Odido TV app geluid niet synchroon

  • 9 November 2023
  • 84 reacties
  • 1240 Bekeken

Reputatie 2

Beste Odido, 

Sinds ongeveer een maand loopt het geluid en beeld niet synchroon. Dit is op mijn mobiele telefoon.

- Samsung S23 Ultra

- android versie 13

- TV app versie A 2.5.1

Ik heb de app zojuist verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dit heeft het probleem niet opgelost. Het gebeurt bij alle zenders. WiFi snelheid is tegen de 100mb up en down.

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hey @jeroenwijnen, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

 Zou je het eens kunnen testen op een 4g verbinding? Ervaar je dit dan nog steeds of is het dan beter?

Bekijk origineel

84 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Audioot, kan je mij alleen nog de versie van de app doorgeven? Dan lever ik dit issue persoonlijk af bij onze technische dienst! 

 

Gewoon de laatste versie natuurlijk. Versie A 2.5.3 Een nieuwere versie ken ik niet...

Reputatie 7
Badge +8

@Audioot Dank je wel voor het laten weten, ik heb het nu opnieuw met alle informatie doorgezet!

Ik ga nu maar wekelijks om een update vragen voordat het ticket weer "foutief gesloten" wordt…

Dus bij deze. Hoe ver zijn jullie met de oplossing van dit langlopende probleem dat bij meerdere klanten speelt

Daar ben ik weer. Weer zijn weer een week verder en ik ben benieuwd hoever jullie zijn, of beter gezegd hoever niet...

 

Reputatie 6
Badge +2

@Audioot Ik ben gelijk voor je gaan kijken! Het ticket is nog in onderzoek. Mijn collega’s zijn dus druk bezig om dit voor je op te lossen! 

Geweldig zeg! Al twee maanden druk bezig! En nog geen oplossing! Ook voor al die andere klanten met hetzelfde probleem nog geen oplossing! Wat een bemoedigend vooruitzicht... 🙈

Ik ben er klaar mee. Wat een waardeloos bedrijf zijn jullie. Totaal geen respect voor jullie klanten. Ik ga weg zodra het kan en ik hoop dat velen mijn voorbeeld zullen volgen. Alleen op die manier kunnen we bedrijven als dit van de markt weren. Op den duur blijven dan alleen degenen over die wél aandacht en respect voor hun klanten hebben. Wellicht tegen een wat hoger abonnementsgeld maar zonder al deze ellende en onkunde. Dat is ook heel wat waard...

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Audioot, allereerst mijn excuses voor deze ervaring. Ik hoop dat we je hebben laten zien dat we ons uiterste best doen, maar soms afhankelijk zijn van andere partijen waardoor we niet meer actie kunnen ondernemen. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana

Jullie hebben vooral laten zien heel erg je best te doen met reageren op wat mensen hier posten. Maar oplossingen bieden jullie niet....

Reageer