Opnames mislukken regelmatig



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

59 reacties

Reputatie 7

Ik baal er echt van @Mark-DenHaag! Lukt het wel om de opnames via TV Anywhere terug te kijken? Dit moet namelijk nog wel werken zonder problemen. Ik hoop het! 🤞

Reputatie 5

Nou, gisteravond 5 minuten kunnen kijken van de rijdende rechter aflevering 7 van 3 mei. Die stopte er toen mee en doet het nu ook niet. 

Reputatie 7

Hi @Mark-DenHaag, ik kan gelukkig laten weten dat dit door mijn collega's is gesignaleerd als een algemeen probleem! Het onderzoek is dan ook meteen doorgezet naar onze IT-afdeling en er wordt zo snel mogelijk naar een oplossing gezocht. Een exacte tijdsindicatie kan ik je hier niet van meegeven, maar ik check elke ochtend of ik hier al een update van terugzie. Excuses voor het ongemak! 

Reputatie 5

@Lisa Wanneer is er uitsluitsel en kan ik de programma's kijken?

Reputatie 7

Hi @Mark-DenHaag, helemaal top! Yes, het eerste voorbeeld had ik ook al genoteerd. Merci voor de snelle aanvulling. Er is gisteren al een onderzoek gestart door één van mijn collega's en ik houd dat ook voor jullie in de gaten de aankomende dagen. Dit heb ik zojuist aangevuld met jouw extra informatie. Hopelijk kan ik snel meer vertellen! 

Reputatie 5

Nog 1 gevonden, rijdende rechter van 26 april. Begint nu wel erg irritant te worden...

Reputatie 5

Ik heb hierboven al het voorbeeld van Milion dollar island gegeven. Daarnaast werkt heel Holland bakt de aflevering van 30 april ook niet.

 

Niet op mijn telefoon met de app.

Niet op mijn Samsung tv met de app

Niet op mijn Android tv met de app.

 

Zit dus ergens op jullie platform. Andere opnames doen het wel. Nu kun je heel Holland bakt nog wel terugkijken via de npo maar Million dollar island alleen via prime video en om daar nu een abonnement op te nemen voor 1 aflevering  terwijl ik al voor opnemen betaal lijkt me ook niet de bedoeling.

Reputatie 7

Hi @Mark-DenHaag en @ReinoudS, heel erg bedankt voor het melden! Excuus dat jullie dit ervaren, hier gaan we dan ook gelijk weer wat aan doen. Dit wordt verder opgepakt door onze technische dienst. Ik ontvang alleen nog graag de volgende informatie, zodat dit verder doorgezet kan worden.

  • Kunnen jullie aangeven op welke devices dit issue voorkomt?
  • Kunnen jullie mij voorzien van extra voorbeelden van programma's en zenders waar dit op voorkomt? 
  • Kunnen jullie ook voorbeelden sturen met daarin de datums en het tijdstip? 

Merci, we willen dit zo snel mogelijk fixen!

Reputatie 2

Goedenavond,

Hier ook inderdaad.

Heb je iets opgenomen en wil je het later terug kijken via de tv, laden laden laden en dan kastje opnieuw opstarten omdat hij helemaal is vast gelopen.

Op de telefoon of tablet lukt het wel om terug te kijken.