Beantwoord

Regionale zenders doen het niet.



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

53 reacties

Reputatie 7

Hi @Rien.1945, helemaal top dat de nieuwe TV Box al is geïnstalleerd! Merci voor het seintje. Ik heb direct de aanvraag voor de migratie in orde gemaakt. Binnen twee weken zit jij dus op het nieuwe tv platform, yay. Ik hoop dat jij hier heel veel plezier van gaat beleven. Top dat je de afstandsbediening inmiddels gekoppeld hebt. Wat betreft jouw tweede vraag, ben ik nog in afwachting van een reactie van mijn collega's. Vanochtend signaleerden wij zelf ook dat Cloud Opnemen ontbreekt in het zenderoverzicht op de website, dus ik heb de vraag uitstaan of dit zo snel mogelijk gaat/kan worden aangepast. Zodra ik hier meer over hoor, dan laat ik het je weten. Zo kun je hopelijk heel snel de volledige lijst printen! 💪

Reputatie 7
Badge +1

Ik had ook even gekeken naar het zenderoverzicht, als ik het zo bekijk zou het betekenen als je het uitprint je ongeveer 36 pagina's krijg, in het verleden was het in de vorm van een PDF bestand; zie voorbeeld   

https://www.montferland-ict.nl/install/T-Mobile%20Zenderoverzicht.pdf  dit is weliswaar een ouder overzicht maar was erg overzichtelijk.

Reputatie 3

Er is denk ik nog niets op gang gebracht. Wat mij betreft trap ik even op de rem. Ik hoor en lees bepaalde dingen waar ik niet enthousiast over word. 

Ik heb een paar concrete vragen.​​​​​​

Is het correct dat je van regionale zenders geen opnames kunt maken? Als dat zo is vind ik dat waardeloos.

Hoe zit het nou concreet met ondertiteling? Kan kennelijk niet meer via teletekst. Via de andere methode kan ik alleen NPO ondertitelen. Geen RTL e.d. Klopt dat? Als dat correct is dan krijg ik via de cloud een echt uitgekleed en waardeloos pakket. Dan ga ik de mogelijkheid onderzoeken om bij jullie te blijven voor telefoon en internet maar zoek ik voor tv een andere provider met een normaal pakket. Sorry, maar hier word ik niet echt vrolijk van. Dus even niks doen.