Beantwoord

Oude TV box omruilen voor nieuwe Mediabox

  • 12 December 2023
  • 72 reacties
  • 1219 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hallo,

Graag zouden wij onze oude TV boxen omruilen voor de nieuwe Mediaboxen. Kan dit voor ons geregeld worden? Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 13 December 2023, 10:17

Bekijk origineel

72 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @PieterP, je kunt de Mediabox gemakkelijk opzeggen in Mijn Odido! 

Hi, ik zou ook graag mijn tv kastje wille. Omruilen voor de nieuwe mediabox

Ik hoor graag of dit kan

Grt

Martijn

Kan ik mijn amino tv box omruilen tegen de nieuwe android tv box

Mijn abbo is 4 maanden geleden aangevraagd en sinds kort in gegaan.

Destijds zat de amino tv box in het installatie pakket, kan deze omgeruild worden tegen de nwe android tv box?

Graag hoor ik of dit mogelijk is.

Mvg Jan

Reputatie 3

Goedenavond, 

 

Ik heb nu 2 Amino boxen in mijn pakket zitten. 

Zou graag de nieuwe mediaboxen ontvangen.

Veranderd er nog iets aan het abonnement in mijn geval?

 

Met vriendelijke groet,

 

Bjorn.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @pienokio, @janluc en @BjornK78 ik heb voor jullie gelijk de TV Boxen omgewisseld voor de Mediabox. Het abonnement blijft hierin ongewijzigd. Zodra de Mediabox onderweg is, krijg je een e-mail van DHL om het pakket te kunnen volgen. Ook ontvang je retourinstructies om de oude TV Box weer naar ons terug te sturen. Ik wens jullie alvast veel kijkplezier met de nieuwe Mediabox! 

Reputatie 3

Hi @pienokio@janluc en @BjornK78 ik heb voor jullie gelijk de TV Boxen omgewisseld voor de Mediabox. Het abonnement blijft hierin ongewijzigd. Zodra de Mediabox onderweg is, krijg je een e-mail van DHL om het pakket te kunnen volgen. Ook ontvang je retourinstructies om de oude TV Box weer naar ons terug te sturen. Ik wens jullie alvast veel kijkplezier met de nieuwe Mediabox! 

Top dank je wel 

Goedemorgen Odido, ook ik zou graag mijn Amino TV Box omruilen voor de nieuwe MediaBox. Ik had uit de post van PiererP begrepen dat dit geen consequenties heeft voor bestaande kortingen.

Bij voorbaat dank!

Reputatie 7
Badge +9

Welkom op onze Community @Emzed! Zeker weten, ik heb de TV Box omgeruil naar de Mediabox. Je huidige korting komt hierdoor niet te vervallen en hij blijft gratis. Je ontvangt hier zodadelijk een bericht over en zodra de Mediabox onderweg is, kun je de zending volgen in Mijn Odido. In de mail staat ook hoe je de huidige TV Box kan retourneren.

Beste Odido,

Wij maken nog gebruik van de oude TV Box. kunnen jullie deze omruilen voor het nieuwere type?

Alvast bedankt

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Stefan van Pinxteren, ik heb je zojuist van antwoord voorzien in jouw eigen topic! 

Beste Tommie, 

Ik zou graag de oude TV box willen omruilen voor een mediabox. Kunt u dat voor mij ook regelen?

Bij voorbaat hartelijk dank!

Reputatie 6
Badge +2

@hj.ruit Super leuk om te lezen dat je geïnteresseerd bent in de Mediabox, ik heb deze gelijk voor je omgeruild! 😀

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging met instructies om de oude apparatuur naar ons terug te sturen. Ik wens je alvast veel kijkplezier! 

Hallo ik heb drie oude entone kamai 510B modem waarvan ik dagelijks de modem moet resetten/rebooten om de werking te stabiliseren. Ze vallen regelmatig spontaan uit. Kan ik deze inruilen voor nieuwe betere types ? Tevens heb ik nog een oude draytek vigor2132fvn  modem in de meterkast al vanaf de Vodafone periode waarvan de wifi ook heel beperkt is. Zou ik hier ook een betere type voor kunnen krijgen ?

 

Mvg,

 

Albert Venerma 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @albert venema, goed dat je hier contact over opneemt! Deze apparatuur is inderdaad verouderd en kan ik gelijk voor je omwisselen voor nieuwe versies. Met het nieuwe modem zal er ook een ONT moeten worden geïnstalleerd. Dit wordt gedaan door een monteur van Guidion. Je zult binnenkort een e-mail en SMS van Guidion ontvangen om hier een afspraak voor in te plannen. Ook krijg je een e-mail van DHL zodra het nieuwe modem en de Mediaboxen verzonden worden. Zo kan je de status van de pakketten altijd in de gaten houden. De oude apparatuur hoef je trouwens niet terug te sturen, maar kan je inleveren bij een milieupunt. Ik wil je alvast veel plezier wensen met de nieuwe apparatuur! 😄

Hoi team Odido, ik heb een tv-box van T-Mobile die zo oud is dat ik denk dat jullie er heel hard om moeten lachen. Hij geeft nog net geen zwart-wit beeld. Deze wil ik graag omruilen voor een mediabox van deze tijd. Hoe regel ik dat? 

Reputatie 6
Badge +2

@MaaikeSch Dat regel ik uiteraard met alle liefde voor je! 💛

Ik ben gelijk in het systeem gedoken om dit in orde te maken, maar ik krijg een foutmelding, omdat je net hebt verlengd. Ik vind het super om te zien dat je nog langer bij ons blijft! 

Zodra de verleng order is doorgelopen, kan ik gelijk de nieuwe Mediabox aanvragen. Ik ga hier gelijk bij mijn collega’s achteraan en geef je een update zodra alles geregeld is. 

@MaaikeSch Dat regel ik uiteraard met alle liefde voor je! 💛

Ik ben gelijk in het systeem gedoken om dit in orde te maken, maar ik krijg een foutmelding, omdat je net hebt verlengd. Ik vind het super om te zien dat je nog langer bij ons blijft! 

Zodra de verleng order is doorgelopen, kan ik gelijk de nieuwe Mediabox aanvragen. Ik ga hier gelijk bij mijn collega’s achteraan en geef je een update zodra alles geregeld is. 

Superfijn. Als je nog iets van me nodig hebt, laat je dat weten? 

Reputatie 6
Badge +2

@MaaikeSch Komt helemaal goed! Voor nu heb ik niets nodig, mijn vraag staat uit bij mijn collega van de technische dienst. Zodra de order doorloopt, stuur ik de Mediabox gelijk jouw kant op! 😊

Hallo Odido team,

 

In zit eens te kijken naar jullie huidige aanbod, en kwam zo gaandeweg op de nieuwe Mediabox en dit topic. Omdat onze "oude" Amino TV box die we van jullie hebben gekregen helaas niet altijd even stabiel is (loopt regelmatig vast bij terugkijken en heeft dan een harde reset nodig), zou ik willen vragen of ook ik in aanmerking zou komen voor een omwisseling. 

Alvast hartelijk dank voor jullie reactie! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Bas0502, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Dat is zeker mogelijk en heb ik meteen voor je in gang gezet. Je ontvangt hier zodadelijk een bericht over en zodra de Mediabox opgestuurd is kun je de zending volgen in Mijn Odido! 

Hallo,

 

Ik zou graag mijn oude (zeer verouderde: er staat zelfs nog Vodafone op, haha) tv-box omruilen voor de nieuwe mediabox.

 

Groet

Arriianne

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @arriianne, dat maak ik graag snel voor je in orde, ik zorg ervoor dat er snel een nieuwe Mediabox jouw kant op komt! Ik zorg ervoor dat de Mediabox snel voor je verpakt wordt, houd er wel rekening mee dat Koningsdag enige vertraging kan veroorzaken.

Ik wens je alvast veel plezier toe met de nieuwe Mediabox, ik weet zeker dat je ervan zal genieten! 😄

Reageer