Beantwoord

Niet synchroon beeld en geluid



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

60 reacties

Hallo Lisa,

ik kan je niet opnoemen waar het allemaal misgaat. Bij npo1,2 en3 en de commerciële zenders. Het klopt overal gewoon niet.

Waarom hebben ze een tijdstip en zender nodig? Alle zenders moeten nagekeken worden.

het kan toch niet zijn dat iedereen een ander signaal doorgegeven krijgt?

ik hoop dat er snel een permanente oplossing komt anders zijn we voor het eind van het jaar over.

is goedkoop toch duurkoop??

Reputatie 7

Hi @Anton17, heel fijn dat je dit zo snel kon doorgeven! Dit helpt zeker en heb ik aan het onderzoek toegevoegd. Ik hoop snel iets hierover te kunnen delen.

Hi @the_menace, super dat je ook gelijk bent gaan kijken hoe je dit kon oplossen! Jouw voorbeeld heb ik ook doorgezet naar onze technische dienst. Thanks dat je dit hier kon doorzetten. 

Hi @jack070, hartstikke goed dat je hier ook aan de bel trekt! Ik kan je gelukkig laten weten dat mijn collega's ontzettend druk bezig zijn om de issues met het beeld en geluid op de commerciële zenders te verhelpen. Omdat NPO hier eerst nog niet onderviel, zet ik hier graag voorbeelden van door. Zo kan dit meegenomen worden in het onderzoek en hoop dat dit issue heel snel voor eens en altijd wordt gefixt. Zou je hier concrete voorbeelden van programma's op NPO 1 en CNN kunnen benoemen, inclusief de datum en het tijdsip? Merci!

Hi @Manon67, dankjewel dat je dit aangeeft! Ik wil er echt alles aan doen dat dit heel snel wordt gefixt. Heb jij nog concrete voorbeelden voor mij van programma's op NPO inclusief de datum en het tijdstip dat je deze hinder ervaarde? Dan ga ik dit doorzetten.

Hi @Louis51, welkom bij de T-Mobile voor thuis Community! Ik had ontzettend gehoopt dat de start van jouw abonnement vlekkeloos zou verlopen, dus ik vind het heel rot dat je deze problemen ervaart. Onze technische dienst is erg druk bezig om dit op te lossen, maar zoekt nog naar extra voorbeelden van programma's op NPO. Kan je aangeven wanneer en welk programma jij keek op NPO 1 waarbij je dit euvel opmerkte? Bedankt alvast!

Hi @R84, heel goed dat je mij gelijk van zo'n helder voorbeeld voorziet! Ik heb dit doorgezet naar onze technische dienst en hoop dat ik hier snel een update kan delen over dit algemene probleem. 

 

Reputatie 7

Hi @Anton17, dankjewel dat je dit meteen adresseert! Jeetje, wat rot dat het zich opnieuw voordoet. Ik kan me jouw opmerking volledig voorstellen. Jouw vraag heb ik dan ook uitgezet bij onze technische dienst. Eerder is er nog niet met mij gedeeld wat deze problemen precies veroorzaakt, dus ik geef je graag meer duidelijkheid. Voor nu wil ik ook vooral het probleem verhelpen. Heb je er na vrijdag ook nog steeds last van gehad of speelde het enkel vrijdagavond? 

Hoi Lisa

ik hoop het ook echt. We kijken op dit moment naar de wedstrijd van Wimbledon op de BBC en daar is het ook aan de hand. Het geluid van het slaan van de tennisbaan komt eerder dan de aktie van de tennisser. Hopelijk geldt de final fix voor alle zenders.

Reputatie 7

Hi @Anton17, helemaal super - dankjewel! Kun je enkel nog de software versie doorzetten? Ik heb het verzoek ingeschoten voor de technische dienst en ga dit de komende dagen goed in de gaten houden. Zodra het tot op de bodem is uitgezocht, voorzie ik je direct van een update en hopelijk ook van de permanente oplossing. 

 

Hier precies hetzelfde wat een drama, kijkt niet lekker.

hier ook. Gisteravond en nu ook problemen bij RTL 4, verschil tussen beeld en geluid is wel erg groot. Kijk via de app op smart TV. Niet te doen op deze manier.

Reputatie 7

Hi @Anton17, wat heerlijk dat jullie op vakantie zijn - geniet ervan! 😁

Graag wil ik wat extra informatie uitvragen voor als jullie weer in de gelegenheid zijn om te antwoorden. De leverancier is ontzettend druk bezig om het issue dat je ervaart te verhelpen. Eerder heb ik al eens gevraagd of jullie ook gebruikmaken van externe audio-apparatuur en toen gaf je aan van niet. Is dat in de tussentijd wellicht veranderd? Staat er mogelijk iets van apparatuur tussen, zoals een speaker? Zo willen we graag weten wat er gebeurt als je alleen de speakers van de tv gebruikt. Merk je dan ook dat het beeld en geluid niet synchroon loopt? Ook heb ik doorgekregen om te achterhalen of de TV Box op dezelfde tv gebruikt wordt als waar de Smart TV App op staat. Kun je dit ook aangeven? Dankjewel voor de moeite. 

Hallo @Lisa, het geluid liep niet synchroon op afgelopen maandag en dinsdag op NPO1. Het gebeurde bij alle programmas, nieuws, “we zijn er bijna” nieuwsuur.

Gisteravond was het weer goed, vanavond loopt het ook goed

Louis