Sinds gister een update gehad van Samsung The Frame. Sindsdien werkt de Odido TV app niet meer. Heb hem al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar ik krijg zelfs geen inlog scherm meer. Hij laat alleen het achtergrond plaatje zien van de app verder doet hij niks. Heb mijn tv al herstart. Daarnaast mijn router een herstart gegeven niks werkt. Iemand enig idee wat dit kan zijn kan nu geen tv meer kijken. Wanneer komt er een update voor de app van Samsung of is er een beta app die ik kan installeren zodat alles weer werkt?
Ik heb een abonnement voor tv en internet.
Mijn tv abonnement heb ik afgesloten met een opname optie in de cloud via de app.
Sinds 16 januari kan ik geen tv kijken aangezien ik een samsung the frame tv heb. Dat heb ik al eerder aangegeven in dit topic. Dat onderzoek van 30 dagen hoeft daarvoor niet opgestart te worden. Die toevoeging kent overigens ook geen juridische basis, zover ik weet.
Ik wil graag overleg over het ontbinden van mijn contract. Hoe kunnen we dit regelen?
Hi
Voor Internet & TV kan ik je wel helpen! Werkt je wifi nu wel goed met de wifipunten of nog steeds niet helemaal lekker? Omdat je in dit topic een reactie plaatst verneem ik dat je ook een Samsung Frame hebt? Hier is op dit moment geen oplossing voor, we zijn druk bezig om een nieuwe update te ontwikkelen die dit oplost. Wel kun je via je telefoon streamen of via je laptop tv kijken via onze webbrowser versie.
Je kunt je contract ontbinden als er een onderzoek gestart is en wij het niet hebben kunnen oplossen binnen 30 dagen.
Ik heb nu 4 maanden een abonnement bij Odido voor zowel internet, tv als mobiele telefonie.
Voor het internet heb ik twee wifi versterkers aan moeten schaffen, anders is de verbinding dramatisch.
Mobiel bellen kan hier nauwelijks. Zowel zakelijk als privé (twee abonnementen) vervalt de verbinding in een gesprek binnen 5 minuten.
Tv kijken kan ik niet via de Odido app want dat werkt niet op onze tv.
Wat mij betreft levert Odido een wanprestatie (6:74 BW) en gaan we over tot ontbinding van de contracten. Gemaakte afspraken (levering) worden immers niet nagekomen.
Ik ga dan ook graag weer terug naar mijn oude provider.
Hoe gaan we dit regelen?
Geeft niks
Hey
Ik heb het TV abonnement opgezegd zonder extra kosten en maart tot en met vandaag voor je vergoed. Dit zal worden verrekend op een volgend factuur.
Dus voor de verduidelijking
Hey
Hebben jullie wel enig idee hoelang het nog ongeveer gaat duren met de uitrol van de eerste modellen? Is dat weken of maanden? Mocht dit nog maanden duren dan overweeg ik wel dat jullie tv in me pakket uitzetten
Ja als ik tegen die tijd dat de app weer werkt een compensatie krijg is het prima.
Ja inderdaad bijna mijn hele abonnement periode zonder de tv app. Naaja als ik compensatie krijg tegen die tijd dan ben ik tevreden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.