Beantwoord

nieuwe tv box werkt niet goed



Toon eerste reactie

57 reacties

Reputatie 2

Ik hoop dat er voor de 3e keer dat er een kastje wordt gestuurd nu wel heel goed gekeken wordt dat 1) deze 100% zeker van een batch is die geen problemen geeft  en 2) de update naar het nieuwe platform daar ook op is geactiveerd.
 

Als een 3e nieuw kastje niet werkt, kan ik niet anders dan naar een andere provider overstappen. Heb me daar inmiddels ook op georiënteerd doordat ik geen enkele urgentie bij Tmobile voel na deze structurele  wanprestatie.

Reputatie 7
Badge +8

@dianakriegroo Ik heb gelijk voor je gekeken en zo te zien heeft onze technische dienst het ticket afgesloten omdat zij een stream kunnen zien op jouw TV Box en dat je vandaag nog RTL 4 hebt kunnen kijken, wat inhoudt dat het wel zou moeten werken. De TV Box zou dan ook wel moeten doorstarten in tegenstelling tot wat Guidion aangeeft. Nu begrijp ik uit jouw bericht dat dit niet het geval is. Ik heb gelijk contact opgenomen met mijn collega van de technische dienst om dit verder uit te zoeken en te resetten. Zou je straks willen checken of het weer werkt?

Het vermoeden is er ook dat het aan de tv zelf kan liggen. Nu geef je aan dat je de TV Box op meerdere tv's hebt geprobeerd. Welke type tv's heb je precies? Zijn dit dezelfde types? Dan kunnen we in ieder geval uitsluiten dat dit het probleem is. Voor de zekerheid heb ik je ook alvast een nieuwe TV Box gestuurd voor het geval dat het aan de TV Box zelf ligt ook. Dan hoef je hier in ieder geval niet langer op te wachten. Ik doe in ieder geval alles aan mijn kant om je zo snel mogelijk te helpen! 

Reputatie 2

Ik weer niet wat je insinueert maar we hebben al 6 weken GEEN tv kunnen kijken, ook geen RTL4. De andere tv is van mijn zoontje en die kijkt via een multi media tv via jullie app. Daar deed de media box het niet op. Ik hoop dat er nu een box komt die wel functioneert, met de laatste update zonder bugs. 

Reputatie 5
Badge +4

@dianakriegroo Helemaal duidelijk. Demi gaf alleen aan wat onze technische dienst aan ons heeft doorgegeven, maar dit zullen we dan ook weer naar ze terugkoppelen. Ik zie dat de nieuwe TV Box onderweg is, laat je het me weten als dit de oplossing blijkt te zijn? Ik hoor graag van je! 

Reputatie 2

Kun jij regelen dat ik de andere (2 nieuwe en 1 oude) media boxen weer retour kan sturen? Ik heb de doos nog maar moet dan verzend instructies hebben of laten jullie ze ophalen? Dank je 

Reputatie 7
Badge +5

Dank voor je reactie @dianakriegroo! Bedoel je met ESPN2 het ESPN Compleet pakket? Je krijgt dan de zenders ESPN2, 3 en 4 tegelijkertijd. Ik kan deze voor één maand gratis aanzetten, let wel op dat wanneer je het pakket door laat lopen dan wel voor dit pakket zal betalen. Je kunt het uitzetten wanneer je zelf wilt met een maand opzegtermijn. Laat het mij weten!

Wat betreft opnemen: deze optie zit niet in jouw pakket. Eerder had je een TV Box met harddisk, hier betaalde je extra voor om op te kunnen nemen. Deze TV Box is uiteindelijk omgeruild voor onze TV Box zonder harddisk - je ging namelijk over op ons nieuwe TV platform. Je betaalde daarom minder voor de TV Box. We bieden het nieuwe TV platform Cloud Opnemen aan: je hebt nu geen harddisk meer nodig maar neemt programma's op via de Cloud. Hier kun je er alles over lezen! Wil je Cloud Opnemen activeren? Dat regel je gemakkelijk via My T-Mobile! Ga hiervoor naar Abonnementen > TV!

Reputatie 2

Als je ESPN dan voor 1 maand aanzet gratis, wil je hem dan direct ook opzeggen/uitzetten anders moet ik alsnog de 2e maand betalen omdat er een maand opzegtermijn op zit…

 

Ik zie die lagere kosten van de nieuwe box niet direct terug, waar staat dat?

 

dank je 

Reageer