Opnames mislukken regelmatig



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

59 reacties

Reputatie 7

Hi @Mark-DenHaag en @ReinoudS, heel erg bedankt voor het melden! Excuus dat jullie dit ervaren, hier gaan we dan ook gelijk weer wat aan doen. Dit wordt verder opgepakt door onze technische dienst. Ik ontvang alleen nog graag de volgende informatie, zodat dit verder doorgezet kan worden.

  • Kunnen jullie aangeven op welke devices dit issue voorkomt?
  • Kunnen jullie mij voorzien van extra voorbeelden van programma's en zenders waar dit op voorkomt? 
  • Kunnen jullie ook voorbeelden sturen met daarin de datums en het tijdstip? 

Merci, we willen dit zo snel mogelijk fixen!

Reputatie 5

Ik heb hierboven al het voorbeeld van Milion dollar island gegeven. Daarnaast werkt heel Holland bakt de aflevering van 30 april ook niet.

 

Niet op mijn telefoon met de app.

Niet op mijn Samsung tv met de app

Niet op mijn Android tv met de app.

 

Zit dus ergens op jullie platform. Andere opnames doen het wel. Nu kun je heel Holland bakt nog wel terugkijken via de npo maar Million dollar island alleen via prime video en om daar nu een abonnement op te nemen voor 1 aflevering  terwijl ik al voor opnemen betaal lijkt me ook niet de bedoeling.

Reputatie 5

Nog 1 gevonden, rijdende rechter van 26 april. Begint nu wel erg irritant te worden...

Reputatie 7

Hi @Mark-DenHaag, helemaal top! Yes, het eerste voorbeeld had ik ook al genoteerd. Merci voor de snelle aanvulling. Er is gisteren al een onderzoek gestart door één van mijn collega's en ik houd dat ook voor jullie in de gaten de aankomende dagen. Dit heb ik zojuist aangevuld met jouw extra informatie. Hopelijk kan ik snel meer vertellen! 

Reputatie 5

@Lisa Wanneer is er uitsluitsel en kan ik de programma's kijken?

Reputatie 7

Hi @Mark-DenHaag, ik kan gelukkig laten weten dat dit door mijn collega's is gesignaleerd als een algemeen probleem! Het onderzoek is dan ook meteen doorgezet naar onze IT-afdeling en er wordt zo snel mogelijk naar een oplossing gezocht. Een exacte tijdsindicatie kan ik je hier niet van meegeven, maar ik check elke ochtend of ik hier al een update van terugzie. Excuses voor het ongemak! 

Reputatie 5

Nou, gisteravond 5 minuten kunnen kijken van de rijdende rechter aflevering 7 van 3 mei. Die stopte er toen mee en doet het nu ook niet. 

Reputatie 7

Hi @Mark-DenHaag, mijn collega's hebben aangegeven dat ook de oude opnames weer zonder problemen te bekijken zouden moeten zijn! Ervaar jij nog steeds dat deze blijven hangen? Zo ja, zou je dan een powerflip uit kunnen voeren? 

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Ik hoor het heel graag van je! 

Reputatie 7

Ik baal er echt van @Mark-DenHaag! Lukt het wel om de opnames via TV Anywhere terug te kijken? Dit moet namelijk nog wel werken zonder problemen. Ik hoop het! 🤞

Reputatie 5

@Lisa Zoals genoemd kijk ik via de app op mijn Samsung tv en daar lopen die betreffende opnames nog niet op...

Reputatie 5

Via de tv app op mijn telefoon werkt het ook niet. Soms even heel snel beeld in die opname en dan weer niets.

Reputatie 7

Hi @Mark-DenHaag, goed om te weten! Dit ga ik zo aankaarten tijdens onze tv-meeting, aangezien dit wel zonder problemen zou moeten werken. Dankjewel dat je dit aangeeft! 

Reputatie 7

Hi @Mark-DenHaag, excuus! Ik heb in overleg met mijn collega een verzoek ingeschoten voor de technische dienst om dit uit te pluizen. Ik wil namelijk dat ook voor de oude opnames weer te bekijken zijn. Zodra hier een update uitrolt, dan laat ik je dat weten!

Reputatie 7

Hi @Mark-DenHaag, ik wil je graag laten weten dat ik om een update heb gevraagd tijdens de tv-meeting! Jammer genoeg kan ik hier nog niks concreets met je over delen, anders dan dat er hard aan wordt gewerkt. Ik hoop je na het weekend te kunnen verblijden met een status update. 

Reputatie 5

Vervelend dat alle TV issues zolang duren om opgelost te krijgen 😞.

Reputatie 7

Hi @Mark-DenHaag, graag wil ik je nog vragen om extra informatie! Mijn collega van de technische dienst heeft gevraagd of je het volgende nog door zou kunnen geven:

  • Om welke zenders/programma’s gaat het bij de oude opnames die niet werken? 
  • Om welk tijdstip kijk je deze opnames / heb je deze geprobeerd te kijken (bijvoorbeeld vandaag op 3 juni om 11:00 uur)?
  • Op welk tijdstip waren de zenders/programma’s die nog niet te bekijken zijn?

Als je hier een paar voorbeelden van kan noemen, dan zet ik dat verder voor je door! 💪

Reputatie 5

Ik heb er nog 1 😞

 

Donderdag 28 april, Mr. Frank Visser: hoe is het nu met S7 aflevering 3. Werkt ook niet.

Reputatie 5

Volgens mij heb ik inmiddels genoeg voorbeelden gegeven welke tot op heden niet terug te kijken zijn of vast lopen na een aantal seconden/minuten. Ik ben er inmiddels wel klaar mee.

Reputatie 7

Hi @Mark-DenHaag, weet dat ik het super vindt dat je eerder al enkele voorbeelden hebt doorgezet! De technische dienst kan altijd het meest met voorbeelden die zo recent mogelijk zijn, maar ik kan je gevoel voorstellen. Voor nu heb ik dan ook dit doorgezet en hoop ik dat dit voldoende is. Merci voor de moeite, we gaan ermee aan de slag!

Reputatie 6

Dankjewel voor het laten weten @Mark-DenHaag! Er wordt hard gewerkt om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. @Lisa komt na het weekend bij je terug met hopelijk een update!

Reputatie 7

Hi @GvApp, heel goed dat je mij dit seintje geeft! Super dat je de hardware gelijk hebt geretourneerd, topper. Ik ben gelijk aan de slag gegaan met de vergoedingen. Je hebt recht op twee vergoedingen. De ene is van het te lang doorlopen van het contract en de ander is een compensatie voor de issues die je me Cloud Opnmen hebt ervaren. Dit kun je terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement

Wat betreft de App: nu jouw abonnement voor thuis is gestopt, kun je niet meer gebruikmaken van de Smart TV App of de TV Anywhere App. Het klopt dus dat deze voor jou niet is te openen. Weet jij zo voldoende? Maak er een hele mooie dag van! 

@Lisa ik bedoel de Tmobile app. Anders had ik Anywhere geschreven.

Het regent slechte recensies in de google app store. 

Ik, en vele anderen komen niet meer in de app, nu jullie thuis en mobile samengevoegd hebben.

 

Ik kan zo via de app niet meer mijn actuele dataverbruik zien. 

Reputatie 7

Hi @GvApp, check! Ik begreep deze vraag verkeerd omdat dit echt een mobiele vraag is, excuus. Graag wil ik dan ook @Hajar vragen om jou hierbij te helpen. Zij geeft jou met alle liefde meer duidelijkheid. 

@Lisa, @Hajar blijkbaar verandert er erg veel op het moment bij jullie.

Zeer goed dat Thuis en Mobiel nu in één app samengevoegd worden, en je alle rekeningen in één keer kunt zien. Nu moet het nog gaan functioneren. 

Inloggen via de website was in het weekend ook problematisch. Nu lukt dat weer wel. Via de app gaat nog steeds niet. 

In ieder geval bedankt voor de tegemoetkoming.

Fijne dag 👍 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @GvApp 

Ervaar je momenteel problemen met de My T-Mobile app voor mobiel? Welke foutmelding krijg je te zien als je probeert aan te melden? Van welk toestel maak je gebruik en is die voorzien van de laatste update? 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van de IBAN en het e-mailadres waarmee je inlogt? Dan kan ik dit doorzetten naar de technische afdeling.