Hallo,
Graag zouden wij onze oude TV boxen omruilen voor de nieuwe Mediaboxen. Kan dit voor ons geregeld worden? Alvast bedankt!
Beste antwoord door Tommie van Odido
Bekijk origineelHallo,
Graag zouden wij onze oude TV boxen omruilen voor de nieuwe Mediaboxen. Kan dit voor ons geregeld worden? Alvast bedankt!
Beste antwoord door Tommie van Odido
Bekijk origineelHet afgelopen weekend heb ik een 4k tv gekocht en ik zou daarom graag een nieuwe mediabox willen ontvangen die wel 4k ondersteunt. Op dit moment heb ik de Amino box. Bvd
Hey
Hi
Ik ben gelijk in het systeem gedoken om dit in orde te maken, maar ik krijg een foutmelding, omdat je net hebt verlengd. Ik vind het super om te zien dat je nog langer bij ons blijft!
Zodra de verleng order is doorgelopen, kan ik gelijk de nieuwe Mediabox aanvragen. Ik ga hier gelijk bij mijn collega’s achteraan en geef je een update zodra alles geregeld is.
Superfijn. Als je nog iets van me nodig hebt, laat je dat weten?
Hoi
Ik ben benieuwd hoe ik je kan helpen, ik zorg er graag voor dat er een gloednieuwe TV Box jouw kant op komt! 😄
Hoi
Ik wens je alvast heel veel kijkplezier toe! 😄
Hallo Team Odido, deze week de mediabox ontvangen. Paar dagen mee "gespeeld" maar het biedt mij eigenlijk weinig tot geen meerwaarde ten opzichte van de Odido App via mijn Samsung TV. Daarom wil ik eigenlijk de box geheel annuleren. Ik hoef geen nieuwe, is dat mogelijk? Of heeft annuleren van deze box weer een negatieve invloed op de maandelijkse korting?
Met vriendelijke groet,
Pieter
Beste Odido,
Wij maken nog gebruik van de oude TV Box. kunnen jullie deze omruilen voor het nieuwere type?
Alvast bedankt
H
Hi
Hi
Top dank je wel
Hi
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik heb je twee nieuwe Mediaboxen opgestuurd. Je ontvangt hier zo dadelijk een bericht over en zodra ze veronden zijn kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel kijkplezier.
Bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels ook het bericht per e-mail ontvangen. Supersnelle service! TOP!!!
Hoi
Ook ik wil graag mijn TV Box omwisselen voor een mediabox
Beste,
Het betreft in eerste instantie alleen de box zonder harddiskrecorder, mjn tweede vraag is indien je beiden apparaten vervangt plus opnemen in de cloud activeerd blijft mijn maandtarief gelijk?
Als dat zo is wil ik graag beide vervangen, ik hoor hraag wat er mogelijk is,
Gr, Kuno van Schooten
Hi
Hallo,
Ik zou graag mijn oude (zeer verouderde: er staat zelfs nog Vodafone op, haha) tv-box omruilen voor de nieuwe mediabox.
Groet
Arriianne
Dat maak ik graag voor je in orde
Geef het gerust aan of het om de TV Box mét, of zónder de harddiskrecorder gaat, zo kan ik gericht voor je aan de slag gaan! 🙂
Hallo,
Bedankt voor de snelle reactie.
Ja ik wil graag de tv box MET harddisk recorder verwisselen.
Tevens bedankt voor de info over opnemen in de cloud.
Mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag.
Mvg,
Hans
Ik leg het je graag nog eens uit
Excuses voor de miscommunicatie! Je betaald op dit moment niets voor de Entonne Kamai TV Box i.v.m. een (oude) actie. Daarnaast betaal je de helft van de prijs voor de Entone Amulet. Als je alle twee de TV Boxen omruilt voor de Mediabox dan betaal je uiteindelijk €2,50 per maand meer voor je TV Boxen (€2,50 voor je eerste Mediabox en €5 voor een tweede). Dit geldt ook als je alleen de Entonne Kamai omruilt, omdat je deze nu gratis krijgt. Voor de eerste Mediabox betaal je namelijk €2,50 p/m.
Mocht je Cloudopnemen willen toevoegen aan het abonnement, dan betaal je hier €5 p/m voor. In het geval dat je beide TV Boxen omwisselt incl. Cloudopnemen in je pakket neemt ga je dus €7,50 meer betalen. Mocht je de TV Box met harddisc recorder houden, dan betaal je €2,50 meer per maand.
Mocht je toch je oude TV Boxen willen behouden, dan help ik je graag bij het zoeken naar een werkende oplossing!
Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging met instructies om de oude apparatuur naar ons terug te sturen. Ik wens je alvast veel kijkplezier!
Hi
Hallo,
Ik wil ook graag mijn TV Box omwisselen voor een mediabox
Geachte Odido,
ik zou graag mijn Mediabox omruilen voor een nieuwere type?
Heb meerdere malen geprobeerd te bellen maar krijg constant “de wachttijd is te lang”.
media box hapert regelmatig.
hoor graag of het lukt,
vriendelijke groet,
slangenburg 9
Hoi
Ik wens je alvast veel plezier toe met de nieuwe Mediabox, ik weet zeker dat je ervan zal genieten! 😄
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.