Beantwoord

[Opgelost] Storing T-Mobile Thuis Televisie - 2 maart 2017

  • 2 March 2017
  • 96 reacties
  • 16242 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

96 reacties

Nou vreemd hoor hier op de Veluwe nog niets alles geprobeerd :?:@
update,bij mij in almelo heb ik weer tv sinds 11.15 uur.;)
Ook ik ben een (voormalig) Vodafone klant en heb met de storing te maken.
Mijn TV doet het ook sinds gisteravond rond 00:21 uur niet meer. Tig keer opnieuw opgestart, powerflip meermalen gedaan, blijft hangen op "Waiting for network".
(6961)
😞
Hier doet alles het inmiddels ruim 1,5 uur weer. Ik heb via de laptop het modem gereset (herstart via http://192.168.1.1/ . Ik heb een huawei modem, dus misschien bij jouw modem een ander adres). Ik had de entone box van de stroom af. Nadat het modem opnieuw opgestart was, heb ik de entone weer aan de stroom gelegd en tot nu toe doet hij het prima. Hopelijk blijft dat zo.

Dus misschien een herstart van het modem proberen?
Een vervelende storing inderdaad, maar de wereld vergaat niet. En, inderdaad, als het geplande (onderhouds)werkzaamheden waren/zijn, dan is een aankondiging per e-mail vooraf wel zo prettig, zoals meerdere mensen hier aangeven. Al zijn het maar 3 regels, je weet dan waar je aan toe bent. Persoonlijk snap ik best dat sommige werkzaamheden als gevolg hebben dat diensten tijdelijk niet beschikbaar zijn.

Wat die verplichte overstap van Vodafone naar T-Mobile betreft; erg vervelend dat men dat zo beslist heeft en dat je, als klant die het betreft, niets wordt je gevraagd door die instantie, Ăłf je wel wilt overstappen. Je wordt voor een voldongen feit geplaatst. Men besliste OVER ons niet MET ons.
Als het probleem evt opgelost wordt, ga ik vanuit dat we een korting op de eerstvolgende factuur krijgen.
@Geoff Carrotte
Er mag sowieso wel een korting op de factuur komen voor iedereen. De prijs kan best permanent wel wat omlaag. 😉
UPDATE 02/03 10:35 uur

Bedankt voor jullie feedback en reacties! We willen jullie zo open en eerlijk vertellen wat er precies aan de hand is en laten zien dat we er alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen. Want wij begrijpen dat dit geen leuke situatie is. We nemen jullie feedback mee!

Iedereen die nog last heeft van deze storing adviseren we om een zogeheten powerflip uit te voeren. In dit topic leggen we stap voor stap uit hoe je dit doet. We krijgen van meerdere klanten door dat dit de oplossing is. Mocht dit het probleem niet verhelpen, probeer het dan over een half uur weer. Ondertussen blijven wij uiteraard hard werken om het probleem volledig op te lossen!



Het is nu een uur later !!! Dus een UPDATE? na een half uur nog eens proberen
Zo kan ik ook wel een update plaatsten. Gewoon hetzelfde erop zetten. Zet er dan op dat jullie het nog niet weten. Dit veroorzaakt ook iritatie onder je klanten
daar heb je niets aan daar komt bij dat deze topic al 21 dagen oud is en niets oplost aan deze storing
Hier in Tilburg ook al tv storing, verder is de settopbox na de overgang/update naar T-mobile gruwelijk traag geworden. Soms duurt het een halve minuut voordat hij op een opdracht via de afstandbediening reageert.
Reputatie 3
daar heb je niets aan daar komt bij dat deze topic al 21 dagen oud is en niets oplost aan deze storing
Huh ? Eerste post is van 2 maart 2017, 07:35. Dit topic is dus een dikke 4 uur oud...
Hier doet alles het inmiddels ruim 1,5 uur weer. Ik heb via de laptop het modem gereset (herstart via http://192.168.1.1/ . Ik heb een huawei modem, dus misschien bij jouw modem een ander adres). Ik had de entone box van de stroom af. Nadat het modem opnieuw opgestart was, heb ik de entone weer aan de stroom gelegd en tot nu toe doet hij het prima. Hopelijk blijft dat zo.

Dus misschien een herstart van het modem proberen?


Dit werkte bij mij ook vanmorgen. Ik heb ook een Huawei modem. Jammer dat de klantenservice van T-Mobile niet met oplossingen komt. Misschien zijn ze nog aan het koffiedrinken. 🙂
stop met al die onzin deze storing is al 12 uur oud en jullie hebben het nog steeds niet opgelost
wees eerlijk naar de klanten. en zorg er voor dat jullie storingsafdeling 24-7 bereikbaar is.

Dat dit jullie klanten gaat kosten spreekt voor zich want de communicatie van jullie is ver te zoeken
Hier inmiddels weer storing. Zucht.
Het is lunchtijd..... volgende update komt vast wel na de maaltijd.
Of het avondeten
Of gewoon niet?
Reputatie 2
Ik had tussen 10:00 en 12:10 televisie, nu opeens weer niet meer.....
@RobWolters
Ja, dat zal het zijn 😃
Ik had tussen 10:00 en 12:10 televisie, nu opeens weer niet meer.....

Hier ook zo. Word inmiddels wel nieuwsgierig naar wat er aan de hand is. Als dat ooit eerlijk en open gezegd gaat worden 😉
Volgens T-Mobile webpage "werkzaamheden en storingen"

https://www.t-mobile.nl/dekking/storingen?NLAffiliate=zanox&partnerId=2272343480691258368&utm_source=zanox&utm_medium=affiliate

zijn er geen werzaamheden of storingen in mijn wijk, terwijl ik nog steeds een foutmelding krijg.

Ik heb de indruk dat de linker hand weet niet wat de rechter hand doet bij T-Mobile.
Volgens T-Mobile webpage "werkzaamheden en storingen"

https://www.t-mobile.nl/dekking/storingen?NLAffiliate=zanox&partnerId=2272343480691258368&utm_source=zanox&utm_medium=affiliate

zijn er geen werzaamheden of storingen in mijn wijk, terwijl ik nog steeds een foutmelding krijg.

Ik heb de indruk dat de linker hand weet niet wat de rechter hand doet bij T-Mobile.


Dit gaat alleen over problemen en werkzaamheden in het mobiele netwerk. Voor het Thuisgedeelte hebben ze nog geen kaart volgens mij.
Reputatie 2
In de voorwaarden van T-Mobile Thuis staat overigens:

"T-Mobile Thuis kent in het geval van een storing geen algemene compensatieregeling".

Er bestaat dus geen algemene compensatieregeling, moeten alle klanten dus zelf contact opnemen met T-Mobile voor een persoonlijke compensatieregeling?
Bij mij ligt de TV ook weer eruit. Ik denk ik ga lekker met mijn ouwe Sega Megadrive spelen. Die doet et tenminste nog. 😃
Na 10:00 deed hij het eindelijk weer, helaas na een kleine anderhalf uur, weer zwart beeld. Alles weer aan en uit zoals aangegeven, maar tevergeefs. Het zou inderdaad fijn zijn als er volgende keer een ''update'' wordt aangegeven. Maar dit is HEEL vervelend, en dat is nog licht uitgedrukt!!!
Bij mij in Den bosch valt tv regelmatig uit, moet dan weer opstarten of het beeld staat gewoon sti en duurt dan enkele minuten en dan is het weer voorbij