

Hoi @René Lieke, thanks voor je begrip! Ik houd het goed in de gaten en mocht je nog assistentie kunnen gebruiken bij de installatie van de boxen, laat het alsjeblieft weten! 😄

Reputatie 7
Badge +16

@BeLu Nog een laatste verzoek: zou je de huidige apparatuur willen retourneren zodra de vervangingen bezorgd zijn, alsjeblieft? Alvast bedankt voor het terugsturen! Ik stuur je meteen een e-mail met uitleg over de retourmethode. Je kunt ook een kijkje nemen in dit speciale topic: Hoe stuur ik de apparatuur terug?

Reputatie 1

Goedemorgen @Jason,
Bedankt voor je snelle reactie en actie.
Zodra ik de nieuwe Aria 610x TV Boxen heb ontvangen zal ik deze installeren en de oude Entone TV Boxen terug sturen.

Reputatie 7
Badge +16

Helemaal top, dankjewel! @BeLu 

Zou je mij een seintje willen geven in dit topic zodra alles bezorgd en aangesloten is? Dan zet ik de overgang meteen in gang.

Hoi @Jason, morgen middag worden de tv boxen geleverd, sluit ik ze morgenavond direct aan.:grinning:

Reputatie 7
Badge +16

Dat is mooi @René Lieke, bedankt voor de update! 😄

@Renze-lwd De Zyxel + converter worden morgen tussen 09:30 en 12:00 bezorgd. Klopt het dat jouw installatieafspraak vanaf 15:00 is ingepland? Dat zou goed uitkomen namelijk!

Reputatie 3

@Jason ik heb deze verzet naar vrijdag 1200 uur. Bedankt weer voor je acties.

@Jason Graag gedaan, zet jij dan de overgang naar T-Mobile TV in gang?

@Jason Alles is inmiddels geïnstalleerd, dus zijn klaar voor de overstap naar T-Mobile TV.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @René Lieke, geweldig! Ik zal de overstap meteen in gang zetten, deze zal binnen nu en maximaal twee weken volledig verwerkt worden. Dit betekent in de praktijk dat je waarschijnlijk op (uiterlijk) 29 april Cloud Opnemen kunt toevoegen in My T-Mobile Thuis. 

Hoi @Renze-lwd, beter zekerheid dan in het ongewisse blijven, slimme zet! Ik wacht morgen het rapport van Guidion af en zal ook bij jou daarna meteen alles in gang zetten.

@Jason Super bedankt voor je hulp tot dusver. Wat is jou ervaring, gaat hier echt 2 weken over heen?

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan! @René Lieke 

Mijn ervaring leert dat het meer richting de maximale twee weken aanzit en dat je, om niet teleurgesteld te worden, het beste rekening kunt houden met die tijdsindicatie! 😊

Reputatie 3

@Jason de nieuwe routers en TV decoders zijn geïnstalleerd. Dus je kunt mij omzetten naar de nieuwe TV omgeving.

Reageer