Sticky

Open testing Android TV: nieuwe vormgeving Odido TV

  • 20 March 2024
  • 64 reacties
  • 3791 Bekeken
Open testing Android TV: nieuwe vormgeving Odido TV

Toon eerste reactie

64 reacties

@Jaapje78

Heb je de app opnieuw opstarten geprobeerd.?

Op de Chromecast Google TV (4K) werkt de beta app hier prima.

 

Reputatie 6
Badge

Ik las gisteravond in het nieuwe Mediabox topic over ‘beruchte zwarte flitsen’ en die was ik inmiddels ook al tegengekomen bij deze beta app dus geheel probleemloos loopt het inmiddels ook niet meer ...

Reputatie 2

@Jaapje78 
Helaas heeft niet iedereen zo'n succes verhaal, als door sommige anderen beschreven.
Wat jij omschrijft, had ik in het begin ook. “Er gaat iets mis. Probeer je het nog een keer?”. Ik had dan alleen beeld op Comedy Central, 24Kitchen en nog een paar (onbeduidende) zenders.
Ik kwam er achter, dat als ik een soundbar met bluetooth verbond, dat dan de meeste zenders deze storing gaven. Zonder soundbar werkt de app (maar idd met de bekende issues).
Geen idee of je er iets aan hebt. Misschien wel.

Kunnen nogsteeds met de normale app of de bèta versie geen tv kijken via de samsung s24 wanneer wordt dit opgelost ?

 

Reputatie 2

Een irritatiepuntje bij de nieuwe app is het naar voren scrollen (ook bij de opnames). Dan moet je eerst OK drukken voor de zoekbalk, anders krijg je de zenderlijst. Kan dat niet omgedraaid?  Ok geeft de zenderlijst en anders scroll je naar voren. Achteruit scrollen gaat wel namelijk.

Eerst acheruit en dan naar voren werkt wel, maar da’s een wel heel aparte workarround.

@Hans-Juriën Weet jij hier meer over of dit mogelijk is? 

@bruinsmm Super fijn om te lezen dat je tevreden bent met de nieuwe app! 😀 Wist je dat wij op de Community een Wensen & Suggesties pagina hebben? Dit is nou precies een mooi idee wat je daar zou kunnen plaatsen en wie weet kunnen we dit implementeren. Hier vind je de pagina: Wensen en suggesties | Odido community.

@Hans-Juriën Kunnen jullie het probleem met de weergave van diakritische tekens oplossen?

Reputatie 6
Badge +2

@Ron Zon Dank je wel voor je feedback, fijn om te lezen dat je tevreden bent! 😀

Reputatie 3

@Jaapje78

Heb je de app opnieuw opstarten geprobeerd.?

Op de Chromecast Google TV (4K) werkt de beta app hier prima.

 

Thanks voor de tip! Ik meen me te herinneren dat ik dat de vorige keer inderdaad gedaan had, net als het uitloggen en inloggen, chromecast opnieuw starten maar zonder resultaat.
Toch even de beta weer geinstalleerd net en opeens doet die het wel (zonder alle dingen, gewoon na het installeren direct werken). Wellicht een nieuwe versie?

Enfin, we gaan eens kijken hoe die bevalt en werkt. (en of hij ook op de andere chromecast werkt als ik hem daar vanavond installeer).

Reputatie 3

@Jaapje78 
Helaas heeft niet iedereen zo'n succes verhaal, als door sommige anderen beschreven.
Wat jij omschrijft, had ik in het begin ook. “Er gaat iets mis. Probeer je het nog een keer?”. Ik had dan alleen beeld op Comedy Central, 24Kitchen en nog een paar (onbeduidende) zenders.
Ik kwam er achter, dat als ik een soundbar met bluetooth verbond, dat dan de meeste zenders deze storing gaven. Zonder soundbar werkt de app (maar idd met de bekende issues).
Geen idee of je er iets aan hebt. Misschien wel.

Die situatie speelt bij mij niet nee maar evengoed dank voor het meedenken! Heb net de beta nogmaals geïnstalleerd en nu werkt die opeens direct na het inloggen. Ga hem vanavond ook installeren op de 4k versie (nu op hd gedaan), eens kijken of die dan ook werkt.

@Jaapje78 

Ik had vannacht precies dezelfde melding op een Philips Android TV nadat ik van Discovery plus kwam.

Toen app herstarten maar werkte niet.

Maar verder gekeken met de Canal+ app.

Na een half uur weer proberen met de Odido bata app.

Hetzelfde toen heb ik de app via back toets afgesloten en weer geopend en toen werkte het weer.

Misschien een nachtelijke update.

 

Reputatie 3

En nadat bleek dat op de chromecast HD de boel best netjes werkt ook de cromecast 4K geüpdatet maar dat is niet zo’n succes.

app volledig verwijderd en weer geïnstalleerd. Chromecast herstart, opnieuw ingelogd echter de eerst 12 zenders geven een issue. Kanaal 14 (comedy central), 15 (mtv), 16 (star) doen het wel. 17 (tlc) niet, 18 (zender van de maand) weer wel, 19 en 20 niet, 21 t/m 51 wel, 61 niet, 65 t/m 91 wel, 110 t/m 112 niet, 131 t/m 372 wel, 391 niet, 392 tm 884 wel. Dan alle radiostations doen het ook.

Net alsof alles wat boven HD weergegeven wordt faalt.

het zou overigens wel helpen als die app iets meer info geeft wat er mis gaat in plaats van: er is iets mis gegaan, probeer je het nog eens?

en na het posten nog even zitten prutsen. Als je de audio van dolby digital ac3 afhaalt en naar stereo zet werkt de app opeens wel. 

Reputatie 2

En nadat bleek dat op de chromecast HD de boel best netjes werkt ook de cromecast 4K geüpdatet maar dat is niet zo’n succes.

app volledig verwijderd en weer geïnstalleerd. Chromecast herstart, opnieuw ingelogd echter de eerst 12 zenders geven een issue. Kanaal 14 (comedy central), 15 (mtv), 16 (star) doen het wel. 17 (tlc) niet, 18 (zender van de maand) weer wel, 19 en 20 niet, 21 t/m 51 wel, 61 niet, 65 t/m 91 wel, 110 t/m 112 niet, 131 t/m 372 wel, 391 niet, 392 tm 884 wel. Dan alle radiostations doen het ook.

Net alsof alles wat boven HD weergegeven wordt faalt.

het zou overigens wel helpen als die app iets meer info geeft wat er mis gaat in plaats van: er is iets mis gegaan, probeer je het nog eens?

en na het posten nog even zitten prutsen. Als je de audio van dolby digital ac3 afhaalt en naar stereo zet werkt de app opeens wel. 

Klinkt bekend! 😉Bij mij was/is het dus de Bluetooth Soundbar. Zodra ik de soundbar uit zet, zijn alle zenders er weer (zonder opnieuw te installeren). Zet ik h'm weer aan, het één en ander weer weg.

Misschien zijn er nog andere stoorzenders???

Reputatie 3

En nadat bleek dat op de chromecast HD de boel best netjes werkt ook de cromecast 4K geüpdatet maar dat is niet zo’n succes.

app volledig verwijderd en weer geïnstalleerd. Chromecast herstart, opnieuw ingelogd echter de eerst 12 zenders geven een issue. Kanaal 14 (comedy central), 15 (mtv), 16 (star) doen het wel. 17 (tlc) niet, 18 (zender van de maand) weer wel, 19 en 20 niet, 21 t/m 51 wel, 61 niet, 65 t/m 91 wel, 110 t/m 112 niet, 131 t/m 372 wel, 391 niet, 392 tm 884 wel. Dan alle radiostations doen het ook.

Net alsof alles wat boven HD weergegeven wordt faalt.

het zou overigens wel helpen als die app iets meer info geeft wat er mis gaat in plaats van: er is iets mis gegaan, probeer je het nog eens?

en na het posten nog even zitten prutsen. Als je de audio van dolby digital ac3 afhaalt en naar stereo zet werkt de app opeens wel. 

Klinkt bekend! 😉Bij mij was/is het dus de Bluetooth Soundbar. Zodra ik de soundbar uit zet, zijn alle zenders er weer (zonder opnieuw te installeren). Zet ik h'm weer aan, het één en ander weer weg.

Misschien zijn er nog andere stoorzenders???

Ik heb werkelijk geen idee. Op de hd kwam ik er net achter dat terugkijken niet goed ging, tot ik de audio op stereo zette. Daar zit geen soundbar of wat dan ook achter. Puur een tv waar een chromecast in zit. De andere zit op een tv met de soundbar via glas aangesloten. Lijkt me toch echt een fout in de app.

Reputatie 2

Waarschijnlijk verkeerde topic, had het al ergens anders geplaatst (en om nou een heel nieuw topic te openen, message naar Odido mag ook niet), maar ook geen reactie, want Apple TV app is het ondergeschoven kindje van Odido … maar hierbij nog een poging:
Wanneer komt Open testing Apple TV: nieuwe vormgeving Odido TV

😎

Reageer