Beantwoord

Radio gaat storen na verloop van tijd



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

35 reacties

Reputatie 7

Hi @Julian van Neerbos, excuses voor de verwarring! Ik wilde dit inderdaad graag zelf voor jou in orde maken en heb zojuist dan ook gelijk de aanvraag voor de migratie voor jou in orde gemaakt. Omdat er een beetje een miscommunicatie heeft plaatsgevonden en er daardoor wat tijd overheen is gegaan, bied ik jou graag de optie aan om versneld over te gaan naar het nieuwe tv-platform. Wil je daar gebruik van maken? Dan kunnen mijn collega's jou na het weekend al gelijk overzetten en hoef je niet nog twee weken te wachten! 💪

Reputatie 1

@Lisa geen probleem. Ik maak graag gebruik van je aanbod om versneld over te gaan naar het nieuwe platform. 

Reputatie 1

@Lisa als de beeldkwaliteit hetzelfde blijft dan is het prima om te migreren naar het nieuwe platform. Enig idee wanneer de migratie gaat plaats vinden?

Reputatie 1

Hi @Julian van Neerbos ,

Goed dat je het bij ons aankaart! Ik ben erg benieuwd of een herstart van de TV Box het probleem doet oplossen. Hoe je deze doet, vind je op onze Wiki: 

De Entone TV Box die je gebruikt, moet gezegd worden, is lichtelijk verouderd, waardoor problemen met de software en eventuele fouten voor kunnen komen. Mocht het probleem zich dan voort blijven zetten, is een ruil voor een nieuwer exemplaar wellicht nodig. Ik hoor daarom ook graag of het probleem is opgelost! 

Hi, dat werkt helaas niet evenals een reset van de tuner. Dus als een nieuwe een oplossing is dan graag!

Reputatie 7
Badge +1

@Julian van Neerbos Eigenlijk loop ik tegen het zelfde issue aan als u, als het goed is word ik op 27 juli over gezet van de Draytek router naar de Zyxel met mediaconverter, wat betreft overgaan naar nieuw platform denk dat ik het (misschien) daarna ga doen.

Voor mij is het nog altijd een raadsel waarom providers inclusief KPN juist het beste platform dat er ooit is geweest voor glasvezel de nek hebben omgedraaid namelijk Glashart Media die kwaliteit is daarna nooit meer bereikt.

Reputatie 1

@Julian van Neerbos Eigenlijk loop ik tegen het zelfde issue aan als u, als het goed is word ik op 27 juli over gezet van de Draytek router naar de Zyxel met mediaconverter, wat betreft overgaan naar nieuw platform denk dat ik het (misschien) daarna ga doen.

Voor mij is het nog altijd een raadsel waarom providers inclusief KPN juist het beste platform dat er ooit is geweest voor glasvezel de nek hebben omgedraaid namelijk Glashart Media die kwaliteit is daarna nooit meer bereikt.

@BeMu helaas heeft de Zyxel modem en media converter voor mij niets veranderd aan de problemen met de blauwe knop bij SBS6. Audio issue is wel verholpen sinds een andere tv box. Hopelijk helpt het bij u wel. 

Reputatie 7

Hi @Julian van Neerbos, ik heb een terugkoppeling van de technische dienst die ik graag met je deel! Mijn collega raadt aan om over te gaan naar ons nieuwe tv-platform (T-Mobile TV). Dit verhelpt veel voorkomende problemen, waaronder hopelijk ook het issue dat je nu ervaart met Begin Gemist. Ik deel graag de voorwaarden hiervan met je:

In jouw My T-Mobile Thuis kan jij na de migratie eenvoudig Cloud Opnemen toevoegen aan jouw abonnement, waar kosten van € 5,00 per maand aan zijn verbonden. Je zult daarnaast zelf een SCART-verlengstuk aan moeten schaffen als de tv geen HDMI-aansluiting heeft. Teletekst zul je niet meer kunnen bekijken na de migratie. 

Ook ontvang jij een e-mail en sms vlak voordat jij wordt overgezet naar het nieuwe platform én zul jij opnieuw moeten inloggen zodra jij bent overgezet. Tot zo ver alle belangrijke punten op een rijtje. Als jij hier enthousiast over bent, dan hoor ik graag een akkoord van je. Vervolgens ga ik dan voor je aan de slag! 😁

Als je alle ins en outs wilt lezen over T-Mobile TV, dan zet ik ook alvast dit topic naar je door: Alles over T-Mobile TV | T-Mobile Community. Laat je dit aan mij weten? Thanks!

Reputatie 7

Hi @Julian van Neerbos,

De migraties naar het nieuwe platform zijn in volle gang. We zijn wekelijks bezig om een delen van de klanten die nog het oude platform zitten, over te zetten. Dit gebeurt in bepaalde batches, waardoor dit met een rap tempo gaat. Wanneer jij precies aan de beurt bent, is onbekend. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk voor je te regelen!

Reputatie 1

Hi @Boris bedoel je hier mee dat binnenkort in een van deze batches wordt meegenomen? 
Want @Lisa goed begrepen heb is dat de oplossing voor de issues die ik momenteel ervaar.

Reputatie 1

Hi, ik heb de tuner al een aantal keren herstart dmv de stroom eraf te halen. Heeft bovengenoemde manier van herstarten dan nog nut? Tevens heb ik ondertussen een andere tuner gekregen ivm radio problemen. Met beide tuners heb ik het issue met sbs6 inc met de blauwe knop. Afgelopen zondag ging het weer mis met de blauwe knop bij het roer om. De week er voor ook op zondag bij het jachtseizoen. Beide op sbs6. Programma’s op rtl4 gaan wel goed.