Beantwoord

Opnemen



Toon eerste reactie

37 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Beste @Erwin t 

Graag één keer dezelfde reactie plaatsen, als je je verhaal aan meerdere gebruikers kwijt wil kun je ze taggen met @ 

Dit wordt gezien als spammen en is tegen de community huisregels.

Mijn excuses, wist niet van namen taggen.

Helaas kan ik de berichten niet meer weghalen.

Zie wel dat meerdere nieuwe klanten ook dachten dat er gewoon opgenomen kon worden, blij dat ik niet de enige ben.

Geen probleem. 

Wat betreft het opnemen: dat klopt je bent niet de enige. Ik hoop van harte dat het nieuwe tv platform met cloud opname nu snel komt.

Reputatie 1

Beste @Erwin t 

Graag één keer dezelfde reactie plaatsen, als je je verhaal aan meerdere gebruikers kwijt wil kun je ze taggen met @ 

Dit wordt gezien als spammen en is tegen de community huisregels.

Mijn excuses, wist niet van namen taggen.

Helaas kan ik de berichten niet meer weghalen.

Zie wel dat meerdere nieuwe klanten ook dachten dat er gewoon opgenomen kon worden, blij dat ik niet de enige ben.

Reputatie 7
Badge +3

Beste @Erwin t 

Graag één keer dezelfde reactie plaatsen, als je je verhaal aan meerdere gebruikers kwijt wil kun je ze taggen met @ 

Dit wordt gezien als spammen en is tegen de community huisregels.

Reputatie 1

Helaas nog steeds niet mogelijk om op te nemen.
Vandaag weer gebeld met tmobile, zouden mij terug bellen over het opzeggen.

1 week te laat met kosteloos opzeggen ivm het te laat leveren van het product.
Blijkt dat de interactieve recorder helemaal niet geleverd meer kon worden, dit stond nog wel op de website van tmobile.
Dit is na klagen ook verwijderd van de website.

Deze opzegging is afgewezen en zal dus nu juridische stappen moeten nemen omdat ik een product heb die niet aan de voorwaarden voldoet.
Dit heeft en kost me veel tijd.

Was zeer tevreden over tmobile zowel prive en zakelijk.
Ik ben de verantwoordelijk voor de telefoon contracten en zal deze klanten service zeker meenemen naar de volgende contract verlenging, KPN we komen eran met 750 medewerkers.
Weet nu al dat wij thuis niet meer onze contracten zullen verlengen bij tmobile.

 

De 14 dagen gaan volgens T-Mobile in vanaf het moment dat de overeenkomst is afgesloten, maar zoals hieronder te zien kun je dit via de geschillencommissie aanvechten. Zal waarschijnlijk al snel na het indienen van de klacht geregeld zijn, tot een zaak laten ze het niet meer komen. Paar andere providers hebben de regels daarom ook al aangepast (zoals KPN), maar T-Mobile loopt zoals met veel zaken nog een beetje achter. Succes. 

https://www.degeschillencommissie.nl/uitspraken/bedenktermijn-van-14-dagen-voor-herroeping-gaat-pas-in-als-de-consument-beschikt-over-de-door-de-ondernemer-van-de-dienst-in-bruikleen-te-geven-hardware/

Wel rekening meehouden dat ik TM erop gewezen heb dat de website gewoon aangaf dat je de interactieve tvbox met opnemen kan bestellen.

Nergens op de website stond dat het op dit moment niet mogelijk was om op te nemen ivm de de cloud functie nog niet werkt en dat de huidige tvbox dit niet als functie heeft.

 

TM heeft toen wel aangegeven om de website aan te passen, wat mij het idee gaf dat TM me kosteloos liet opzeggen.

Dit is allemaal in de eerste 2 weken meerder keren besproken met TM klantenservice.

Reputatie 1

Als ik de Algemene Voorwaarden T-Mobile Thuis lees dan staat er bij 8.1 dat T-Mobile op onderdelen kan wijzigen. Bij 8.3 staat dat als die wijziging binnen 3 maanden na afsluiting optreedt en als jou dat meer gaat kosten dat je dan kosteloos op mag zeggen. Aangezien dit jou dit niet meer gaat kosten (wellicht gaat je maandbedrag zelfs omlaag zonder opname optie) kun je dus niet opzeggen zoals ik het lees.

Wel rekening meehouden dat ik TM erop gewezen heb dat de website gewoon aangaf dat je de interactieve tvbox met opnemen kan bestellen.

Nergens op de website stond dat het op dit moment niet mogelijk was om op te nemen ivm de de cloud functie nog niet werkt en dat de huidige tvbox dit niet als functie heeft.

 

TM heeft toen wel aangegeven om de website aan te passen, wat mij het idee gaf dat TM me kosteloos liet opzeggen.

Dit is allemaal in de eerste 2 weken meerder keren besproken met TM klantenservice.

Tja, een mogelijk tele2 overstapster heb ik naar Ziggo gedirigeerd, heb geen zin om steeds wat op te lossen bij mijn moeder van 76 jaar oud, is nu al te vaak raak bij Tele2 terwijl het 2 jaar eigenlijk vlekkeloos heeft gewerkt, nieuwe adres is glas of kabel.

Reputatie 7
Badge +1

Zoals het nu gaat bij T-Mobile thuis moet men niet vreemd opkijken dat veel klanten welke afgelopen tijd vanuit o.a. KPN en Ziggo e.a. klant zijn geworden na 1 jaar weer terug gaan naar de oude of andere provider.

Mocht dit echt gebeuren dan heeft T-Mobile dit volledig aan zich zelf te danken, zelf ben ik best tevreden met mijn pakket maar heb dan alleen het basispakket internet en tv zonder opname mogelijkheid.

Ook de zeer trage uitrol van het tv platform werkt natuurlijk ook niet mee aan het imago, zo kreeg ik een mail van Youfone dat ze een nieuw tv platform hebben, als provider kun je beter je mond houden en niet van de toren gaan schreeuwen dat je iets nieuws gaat uitrollen daarmee wek je verwachtingen.

 

Als ik de Algemene Voorwaarden T-Mobile Thuis lees dan staat er bij 8.1 dat T-Mobile op onderdelen kan wijzigen. Bij 8.3 staat dat als die wijziging binnen 3 maanden na afsluiting optreedt en als jou dat meer gaat kosten dat je dan kosteloos op mag zeggen. Aangezien dit jou dit niet meer gaat kosten (wellicht gaat je maandbedrag zelfs omlaag zonder opname optie) kun je dus niet opzeggen zoals ik het lees.


Het is net hoe je het leest, als jij iets koopt en het voldoet niet aan hetgeen je hebt gekocht mag dat volgens jou, een dienst moet ongeacht de voorwaarden aan de eisen voldoen die je afspreekt, als TM dan er iets extra bij doet kan je er niks tegen doen, maar minder mag wettelijk geeneens zonder van een koop af te zien.

Helaas nog steeds niet mogelijk om op te nemen.
Vandaag weer gebeld met tmobile, zouden mij terug bellen over het opzeggen.

1 week te laat met kosteloos opzeggen ivm het te laat leveren van het product.
Blijkt dat de interactieve recorder helemaal niet geleverd meer kon worden, dit stond nog wel op de website van tmobile.
Dit is na klagen ook verwijderd van de website.

Deze opzegging is afgewezen en zal dus nu juridische stappen moeten nemen omdat ik een product heb die niet aan de voorwaarden voldoet.
Dit heeft en kost me veel tijd.

Was zeer tevreden over tmobile zowel prive en zakelijk.
Ik ben de verantwoordelijk voor de telefoon contracten en zal deze klanten service zeker meenemen naar de volgende contract verlenging, KPN we komen eran met 750 medewerkers.
Weet nu al dat wij thuis niet meer onze contracten zullen verlengen bij tmobile.

 

De 14 dagen gaan volgens T-Mobile in vanaf het moment dat de overeenkomst is afgesloten, maar zoals hieronder te zien kun je dit via de geschillencommissie aanvechten. Zal waarschijnlijk al snel na het indienen van de klacht geregeld zijn, tot een zaak laten ze het niet meer komen. Paar andere providers hebben de regels daarom ook al aangepast (zoals KPN), maar T-Mobile loopt zoals met veel zaken nog een beetje achter. Succes. 

https://www.degeschillencommissie.nl/uitspraken/bedenktermijn-van-14-dagen-voor-herroeping-gaat-pas-in-als-de-consument-beschikt-over-de-door-de-ondernemer-van-de-dienst-in-bruikleen-te-geven-hardware/

Reputatie 7
Badge +3

Als ik de Algemene Voorwaarden T-Mobile Thuis lees dan staat er bij 8.1 dat T-Mobile op onderdelen kan wijzigen. Bij 8.3 staat dat als die wijziging binnen 3 maanden na afsluiting optreedt en als jou dat meer gaat kosten dat je dan kosteloos op mag zeggen. Aangezien dit jou dit niet meer gaat kosten (wellicht gaat je maandbedrag zelfs omlaag zonder opname optie) kun je dus niet opzeggen zoals ik het lees.

Reputatie 6
Badge

@Waqqas,

Dat is geen antwoord op de vraag en het probleem van deze klant. Feit blijft dat deze klant een abonnement heeft afgesloten in de veronderstelling dat het mogelijk was om op te nemen. Nu T-Mobile dat niet kan leveren vind ik dat het contract kosteloos ontbonden moet kunnen worden. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Erwin t 

Bij T-mobile zijn er meestal geen tv boxen met opnemen beschikbaar, volgens mij komen er ook geen nieuwe beschikbaar ivm het nieuwe tv platform maar dat loopt nog wat vertraging op.

Reageer