Odido TV app geluid niet synchroon

  • 9 November 2023
  • 81 reacties
  • 1202 Bekeken

Reputatie 2

Beste Odido, 

Sinds ongeveer een maand loopt het geluid en beeld niet synchroon. Dit is op mijn mobiele telefoon.

- Samsung S23 Ultra

- android versie 13

- TV app versie A 2.5.1

Ik heb de app zojuist verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dit heeft het probleem niet opgelost. Het gebeurt bij alle zenders. WiFi snelheid is tegen de 100mb up en down.

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hey @jeroenwijnen, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

 Zou je het eens kunnen testen op een 4g verbinding? Ervaar je dit dan nog steeds of is het dan beter?

Bekijk origineel

81 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Audioot, kan je mij alleen nog de versie van de app doorgeven? Dan lever ik dit issue persoonlijk af bij onze technische dienst! 

 

Gewoon de laatste versie natuurlijk. Versie A 2.5.3 Een nieuwere versie ken ik niet...

Reputatie 7
Badge +8

@Audioot Dank je wel voor het laten weten, ik heb het nu opnieuw met alle informatie doorgezet!

Ik ga nu maar wekelijks om een update vragen voordat het ticket weer "foutief gesloten" wordt…

Dus bij deze. Hoe ver zijn jullie met de oplossing van dit langlopende probleem dat bij meerdere klanten speelt

Daar ben ik weer. Weer zijn weer een week verder en ik ben benieuwd hoever jullie zijn, of beter gezegd hoever niet...

 

Reputatie 6
Badge +2

@Audioot Ik ben gelijk voor je gaan kijken! Het ticket is nog in onderzoek. Mijn collega’s zijn dus druk bezig om dit voor je op te lossen! 

Geweldig zeg! Al twee maanden druk bezig! En nog geen oplossing! Ook voor al die andere klanten met hetzelfde probleem nog geen oplossing! Wat een bemoedigend vooruitzicht... 🙈

Reageer