Opnames Cloud opnemen werken niet goed

  • 6 February 2021
  • 66 reacties
  • 1709 Bekeken


Toon eerste reactie

66 reacties

Reputatie 2

Dank je wel voor de update👍
 

Reputatie 7

Hi @Manon67, ik had heel erg gehoopt dat ik deze week goed kon beginnen met een nieuwe update voor jou! Jammer genoeg is het probleem nog steeds in onderzoek. Weet dat ik dit goed in de smiezen blijf houden en het met je deel, zodra er wat uitrolt. Dankjewel voor jouw geduld! 

Reputatie 1

Huidige software versie is: 20210108-7255 (entone-68)

Sinds eind vorige week is er een kleine verbetering in het afspelen van BBC programma's, maar alleen in het eerste half uur. Aan het eind van het programma (dus na een half uur ongeveer) wordt het weer steeds erger en is er niet meer naar te kijken.

Reputatie 1

Vanavond op BBC 2 om 21:30 Dad's Army opgenomen. Wederom lopen geluid en fragmenten door elkaar heen.

Vorige week zelfde probleem met het zelfde programma. Ik heb ingesteld staan dat dit programma met een 'herhalende opname' opgenomen wordt. Zou het daar iets mee te maken kunnen hebben?

Reputatie 7

Dank voor jullie terugkoppeling, @fredhahn @lvanderwelle !

Ik heb voor jullie allebei een ticket neer gelegd bij onze technische dienst met een omschrijving van het probleem en alle informatie die jullie ons hebben gegeven, om ervoor te zorgen dat we een permanente oplossing gaan vinden hiervoor. Mocht ik jullie in de tussentijd een update kunnen geven, dan horen jullie natuurlijk van mij. We gaan aan de slag! 

Reputatie 1

Vandaag is er een monteur geweest, maar de melding die hij mee gekregen had was dat ik problemen had met het televisie signaal zelf Nadat ik uitgelegd had wat mijn probleem was en hem een voorbeeld had laten zien (een opname van afgelopen zaterdag), was zijn conclusie dat dit iets software-achtigs is bij T-Mobile zelf. Aan dit probleem kon hij niets doen helaas.

Hij is dus zonder iets te doen weer weg gegaan.

Reputatie 1

Gisteravond op BBC2 ook de film 'apocalypse now' op genomen. Deze opname heeft ook problemen met geluid en de fragmenten.

Hallo,

Ik kijk opnames via de tv box. Ook ik heb last van stilstaan tijdens het kijken. Op dat moment lukt terugspoelen of verder spoelen ook niet.

En inderdaad de opnames va BBC zijn helemaal gehusseld alsof ze anders gemonteerd zijn. Beeld en geluid passen ook niet bij elkaar.

Ik hoor graag ook wat de oplossing is om dit definitief te verhelpen. Als dit niet beter kan, stap ik over naar andere provider.

 

Verder worden van ingeplande opnames ook oude seizoenen opgenomen. Ja weggooien kan maar moet meerdere keren per week 🙁

Nog een aanvulling: ik heb de tv box entone -68 en software versie 20210108-7255.

Reputatie 7

Hi @Manon67, geen probleem! Super leuk om te lezen dat jullie Film1 graag willen proberen. Zojuist heb ik de kosten hiervan vergoed voor één maand. Dit kun je terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Let er wel op dat voor de Premium zenders een opzegtermijn van één maand geldt. Heel veel kijk-plezier! ☘

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @MarLut, onze techneute is met jouw case aan de slag gegaan en heeft een aantal aanpassingen gedaan. Zou jij kunnen bevestigen of dit geholpen heeft, of niet natuurlijk? Alvast bedankt voor je antwoord! 

Reputatie 1

Hoi @MarLut, onze techneute is met jouw case aan de slag gegaan en heeft een aantal aanpassingen gedaan. Zou jij kunnen bevestigen of dit geholpen heeft, of niet natuurlijk? Alvast bedankt voor je antwoord! 

ah, dat verklaart veel. Ik dacht al dat mijn tv bezeten was door een geest. toestel ging vanmiddag spontaan aan en er gebeurde inderdaad van alles.

Ik zal de komende dagen wat willekeurige programma's op gaan nemen van bbc 1 en bbc 2 en kijken of het afspelen goed gaat. Ik meld mij later deze week weer :)

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @MarLut, dat de monteur onverrichter zake huiswaarts gegaan is, is zeer spijtig, sorry voor de extra, onnodige wachttijd. Ik heb nu opnieuw onze technische dienst ingeschakeld en er als melding bij gezet dat dit naar alle waarschijnlijkheid een software-issue betreft. Bedankt voor het delen van de terugkoppeling! 

Zodra er updates zijn, ontvang je deze per e-mail van onze specialisten.

Reputatie 3

hi @Jason had jij mijn PM nog gezien?

inmiddels heeft T-Mobile enige vooruitgang geboekt en de verkeerde fragmenten die opdoken zijn er niet meer. MAAR er is een nieuw probleem. Dit is mij nu al vier keer gebeurt bij alle programma's van BBC die ik heb teruggekenen. NIET bij opnames van andere zenders. Bij de BBC opnames crasht het afspelen na 32 minuten. HEt beeld blijft dan stilstaan. De enige manier om eruit te komen is op pauze drukken, naar live TV gaan, het beeld blijft dan zwart. Dan kastje aan en uit zetten, en dan de opname weer bekijken. Gelukkig gaat hij dan weer verder waar hij was gebleven. Dit is me dus al 4 keer gebeurd. Bij een lang programma gebeurde het zelfs twee keer. Dit is niet fijn. Kunnen jullie deze bug svp ook nog oplossen.

Reageer