Beantwoord

nieuwe tv anywhere app zonder werkende opnamefunctie

  • 7 September 2020
  • 5 reacties
  • 432 Bekeken

Tot mijn verbazing totaal onaangekondigd, tref ik vandaag de vernieuwde app aan op mijn I pad.

het is even zoeken daar de lay-out nogal verschilt van de oude.

De eerder door mij gemiste optie is eindelijk ook hierin opgenomen, namelijk de opname functie vanaf je Ipad , echter ik kan deze niet gebruiken en krijg de melding dat dit niet in mijn abonnement zit.

dit vind ik zeer vreemd en eigenlijk ongepast.

zeer benieuwd naar jullie antwoord hier op.

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 8 September 2020, 13:33

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @Jos brand,


Opnemen is een extra mogelijkheid in het abonnement. Dit kost 5 euro en kun je activeren via jouw My T-Mobile omgeving. Als dit al geactiveerd is, dan kan het zijn dat jouw box nog niet is omgezet naar het nieuwe TV platform. Beiden moeten namelijk op het nieuwe platform draaien om te werken. De app en het nieuwe TV platform werken namelijk samen.

Ik heb abb. Met opname dus zou moeten werken, afwachten dan maar

Heb je het nieuwe platform al thuis of het oude met HDD schijf opname, werkt alleen met het nieuwe TV platform met Cloud opname, de App kan niks met de HDD opname box doen.

Hoe nieuw is het nieuwe TV platform met cloud opname? Ik zit nog geen jaar met t mobile en volgens mij zijn mijn opnames in de cloud.

beetje jammer ook dat je opeens geconfronteerd word met iets nieuws zonder een vooraf melding van T mobile.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jos brand, wat gaaf dat je interesse hebt in het nieuwe T-Mobile TV! 🙋‍♂️📺

We hebben inmiddels al een groot deel van de gebruikers overgezet op het nieuwe platform en zullen dit de komende weken en maanden blijven doen. Jij komt ook binnenkort aan de beurt, dat beloof ik! Zodra jij wordt overgezet, krijg je één week van te voren een e-mail met uitleg. Vlak vóór de overzetting krijg je een SMS met uitleg en direct erna een e-mail met TV tips. Zodra jij ook gebruikmaakt van het nieuwe platform, zal de optie om Cloud Opnemen in de TV Anywhere app te gebruiken, ook geactiveerd worden. 

Omdat we dit proces in fases uitrollen, kan ik nog niet exact zeggen wanneer je precies overgezet wordt, maar dat het eraan komt, is een absoluut feit. Check ons TMTV topic voor alle nieuwtjes en uitleg: Alles over T-Mobile TV. Ik wens je alvast heel veel (kijk)plezier straks en mocht ik iets voor je kunnen doen, geef een seintje in dit topic!

 

Reageer