Sinds gister een update gehad van Samsung The Frame. Sindsdien werkt de Odido TV app niet meer. Heb hem al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar ik krijg zelfs geen inlog scherm meer. Hij laat alleen het achtergrond plaatje zien van de app verder doet hij niks. Heb mijn tv al herstart. Daarnaast mijn router een herstart gegeven niks werkt. Iemand enig idee wat dit kan zijn kan nu geen tv meer kijken. Wanneer komt er een update voor de app van Samsung of is er een beta app die ik kan installeren zodat alles weer werkt?
Als het goed is hebben we een nieuwe versie van Samsung ontvangen
De beste wensen allemaal!
Op 28-12 is er een nieuwe update gekomen, Samsung heeft een issue gevonden in hun Network API. Ze hebben een tijdelijke oplossing gevonden en doorgezet naar onze leverancier. Zij zij nu aan het kijken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen implementeren. Hopelijk kunnen we dit snel realiseren.
Dat is goed nieuws! Hopelijk kunnen ze het snel fixen.
Hey
Oke top! Laat vrijdag maar weten wat de status ervan is!
Hi
Hey
Ja als ik tegen die tijd dat de app weer werkt een compensatie krijg is het prima.
Hi
Ja is goed want het duurt wel heel lang zo en alle andere apps werken wel gewoon dat is het gekke eraan.
Bedankt! Ja de app was ook 1 van de belangrijkste reden waardoor ik naar jullie ben overgestapt.
Hey
Hey
Dus voor de verduidelijking
Wat gebeurd er eigenlijk met de dagen waarbij je geen tv kunt kijken. Krijg je daar nog een korting over? Aangezien je een tv app only abbo kunt afsluiten. Dus dan moet het ook goed werken. Als ik zie dat de app nog in tmobile huisstijl is verwacht ik niet dat er binnen korte termijn er een bug fix voor is. Hoop natuurlijk van wel. Hebben jullie al enig idee wanneer er een nieuwe update voor de Odido Samsung app in de planning staat?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.