Beantwoord

nieuwe tv box werkt niet goed



Toon eerste reactie

57 reacties

Reputatie 7
Badge +6

@dianakriegroo Kun je op de TV-box in het menu naar Account > Instellingen gaan? Als je door de lijst scrolt, zie je ergens ‘HDMI-modus’ staan. Kies daar voor HDMI-modus 1 en sla de instelling op. Werkt het nu wel goed?

Reputatie 2

Dank je. Heb het geprobeerd, en ook met andere HDMI kabel maar geen succes. Ik denk dat het in de nieuwe media box zit, gezien het aantal vergelijkbare issues? Wat kan ik nu doen, klantenservice / monteur bellen? 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @dianakriegroo, @eric bedoelt inderdaar dat je van source wisselt. Mag ik je vragen om ook een andere HDMI kabel te proberen? Dit kan soms ook de oorzaak zijn. Ik hoor graag van je terug. 

Reputatie 2

Het lijkt mij trouwens stug dat het aan mijn tv ligt want bij de net vervangen entone box werkte het wel. 

Reputatie 2

Dank. Bedoel je dat ik via source bijv HDMI2 moet kiezen ipv standaard HDMI1 of moet ik de HDMI kabel fysiek wisselen?

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @dianakriegroo , welkom bij de community.

Het klinkt toch meer als een probleem met jouw TV. De TVbox blijft gewoon HDMI signaal sturen, maar blijkbaar triggert jouw TV daar niet op. Probeer eens nadat je jouw TV weer hebt aangezet te schakelen naar een ander HDMI poort en dan weer naar de HDMI poort waar de TV box op is aangesloten?

Reputatie 2

Kan iemand misschien naar mijn issue kijken? Anders bel ik vanochtend maar de klantenservice.

Reageer