Beantwoord

[Opgelost] Storing T-Mobile Thuis Televisie - 2 maart 2017

  • 2 March 2017
  • 96 reacties
  • 16242 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

96 reacties

Bij vodafone heb ik nooit problemen gehad, nu heb ik al vanaf 00.30 uur vannacht geen tv. Hij doet het af en toe. Overstappen naar een andere provider lijkt steeds aantrekkelijker.
Na het opnieuw opstarten van het modem via de website werkt alles nu weer.
Ik weet niet voor hoelang...
Vreemd eigenlijk ik heb dit bericht geplaatst en daar boven staat kikken.
Hoe komen ze er eigenlijk aan deze naam.
Ik dacht dat mijn eigen naam er boven stond.
Deze nickname is mij onbekend
Ik krijg de indruk dat er één of ander apparaat stuk gegaan is en dat het vervangende exemplaar met spoed wordt ingevlogen vanuit Japan. 😉
@A_vd_H
🆒
Reputatie 7
Nogmaals hartelijk dank voor alle reacties en feedback! We blijven met man en macht bezig om het definitief op te lossen. We hopen snel goed nieuws te brengen. De powerflip lost het probleem bij het grootste deel van de klanten op. We zijn er achter gekomen dat dit niet bij iedereen het geval is. In de gevallen waar het niet werkt, willen we jullie vragen ongeveer om het uur de powerflip opnieuw te proberen.

Er zijn ook gevallen waar het tijdelijk heeft gewerkt en nu weer niét. Dit is een gevolg van een technische aanpassing die door onze technici is gedaan om het probleem definitief op te lossen. Geen zorgen, ook in die gevallen komt er een definitieve oplossing en adviseren wij om de powerflip om het uur te herhalen.

We begrijpen volkomen dat deze situatie verre van wenselijk is en werken hard om het definitief op te lossen. Zodra we meer weten, houden we jullie uiteraard opnieuw op de hoogte. Bedankt voor het begrip en excuses voor het ongemak. Jullie feedback en terugkoppelingen worden zeer gewaardeerd!
shit,weer storing,zelfde melding,tv heeft het 1 uur gedaan,bij opstarten na terugkomst weer foute boel.
router gereset/tv box powerflip-geen resultaat-om 13.00 uur weer automatisch opstarten tv box en
weer tv-voor hoelang?:?
Reputatie 2
Heeft iemand het postadres van t-mobile thuis? In de voorwaarden staat namelijk:

18.1 Jij meldt klachten over de uitvoering van de overeenkomst schriftelijk, volledig en duidelijk omschreven bij T-Mobile Thuis. Jij doet dit in elk geval binnen dertig dagen nadat jij de gebrekkige uitvoering van de door T-Mobile Thuis of een door haar ingeschakelde derde aan jou geleverde dienst hebt ontdekt. Zie t-mobile.nl/klantenservice voor de juiste contactgegevens. T-Mobile Thuis zal passend en tijdig reageren op jouw klachten. Niet tijdig melden van de klachten kan tot gevolg hebben dat jij jouw rechten met betrekking tot de klachten verliest.
Geprobeerd, nog geen tv in Ommen, Overijssel
Wordt er nu wel een beetje moe van van de storingen. Waarom geen bericht aan de klanten??? En ook ik vind dat er een compensatie tegenover staat!!! Kan 45 min kijken en dan is er weer storing en dat al vanaf vanmorgen. Waren klanten bij Vodafone en daar nooit geen probleem mee gehad en zowel kregen we een mail dat er onderhoud zou plaats vinden. Beetje slechte zaak T-Mobile. Hoop wel dat het snel verholpen is want lig ook nog op de bank met gebroken enkel en dan wil je gewoon tv kunnen kijken......
Hier ook nog niets, ik typ dit en ik heb beeld in Ommen yeahhhh:)
Hrl het postadres is:
t-mobile klantenservice BV
Postbus 16272
2500 BG Den Haag
Ik heb weer TV en dat is sinds vannacht toen de storing begon.
Ook gedaan maar nog geen tv in Westerhaar.
Wordt er langzaam een beetje moe van.
Hier in Weert ook voor het eerst in 13 uur weer tv! 13 uur!!!!!
Inderdaad met Vodafone nooit problemen gehad, erg jammer dit!
Vooraf onderhoud aankondigen en niet zoveel trammelant erachter aan in het vervolg!
Dit is geen goed begin voor T Mobile hoor!
Hier doet mijn tv het zojuist weer 😃 en dat is ook sinds vannacht toen de storing begon.
Hier niets meer ook geen internet
Bij mij precies hetzelfde verhaal, errug irritant dit!!
Hier niets meer ook geen internet in blokker
Whats in a name,
Bij Vodafone noemde men het UITGELOPEN onderhoudswerkzaamheden,
Nu gaat iedereen los omdat dit niet van tevoren is aangegeven.
Je hebt altijd nog de app, kijk je daar even mee tot de problemen opgelost zijn.
duurde wel even maar nu eindelijk tv maar voor hoe lang dat is nog even afwachten
met Vodafone nooit geen last nu met T mobile ben je na 2 weken de klos :P:cool:
Weet je wat opvalt ? Geen antwoord op welke vraag of opmerking dan ook.

Als je dan na uren contact hebt met de servicedesk is de uitleg dat er overbelasting is en geen sprake van onderhoud wat niet lekker is gegaan.

Op dit forum lees je een stuk terug : UPDATE 02/03 09:35 uur

We willen jullie graag wat achtergrondinformatie geven over de storing met T-Mobile Thuis Televisie. In de nacht van 1 op 2 maart 2017 tussen 02:00 uur en 06:00 uur is er onderhoud uitgevoerd op het netwerk. Deze werkzaamheden zijn nodig om onze klant- en datagroei aan te kunnen voor de komende tijd. De impact van deze werkzaamheden zou klein zijn voor onze T-Mobile Thuis klanten. Tussen 02:00 uur en 06:00 uur zou een onderbreking in de televisiedienst zijn van ongeveer twee uur. Het onderhoud is tegen problemen aangelopen. Hierdoor hebben we op het moment een onderbreking aan de TV-dienst voor een deel van onze T-Mobile Thuis klanten.

We zijn met man en macht bezig om deze T-Mobile Thuis klanten zo snel mogelijk weer online te krijgen! Zodra er meer bekend is, plaatsen we een update in dit topic.

-----------------

Ik weet het niet hoor, maar vertrouwen valt of staat met communicatie naar je klanten toe, dat is er niet en dus is mijn conclusie dat jullie qua provider niet te vertrouwen zijn.

Of zie ik dat fout ?
waarom werkt een tv wel en de andere niet
Hier werkt inmiddels alles gelukkig weer. Inderdaad zou het handig zijn als T-Mobile ons in de toekomst op de hoogte zou stellen als er onderhoud is.

Groeten