Beantwoord

Probleem met Odido TV app op Apple TV 4K

  • 21 September 2023
  • 40 reacties
  • 1872 Bekeken


Toon eerste reactie

40 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Zou je het filmpje hier willen delen door middel van een WeTransfer link of andere variant @sploegman? Dan kan ik het namelijk zelf doorzetten!

Bedankt voor je supersnelle reactie @sploegman. Ik heb deze informatie doorgezet naar het tv-team! 

Op 13 oktober heb ik een e-mail ontvangen dat deze melding is doorgezet naar de technische dienst. In de e-mail staat: 'Binnen 3 werkdagen ontvang je van ons een reactie. Je referentienummer is: 66431812'. Tot op heden heb ik echter nog geen reactie ontvangen. Ik heb al twee keer een e-mail gestuurd met een verzoek tot een update, maar ook deze e-mails blijven onbeantwoord. Kom op, Odido, tijd voor actie!

Hier ook deze problemen. We kijken nu een half jaar en dit probleem is eigenlijk altijd aanwezig geweest.

Kan me niet voorstellen dat het TV team dit niet kan reproduceren en vraag me sterk af of er eigenlijk getest wordt met een Apple TV.

 

In andere topics is meermaals aangegeven dat er een grote update komt van de TV app. Zit daar nog vooruitgang in, want die had ik intussen wel verwacht? Beloof hier iedereen thuis al een half jaar dat er een betere App komt voor TV kijken, maar dat is niet meer houdbaar.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @sploegman, ik heb een filmpje hiervan nodig. Dit is gevraagd op jouw case van 13 oktober. Dan kan ik het doorzetten naar de techneuten. 

Ondertussen zijn er 4 maanden verstreken en er is nog steeds geen oplossing. Het zou fijn zijn als Odido minder geld zou besteden aan marketing en meer aan productontwikkeling…

Reputatie 7
Badge +9

Hey @DON PAPA, bedankt voor je update! 

Dit probleem is 7 maanden geleden gemeld en helaas is er nog steeds geen oplossing. Dit is zeer teleurstellend.

 

Wanneer wordt dit probleem opgelost? Al twee maanden werkt de Odido app prut op AppleTV en er komt maar geen verbetering. Dat kan beter Odido!

Reputatie 6
Badge +2

@sploegman Goed dat je dit meldt! Heeft terugkijken de hele tijd niet gewerkt of is dit plotseling ontstaan? 

Wil je de volgende vragen voor mij  beantwoorden? Ik ga dan direct voor je opzoek naar een werkende oplossing!

  • Om welke zenders en/of afleveringen gaat het?
  • Sinds wanneer ervaar je dit probleem?
  • Heb je ook problemen met terugkijken op andere apparaten?
  • Krijg je ook een foutmelding te zien?
  • Welk merk en type TV gebruik je?
  • Welke soort afstandsbediening gebruik je?
  • Welke OS gebruik je?
Reputatie 7
Badge +8

Hi @sploegman allereerst van harte welkom op onze Community! Ik zoek graag uit waardoor dit precies komt. Krijg je deze melding wanneer je al in de app zit en gebeurt dit tijdens het kijken? Of krijg je deze melding wanneer je de app opstart nadat je net jouw Apple TV hebt opgestart vanuit bijvoorbeeld standby? De app wordt dan vermoedelijk niet actief gehouden tijdens de standby waardoor de verbinding met de tv-server verloren gaat, dit resulteert in de foutmelding en komt dan terug wanneer de app weer opnieuw opgestart wordt.

Klopt het dat dit ook bij jou het geval is? Mocht het niet zo zijn, kun je mij vertellen wanneer dit exact gebeurt en welke handelingen je uitvoert wanneer je deze melding krijgt? Dan kan ik dit doorzetten naar ons tv-team voor verder onderzoek. Bedankt!

Hoi @Demi van Odido, we krijgen deze melding wanneer we al in de Odido TV app zitten, en dit gebeurt tijdens het kijken. De melding treedt willekeurig op tijdens het kijken. Het beeld wordt dan zwart, en deze melding verschijnt. Als we dan op de OK/Select-knop van de Apple TV-afstandsbediening drukken, verdwijnt de melding.

Hoi @Demi van Odido, hierbij nog wat aanvullende informatie: Het lijkt erop dat deze foutmelding één keer per gebruik van de TV-app optreedt, ongeveer 5-10 minuten nadat de TV-app is gestart.

Beste @Demi van Odido, ik hoor graag wat de vervolg stappen zijn. Dit probleem begint nu wel storend te worden.

Reputatie 7
Badge +16

Superfijn dat het nu opgelost is @sploegman! Bedankt voor het delen van jouw herstelmelding. Geniet van jouw verbinding en nog een prachtig weekend toegewenst! 😄

Zou je het filmpje hier willen delen door middel van een WeTransfer link of andere variant @sploegman? Dan kan ik het namelijk zelf doorzetten!

Hoi, hierbij de WeTransfer-link: https://we.tl/t-3Vsna1MLEI

Reageer