odido tv app op Samsung TV is vandaag na update heel slecht geworden

  • 26 February 2024
  • 68 reacties
  • 1991 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Ik heb een samsung tv uit 2022. App van t-mobile/ odido heeft tot gisteren prima gewerkt. Blijkbaar vandaag update gehad. Nu is alles slecht.

Als ik van zender wissel dan moet ik 4 seconden wachten totdat het beeld weer met horten en stoten tot leven komt.

Mijn samsung tv is model:

QE65Q75BATXXN

Graag maken of anders oude app terug zetten.

Een update moet verbetering geven en het niet slechter maken.

Ik hoop op een oplossing. 

 

Demi van Odido 2 maanden geleden

Hi allemaal, de problemen na de update van de Samsung TV hebben we gevonden en kunnen herproduceren. Bedankt voor het melden! Ticket is met spoed aangemaakt door ons tv team om dit zo snel mogelijk opgelost te hebben.

Bekijk origineel

68 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi allemaal, de problemen na de update van de Samsung TV hebben we gevonden en kunnen herproduceren. Bedankt voor het melden! Ticket is met spoed aangemaakt door ons tv team om dit zo snel mogelijk opgelost te hebben.

Reputatie 2

Dat is mooi Demi van Odido. Nu nog de aanpassing verwerken en uitrollen. Helaas is "zo snel mogelijk" een wat relatief begrip. Kun je er een datum aanhangen, dan hebben we iets om naar uit te kijken?

Reputatie 7
Badge +8

@hans toor Mocht de fix inderdaad langer op zich laten wachten, dan zijn we ook aan het kijken naar de mogelijkheid om het voor bepaalde tv modellen de update terug te draaien voor nu. Want het lijkt erop dat de update niet per se bouwjaar gebonden is, maar model gebonden. Mocht dit mogelijk zijn en gebeuren, dan zal ik jullie hier ook van op de hoogte brengen. Een specifieke datum heb ik op dit moment (nog) niet.

Reputatie 2

Wel Demi, bedankt voor je antwoord. We zullen hopelijk spoedig van je horen m.b.t. de uitrol van de fix.

Reputatie 2

Sinds die fantastische update een paar dagen geleden, hier ook alleen maar ellende ... haperende beelden, blijft hangen tijdens het zappen... De app al een paar x verwijderd en opnieuw geïnstalleerd op mijn samsung QE65QN93 (via lan) maar zonder resultaat. Als je een update uitrolt test m dan grondig..... Los dit probleem aub zo snel mogelijk op. 

Reputatie 1

Ook wij hebben problemen na de update van de app. Van zender veranderen gaat moeizaam . Het beeld staat dan stil. Ook af en toe een fractie van een seconde zwart beeld en geen geluid tijdens het kijken. Onze samsung tv uit 2022 is via LAN aangesloten.  

Hoi ik heb hetzelfde probleem als iedereen na de update bagger ,mijn tv is net 2 maanden oud 

Reputatie 2

Na bijna 2 jaar ellende met de vorige TV app was ik blij dat ie in Q4 ‘23 eindelijk goed ging werken.

Was van plan aan het eind van de contract periode op te stappen maar ben vanwegen de last minute verbetering toch gebleven.

Jammer dat ze het nu weer zo verprutsen.

Heb dezelfde problemen met de TV app als hierboven beschreven.

Zeer teleurgesteld en erg weinig vertrouwen dat het goed gaat komen.

Ik ga maar weer eens alternatieven vergelijken….

Het is niet leuk meer om zo tv te kijken en je betaald veel voor je abonnement,mijn contract loopt nog een paar maanden ,goed nieuws kpn gaat ook gebruik maken van de de bestaande glasvezel kabel  ,ik heb van alles geprobeerd ...........maar niks gaat werken .

ook heb sinds gisteren dezelfde problemen na de update van de app; wat een ellende; heb een 4K LG smart TV van een jaar oud; mag hopen dat dit snel wordt opgelost anders weer snel op zoek naar een andere provider. Je mag toch idd verwachten van een dergelijke grote onderneming dat een update eerst getest wordt voordat ie wordt uitgerold; je ziet hieraan wel dat ze kennelijk geen boodschap hebben aan hun eigen clientèle.

Reputatie 1

Ik ben deze topic begonnen.

Het is een heeeeel klein beetje beter geworden. Maar is nog steeds beroerd. Ik heb de indruk dat ik niet de enige ben met dit probleem.

Ik hoop dat dit deze week wordt opgelost. Ik heb niet de indruk dat Odido zich er erg druk om maakt.

Of willen jullie meer tv kastjes verhuren? 

Er zijn nog genoeg andere kanalen om dit probleem bekend te maken.

Zet die oude app terug en maak ondertussen die  nieuwe. Lijkt mij een heel logische oplossing.

Ik wacht met smart op antwoord en verbeteringen.

Reputatie 1

Hier precies hetzelfde probleem en dat het internet ruk is! Wordt allemaal weinig mee gedaan. Wij hebben al een jaar een tv gids die niet eens opent, update zou ooit moeten komen…

Misschien is een compensatie ook nog niet eens zo een gek idee voor de toch al dure abonnementen.

 

Reputatie 6
Badge +2

@Chriscross76 @eric.hekelaar @Sebregts @henkka @Marcvsamsung @Roos90 @gleuvenier

De update is inmiddels teruggedraaid op de meeste modellen, ervaren jullie dit ook zo? Mocht dit niet het geval zijn, ontvang ik graag het modelnummer van de TV. Op dit moment zijn de juiste experts niet aanwezig, maar ik zal maandag gelijk navraag doen naar de status. Alvast super bedankt voor jullie geduld! 

@Jan A. Goed dat je aan de bel trekt! Ik raad je aan om jouw bevindingen in dit topic te plaatsen: Alles over de Odido Online TV App voor LG TV (bèta-versie)! | Odido community. Zo blijft alles overzichtelijk en kunnen we je het beste helpen. 

Reputatie 2

Geen verandering hier, nog steeds dezelfde issues.

Modelcode: Samsung QE65QN93BATXXN

 

Samsung QE55QN95AATXXN is het type wat ik heb.

met vriendelijke groet,

 

Nog geen verandering traag beeld strepen zwart beeld ......enz ik heb een Samsung QE65QN85CAT

Van 3 maanden oud .

Ben al in contact met kpn en Ziggo......dit duurt al veel te lang ..

Wij hebben precies hetzelfde en hebben een nieuwe Samsung QE75Q80BATXXH

Ik hoop dat het snel opgelost word anders ga ik gauw weer terug naar Ziggo.

 

Dank u

Reputatie 1

Ervaar hier sinds de app update van vorige week de zelfde problemen als wat de andere gebruikers hier ook melden, ik heb een Samsung GQ55S95BATXZG van eind 2022, zappen is een drama, beeld blijft hangen voor 10 a 20 sec, soms blijft beeld gewoon zwart, nu was de oude app ook niet geel probleem vrij, probleem is nu erger als voor de update, hoop niet dat dit weken gaat duren en er z.s.m een oplossing gaat komen.

Reputatie 1

App is nog steeds zwaar beroerd. Ik zit nu letterlijk 30 seconden te wachten als nieuwe zender is geladen.

Graag bij mij ook de app terug zetten. 

Merk tv: samsung

Model : QE65Q75BATXXN

Graag zsm. Bedankt

Gisteravond ook wederom, met frisse tegenzin, de voor ingestelde kanalen bewandeld. Wederom geen verbetering. Problemen vergelijkbaar met omschrijving van @Rugbinki.

Gaarne aktie anders compensatie, wat ik terecht vind, daar ik genoeg betaal voor mijn abonnement maar hiervan niet kan genieten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Model tv: Samsung QE55QN95AATXXN ( 2 jaar oud ) 

Ik verwacht nu eens geen schuif maar af antwoord, gewoon eens daden waar wij allemaal grof voor betalen.

 

Gleuvenier

 

Onze Samsung is een QE55QN90BATXXN en ook wij zouden hééél graag de oude versie weer terug hebben !!

@Chriscross76 @eric.hekelaar @Sebregts @henkka @Marcvsamsung @Roos90 @gleuvenier

De update is inmiddels teruggedraaid op de meeste modellen, ervaren jullie dit ook zo? Mocht dit niet het geval zijn, ontvang ik graag het modelnummer van de TV. Op dit moment zijn de juiste experts niet aanwezig, maar ik zal maandag gelijk navraag doen naar de status. Alvast super bedankt voor jullie geduld! 

@Jan A. Goed dat je aan de bel trekt! Ik raad je aan om jouw bevindingen in dit topic te plaatsen: Alles over de Odido Online TV App voor LG TV (bèta-versie)! | Odido community. Zo blijft alles overzichtelijk en kunnen we je het beste helpen. 

Hoi Teresa,

Fijn dat dit is gebeurd, maar is er dan ook een lijst met modellen waarvoor dat is geregeld? En kan daar het model QE55QN90BATXXN aan toe gevoegd worden?

Om heel eerlijk te zijn, mede door het uitblijven van enig positief geluid, heb ik moeite te geloven dat er echt updates ‘voor bepaalde modellen’ zijn teruggedraaid. Maar ik hoop dat ik ongelijk heb.

Met vriendelijke groeten,

Marc

Hier ook dezelfde problemen 

TV samsung QE55LS03BGUXXN

2 maanden oud. 
hopelijk snel opgelost. 

Wij zien na het terugdraaien van de update geen enkele verbetering, eerder slechter.

Ons type tv is: Samsung QE75Q80BATXXH. Graag de update terugdraaien.

Reageer