Netflix op TV-app

  • 11 January 2022
  • 65 reacties
  • 812 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

65 reacties

Reputatie 2

Beste Jason,

 

Zoals je weet net alles uitgevoerd.

Wilde gaan kijken op de tv gids en deze jon hij niet laden, zie foto.

 

Dus tot nu toe geen succes. 

Reputatie 2

Alles gereset hopelijk is nu alles opgelost. 

Zo niet dan hoor je van mij.

Reputatie 7
Badge +16

@Opa hansje Top, dankjewel voor de info! Ik heb eventjes rondgekeken en zie dat je op de onderstaande wijze een factory reset (fabrieksreset) kunt uitvoeren zodat we alles uitgesloten hebben. Vergeef me voor de ietwat deftige tekst, ik heb het uit het Engels vertaald - niet dat ik insinueer dat je geen Engels kunt, maar voor alle meelezers die liever Nederlands volgen, heb ik het toch maar vertaald! 😊

Terwijl de tv aan staat, houd je de EXIT-knop op de Samsung-afstandsbediening 12 seconden ingedrukt. Het standby-lampje moet de hele tijd zonder onderbreking knipperen.
Op het scherm Fabrieksinstellingen wordt een waarschuwingsbericht weergegeven. Selecteer OK om de tv te resetten.
Probeer ook deze:

Zorg ervoor dat jouw tv UIT staat.
Pak je Smart Remote en druk tegelijkertijd op Info + Menu + Mute + Power.
Voer vervolgens de volgende volgorde in je afstandsbediening in: Mute > 1 > 8 > 2 > Power.
Jouw televisie start op in de servicemodus. Ga met je afstandsbediening naar Opties > Fabrieksinstellingen herstellen.
Jouw televisie zou nu moeten worden uitgeschakeld en een eenvoudige herstart zou moeten doorgaan met de installatie.

Zodra je de reset hebt uitgevoerd, geef een seintje alsjeblieft. Dank voor je medewerking!

 

Reputatie 2

Beste Jason,

 

Model: QE55Q77AATXXN

 

Reputatie 7
Badge +16

P.s. welk type Samsung is het?

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Opa hansje, bellen behoort niet per se tot de mogelijkheden wanneer je digitaal contact zoekt, maar uitzonderingen maken we graag indien het een betere uitkomst biedt - uiteraard staat het je geheel vrij om ons te contacten via de Klantenservice, als dat makkelijker is! 😊👍

Wat betreft de tv: ik heb zo het idee dat het tv-platform niet goed geregistreerd is op de tv, of in de tv-app, en dat dit na het gebruik van bepaalde apps zoals Netflix voor obstructies zorgt. Kun je de tv eens volledig resetten alsjeblieft? Ik vermoed dat het hierna weer werkt/

Reputatie 2

Beste Jason,

 

Ik kom er zojuist achter dat het niet alleen bij een andere app. Als je tv heb gekeken via de tv app en je zet je tv uit om dan vervolgens, na een tijdje weer aan te doen geeft hij het ook aan  "herstart" en dat hij blijft hangen bij de tv gids.

Reputatie 2

Beste Jason,

 

Netflix is voorbeeld.

Inderdaad ik heb een samsung. 

Misschien kan je mij bellen?

 

Reputatie 7
Badge +16

@Opa hansje Bedankt voor je updates! Wat voor smart tv gebruik je, dit kan ik niet helemaal opmaken uit de foto's (ik heb wel een vermoeden, maar dat kan ik mis hebben: Samsung)? 

Je gaf in eerste instantie aan dat dit gebeurt wanneer je bijvoorbeeld Netflix hebt gekeken en nu gebeurt het enkel na Netflix, klopt dat? Indien je dit bij geen andere app of ander platform ervaart, dan ben ik al vrij rap geneigd om het probleem te linken aan Netflix. Dat zal dan iets softwarematigs zijn, vermoed ik.

Heb je de tv van een factory reset voorzien? 

Reputatie 2

Beste Jason,

 

Wederom na het kijken van Netflix kreeg ik weer deze melding. Ook de tv gids krijg ik niet te zien. Zie melding hierboven. Zoals ik het kan zien is er toch iets niet helemaal goed met de software van de app.

Reputatie 2

Beste Jason, 

 

Deze morgen (12-1-2022) nog steeds het zelfde beeld bij het laden van de tv gids.

Reputatie 2

Beste Jason,

 

Nog een keer proberen om een reactie te geven. 

De modem , zyxel, 1 minuut van de netspanning gehaald. App verwijderd en de tv kabel in een andere lan gestopt. 

 

Alles opnieuw opgestart. Krijg geen melding van herstart maar heb ook nog niet op Netflix gezeten.  De tv gids laad hij niet,  zie voorbeeld. Dus kan dan ook niet bij mijn account komen.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Opa hansje, hartelijk welkom op de Community!

Kun je het modem eens herstarten door deze gedurende 20 seconden van de stroom te houden? Vaak werkt dit en haalt het alle kleine obstakels uit de verbinding. Wat gebeurt er wanneer je de tv op een andere LAN-poort achterop het Zyxel modem aansluit, krijg je dan dezelfde foutmelding?

Je kunt jouw tv-account opnieuw registreren op de tv door de tv van een factory reset te voorzien. Gebruik daarvoor de tv-inloginformatie die je in het dashboard van My T-Mobile Thuis kunt vinden: My T-Mobile Thuis.

Reputatie 2

Alles verbonden. Speciaal kabels aangelegd ipv draadloos.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Opa hansje 

Is de tv via de WiFi verbonden? Zou je eens kunnen testen of het bekabeld beter gaat?