odido tv app op Samsung TV is vandaag na update heel slecht geworden

  • 26 February 2024
  • 68 reacties
  • 1994 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Ik heb een samsung tv uit 2022. App van t-mobile/ odido heeft tot gisteren prima gewerkt. Blijkbaar vandaag update gehad. Nu is alles slecht.

Als ik van zender wissel dan moet ik 4 seconden wachten totdat het beeld weer met horten en stoten tot leven komt.

Mijn samsung tv is model:

QE65Q75BATXXN

Graag maken of anders oude app terug zetten.

Een update moet verbetering geven en het niet slechter maken.

Ik hoop op een oplossing. 

 

Demi van Odido 2 maanden geleden

Hi allemaal, de problemen na de update van de Samsung TV hebben we gevonden en kunnen herproduceren. Bedankt voor het melden! Ticket is met spoed aangemaakt door ons tv team om dit zo snel mogelijk opgelost te hebben.

Bekijk origineel

68 reacties

Reputatie 2

Het is echt ongelooflijk. Het enige wat Odido hierop antwoordt is dat ze het vervelend vinden dat zoveel mensen er last van hebben en dat ze het op een wensenlijstje zetten. Je zou verwachten dat ze het met 1e prioriteit oppakken. Wij zijn de klanten, wij betalen voor goede kwaliteit en niet voor de huidige puinzooi.

Reputatie 2

Wel Demi, bedankt voor je antwoord. We zullen hopelijk spoedig van je horen m.b.t. de uitrol van de fix.

Bij ons is de app ook weer terug bij het oude.

Mijn vrouw is er blij mee, dus ik ook! 😄

Reputatie 6
Badge +2

@Chriscross76 @eric.hekelaar @Sebregts @henkka @Marcvsamsung @Roos90 @gleuvenier

De update is inmiddels teruggedraaid op de meeste modellen, ervaren jullie dit ook zo? Mocht dit niet het geval zijn, ontvang ik graag het modelnummer van de TV. Op dit moment zijn de juiste experts niet aanwezig, maar ik zal maandag gelijk navraag doen naar de status. Alvast super bedankt voor jullie geduld! 

@Jan A. Goed dat je aan de bel trekt! Ik raad je aan om jouw bevindingen in dit topic te plaatsen: Alles over de Odido Online TV App voor LG TV (bèta-versie)! | Odido community. Zo blijft alles overzichtelijk en kunnen we je het beste helpen. 

Reputatie 2

Misschien wordt het eens tijd om landelijke media te informeren, zodat Odido deze klachten serieus neemt en het probleem oplost. De huidige app kwaliteit is uitermate slecht.

Reputatie 1

Hier sinds gisterenmiddag de zelfde problemen met Samsung tv uit 2022, een melding dat er apps geupdate kunnen worden, na deze update bleek de app van ODIDO te zijn geupdate waardoor het tv kijken behoorlijk moeizaam / irritant ging, bij kanaal wissel bleef beeld zwart of stilstaan, na paar keer op en neer te wisselen leek het wat soepeler te gaan maar viel hierna toch weer snel terug in eerder patroon. Een mogelijkheid om de oude app terug te zetten was niet mogelijk. Hopelijk wordt probleem snel verholpen zodat we weer zonder problemen tv kunnen kijken.

Het is een ramp. Zelfde probleem. Snel die oud app terug. Die had ook irritante problemen maar daar kon je door wat heen en weer zappen nog wel omheen.

 

Reputatie 2

Vraag mij af waar de reactie van Odido blijft. Onze problemen moet toch wel duidelijk zijn nu en mogen wel urgentie verwachten. Wij betalen nu voor een dienst die niet te bekijken valt.

Reputatie 1

Ik ben deze topic begonnen.

Het is een heeeeel klein beetje beter geworden. Maar is nog steeds beroerd. Ik heb de indruk dat ik niet de enige ben met dit probleem.

Ik hoop dat dit deze week wordt opgelost. Ik heb niet de indruk dat Odido zich er erg druk om maakt.

Of willen jullie meer tv kastjes verhuren? 

Er zijn nog genoeg andere kanalen om dit probleem bekend te maken.

Zet die oude app terug en maak ondertussen die  nieuwe. Lijkt mij een heel logische oplossing.

Ik wacht met smart op antwoord en verbeteringen.

Hetzelfde hier. Soms vraag je je echt af of ze zo een app überhaupt wel testen...

Reputatie 2

Als ik zo de commentaren lees is er heel wat mis met Odido TV en zullen zij een groot aantal klanten kwijtraken, wanneer zij de kwaliteit van hun tv product niet verbeteren. Vervelend is ook hoe de klantenservice reageert, nl. bij iedereen hetzelfde:

Beschrijf het probleem, wat voor type tv enz.

Het huidige probleem is al sinds medio januari bekend, ook bij de medewerkster die op mijn klacht reageerde,  toch komt zij met opnieuw dezelfde vragen en dezelfde antwoorden als in haar reactie in januari. Wordt van een lijstje opgelezen hoe je klanten met vragen/klachten het beste afpoeiert?

Reputatie 7
Badge +8

Hi allemaal, de problemen na de update van de Samsung TV hebben we gevonden en kunnen herproduceren. Bedankt voor het melden! Ticket is met spoed aangemaakt door ons tv team om dit zo snel mogelijk opgelost te hebben.

Reputatie 2

Yes!  De oude update is hier terug gezet, alles werkt weer naar behoren thx!

Reputatie 1

Ik wou even melden dat ik ook net een update heb ontvangen en alles werkt weer perfect.

Het heeft 1 week geduurd maar is gelukkig opgelost.

In ieder geval bedankt en graag de volgende update  heeeeeel goed testen.

Wij zien na het terugdraaien van de update geen enkele verbetering, eerder slechter.

Ons type tv is: Samsung QE75Q80BATXXH. Graag de update terugdraaien.

Reputatie 1

Ook hier geen verbetering 

 

samsung tv: Q75AA 65 TV

65q74b

@Chriscross76 @eric.hekelaar @Sebregts @henkka @Marcvsamsung @Roos90 @gleuvenier

De update is inmiddels teruggedraaid op de meeste modellen, ervaren jullie dit ook zo? Mocht dit niet het geval zijn, ontvang ik graag het modelnummer van de TV. Op dit moment zijn de juiste experts niet aanwezig, maar ik zal maandag gelijk navraag doen naar de status. Alvast super bedankt voor jullie geduld! 

@Jan A. Goed dat je aan de bel trekt! Ik raad je aan om jouw bevindingen in dit topic te plaatsen: Alles over de Odido Online TV App voor LG TV (bèta-versie)! | Odido community. Zo blijft alles overzichtelijk en kunnen we je het beste helpen. 

65q74b

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Sebregts, kijk graag met je mee. Ik begrijp dat zappen lang duurt. Gaat dit om iedere zender of zijn er specifieke waarbij het langer duurt dan normaal? Welk merk/model heb jij?

Wat betreft je eerste punt (Krijg de melding u moet u apparaat herstarten omdat odido app in standby modus heeft gestaan iedere keer dat ik mijn tv uit hebt gezet en later weer aan zet) snap ik nog niet helemaal hoe en wat. Begrijp ik het goed en geeft onze app deze melding wanneer je televisie uit heeft gestaan? Of krijg je ergens anders deze melding? Alvast bedankt!

als de tv even uit heeft gestaan  en opnieuw aanzet ,krijg ik de melding dat ik de( odido) app moet herstarten omdat deze in een standby modus heeft gestaan,dit gebeurt ook na het kijken van streaming diensten .

 

Als tweede zappen naar zenders duurt heel lang,blijft gewoon op Zwart beeld staan .

,ned 1,2,3 niet.

Ik heb trouwens de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en tv helemaal uitgezet en opnieuw aangezet. Geen resultaat. Ik heb internet op de tv via een LAN kabel

 

Wij hebben hetzelfde gedaan, maar ook geen resultaat

 

als de tv even uit heeft gestaan  en opnieuw aanzet ,krijg ik de melding dat ik de( odido) app moet herstarten omdat deze in een standby modus heeft gestaan,dit gebeurt ook na het kijken van streaming diensten .

 

Als tweede zappen naar zenders duurt heel lang,blijft gewoon op Zwart beeld staan .

,ned 1,2,3 niet.

Ik herken hier precies dezelfde symptomen.
Krijg regelmatig die melding, (ja @Cheyenne van Odido, in de Odido app) en alle zenders behalve NPO blijven in het begin seconden lang zwart. Toen tijdje terug de app drastisch werd geüpdatet zag alles er veelbelovend uit, maar begonnen ook de problemen. Inmiddels is de hele app qua layout weer terug bij af, maar zijn de problemen gebleven. Zelfs mijn vriendin begint nu te klagen of we niet vast moeten gaan zoeken naar volgende provider (rond Jaarwisseling aangesloten, wat eigenlijk sept ‘23 had moeten zijn).
Toestel is QE65LS03BGUXXH
App draait ook op Chromecast 4K, daar gaat het iets beter, lijkt ook nog de ‘oude’ app op te draaien.
Beide bekabeld aangesloten.

Alle topics rondom dit verhaal worden al de hele dag genegeerd ook. Erg jammer! 

Reputatie 2

Ook bij deze is de oude app niet terug.

QE55QN95AATXXH

Reputatie 2

Sinds die fantastische update een paar dagen geleden, hier ook alleen maar ellende ... haperende beelden, blijft hangen tijdens het zappen... De app al een paar x verwijderd en opnieuw geïnstalleerd op mijn samsung QE65QN93 (via lan) maar zonder resultaat. Als je een update uitrolt test m dan grondig..... Los dit probleem aub zo snel mogelijk op. 

Reageer