Beantwoord

nieuwe tv box werkt niet goed



Toon eerste reactie

57 reacties

Reputatie 2

Eindelijk werkt de media box. Ik zie nu graag de financiële vergoeding voor het betaalde abonnement en de hinder die ik ruim 7 weken heb gehad tegemoet.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @dianakriegroo, goed dat je dit bij mij nagaat, ik leg het graag voor je uit!

Als je de bijvoorbeeld de factuur van januari erbij pakt dan zie je dat je € 10,- per maand betaalde voor de TV Box met harddiskrecorder en hier € 5,- per maand korting op kreeg, waardoor je effectief € 5,- per maand voor de TV Box betaalde.

Momenteel betaal je € 5,- voor de TV Box en hier krijg je € 2,50 per maand korting op, waardoor je effectief € 2,50 voor de TV Box betaalt.

Ondertussen ben ik voor je aan de slag geweest en heb ik Fox Sports Compleet actief gemeld tussen 24-4 en 24-5. Het bedrag voor Fox Sports zal ik crediteren op je factuur van mei en hierover krijg je snel een email van mij ter bevestiging.

Voor nu wens ik je alvast heel veel kijkplezier toe! 😃

Reputatie 7
Badge +9

@dianakriegroo het ticket staat nog open dus ik wacht onze techneuten nog af. Hopelijk weten zij hier een oplossing voor.

Reputatie 2

Tommie, het ticket 62931143 is vanochtend naar mij als ‘het probleem is opgelost’, dus ik begrijp het niet meer.

Reputatie 7
Badge +9

@dianakriegroo dit gaat over het eerste ticket. Na het telefoontje van gisteren is er een nieuw ticket voor je aangemaakt door een collega van de klantenservice. Ik wacht dit nog af of hier wat uitkomt. Daarna kan ik zelf weer actie ondernemen.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @dianakriegroo, ik ben erg blij om te horen dat het eindelijk werkt!

Ik kan de gemaakte tv kosten voor je vergoeden, dit doe ik graag. Ik heb alleen confirmatie nodig van de periode, klopt het dat je vanaf 12-03 tot 20-04 geen gebruik hebt kunnen maken van de TV Box? Hoor graag van je terug, zodra ik akkoord heb zal ik de vergoeding in orde maken!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @dianakriegroo, dat regel ik heel graag voor je! Op de dag van de omwisseling hebben wij jou per mail een link voor de QR code van DHL toegestuurd. Deze vind je ook onder je bestellingen in je My T-Mobile Thuis account, namelijk hier: My T-Mobile Thuis Bestellingen.

Ik wil je alvast hartelijk bedanken voor het retourneren! 😃

Reputatie 2

Die zogenaamde oplossing door de upgrade naar dat nieuwe platform is volledig mislukt. Heb nu helemaal geen tv meer, en na het bellen met de klantenservice wordt er nu (na 4 weken ellende door een nieuwe tv box) naar mijn tv versterker gewezen als de oorzaak van dit alles. Volledige onzin en ook aantoonbaar niet correct; de tv box en de afstandsbediening zijn niet in orde. Als er geen monteur langskomt om dit nu eindelijk te fixen stap ik volgende week over naar een provider die me wel helpt. Dit alles is begonnen met de nieuwe Amino box, en Tmobile lijkt het nu bij de klant te leggen. En geen enkele urgentie om het op te lossen na weken van geen tv..

 

 

Reputatie 2

Dit staat er niet in helaas 

Reputatie 2

 

Reputatie 2

Mijn verzoek is dus nog steeds om deze code te ontvangen, zonder deze kan en ga ik niets retourneren, 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @dianakriegroo, als je op een specifieke bestelling / vervanging drukt, bijvoorbeeld de bovenste, opent er vervolgens een gedetailleerd overzicht en kan je vervolgens de DHL code zien en downloaden.

Hiermee weet DHL genoeg en kunnen ze dit helemaal voor je afwikkelen! 🙂

Reputatie 7
Badge +4

Dat is absoluut een mogelijkheid @dianakriegroo, dat komt helemaal goed. Hartelijk bedankt voor het retourneren! 😃

Reputatie 2

Correct. Ik verwacht wel wat meer van Tmobile voor alle uren die ik de afgelopen weken in deze saga hebt gestopt. 

Reputatie 2

Een grote cluster fuck bij Tmobile; na 5 weken, twee nieuwe modems, twee nieuwe media kastjes en twee monteursbezoeken is de conclusie; tv werkt nog altijd niet en het ligt (nog steeds!) aan de media box. Het tweede boxje zou van een nieuwe serie zijn met update maar de monteur constateerde dat ook dit media boxje van ‘de batch met problemen is’, er zat zelfs stof op het laatste geleverde kastje! 

 

guidion heeft het nu geëscaleerd want kan niets meer doen (modem vervangen, kabel rechtstreeks van modem naar media kastje, internet gecheckt, HDMI kabel gecheckt, harde reset etc).
 

Als er nu niet met grote spoed een WEL werkende media box wordt toegestuurd, dan mogen ze alle dozen op komen halen en stap ik deze week nog over op een concurrent. En ik verwacht in elk geval een financiële compensatie voor de ellende en de weken dat ik nu betaal maar geen tv kan kijken door T-Mobile’s falen. Ik ben 5 weken extreem geduldig geweest maar dat is nu klaar. 

Reputatie 2

Nog altijd niets gehoord. De monteur was hier zaterdag. Dit is week 7 die in gaat. Graag jullie aandacht en prioriteit.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @dianakriegroo, ik zie dat je hiervoor al contact hebt gehad met onze klantenservice. Wil je mij op de hoogte houden van het verloop? Ben benieuwd naar de oplossing! 

Reputatie 7
Badge +8

@dianakriegroo Merci! Ik heb de vergoeding voor je in orde gemaakt voor deze periode. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Normaal geproken kunnen we je alleen vergoeden voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de dienst. Nu snap ik natuurlijk jouw gevoel en dat het langer voelt doordat je hier continue mee bezig bent geweest. Ik wil dan ook speciaal voor jou nog iets extra's doen. Ik kan je een zenderpakket een maand gratis cadeau geven. Laat je me weten of je hier gebruik van wilt maken en welk zenderpakket je dan precies wilt? Ik hoor het graag!

Reputatie 2

 

Reputatie 2

Nu breekt mijn klomp. Weer een mail dat het opgelost is…maar dat is niet zo. Wat is er aan de hand bij jullie? Ik hoor niets op het rapport dat door Guidion bij jullie is neergelegd; stuur dan een techneut van Tmobile met een werkend tv kastje en maak het in orde. Dit is toch gewoon volledig falen, en je klant niet serieus nemen. Ben al 14 jaar klant maar denk dat deze week de laatste is. Zal Radar en social media ook inzetten. 

Reputatie 2

De saga continues…

 

Wat een zooitje bij jullie. Ik heb keurig alle tv boxen teruggestuurd en kreeg daar ook de bevestiging van vanmiddag. En net krijg ik een mail dat ik 90 euro moet gaan betalen omdat ik de media boxen niet teruggestuurd zou hebben. Zie beide berichten in screenshots. Ik adviseer jullie je administratie op orde te brengen en mij heel snel een mail te sturen waarin jullie die boete per ommegaande intrekken.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @dianakriegroo, ik heb het meteen dubbel gecheckt! Er liep iets niet goed door, waardoor je deze automatische e-mail nog verkreeg. Geen zorgen, je zal geen boete ontvangen en ik heb het direct in orde gemaakt. Fijn weekend! Groetjes, Ishana

Reputatie 7
Badge +9

Hi @dianakriegroo, vrolijk pasen!🐣

Het euvel is inderdaad doorgezet, onze techneuten gaan hier een blik op werpen. Uiteraard zul je hier voor gecompenseerd worden. Dit kan ik alleen pas in orde maken als het is opgelost, dan heb ik de precieze periode dat er geen tv is kunnen kijken. Excuses voor het ongemak.

Reputatie 2

Dank voor je reactie Tommie.
 

Ik krijg nu een melding dat ik binnen 5 dagen wat hoor, het lijkt me zaak dat jullie per ommegaande dit gaan oplossen, dit is immers al week 6 van deze ellende. Guidion heeft het geëscaleerd en naar jullie backoffice doorgezet, jullie standaard proces lijkt me niet gepast. 

Reputatie 2

Graag ESPN2

 

ik heb nog een vraag; ik betaal voor een abonnement inclusief opnemen, sinds de nieuwe media box krijg ik de melding ‘geen abonnement’. Hoe zit dat? 
 

dank,

Diana 

Reageer