Beantwoord

on demand

  • 11 June 2019
  • 4 reacties
  • 325 Bekeken

on demand (programma gemist ) werkt alleen op NPO- sbs6- rtl 5- veronica en sbs 9.
waar gaat er fout ?
icon

Beste antwoord door TAVL 11 June 2019, 10:36

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @josvanbuuren,

Welkom bij T-Mobile Thuis. Er gaat niets mis. Het is er gewoon niet. Alleen voor de zenders die je ziet. Als je Fox Sports 2-6 hebt, dan moet je deze ook kunnen zien. Op dit moment is er niet meer mogelijk via de TV box. Op de zenderlijst kun je zien welke diensten er per zender zijn.

De app loopt vooruit op de box en biedt wel meer mogelijkheden. Hier kun je tot 7 dagen programma's van veel meer zenders terug kijken. Dit zou je kunnen casten met een Apple TV, Chromecast of een mirrorcast (afhankelijk van device in combinatie met smarttv). Zo kun je meer terugkijken.
dank voor je reactie,

maar hier heb ik dus niks aan.🤔
bij ziggo geen problemen ondervonden , sinds 2 jaar over gestapt naar t-mobile en gisteren voor het eerst on demand gebruikt, en wat blijkt alleen maar npo en een paar nono zenders, wel via de app maar die gebruik ik bijna nooit en bij toeval achter gekomen dat de app het wel heeft,
maar waarom betaal ik dan voor een interactieve tv-box als ik daar maar voor 30% gebruik van kan maken , vreemd.
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan. Het is inderdaad raar dat de app het wel heeft, maar de box niet. Ben ik helemaal met je eens. Mis het zelf ook. Ook al maak ik er niet heel veel gebruik van.

Het is een veel gehoorde wens van klanten om het toe te voegen. Het staat dan ook al een tijd op de community wishlist. Dat is nog altijd niet iets waar je nu wat aan hebt. Maar T-Mobile Thuis kijkt zeker naar die wensen. Nu hopen dat ze over niet al te lange tijd live gaan. Er zit genoeg in het vat.
Reputatie 7
Hey josvanbuuren,

Zoals TAVL al terecht aangeeft, zijn jammer genoeg (nog) niet alle programma's terug te kijken via programma gemist. Mocht je niks willen missen dan kun je altijd een TV Box met opnamefunctie aanschaffen voor € 5,- extra in de maand. 😉

Reageer