-
-
heeft eerste post geplaatst
-
1 reactie
Ik heb sinds kort een nieuwe TV. Mijn oude was een Philips 55OLED804, dit was een Android TV. Hierop werkte de app super goed.
De nieuwe is een 65OLED808, nu met Google TV. De app is netjes geïnstalleerd. Maar nu heb ik met grote regelmaat dat NPO 1,2,3 beeld geven, maar alles wat daarna komt geeft wel audio, maar geen beeld. Meestal helpt het door de TV uit te zetten en weer aan. Maar het is best irritant.
Komt iemand dat bekend voor? Of nog mooier, is er een oplossing voor?
Hey @kw_nl, welkom op onze Community!
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt, ik help je hier graag mee. Om dit zo goed mogelijk door te zetten wil ik je een aantal vragen stellen. Zou je de volgende stappen kunnen uitvoeren en vragen beantwoorden? Dan kan ik dit met zoveel mogelijk informatie doorzetten. Alvast bedankt.
- Werkt het TV-menu wel als je geen beeld hebt?
- Kan je de app verwijderen en opnieuw opstarten?
- Zou je het Zyxel modem willen aansluiten en de app kunnen controleren of hij het nu wel doet?
- Zou je een filmpje kunnen maken en via een WeTransfer link kunnen delen?
- Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!):
- Wat is de software versie?:
- Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over):
- Bij welke zenders doet het probleem zich voor?:
- Op welke datum en tijd deed het probleem zich voor?:
- Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten? (bijv TV-Box):
Bekijk origineel