Beantwoord

rtl 5 heeft geen geluid



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

70 reacties

Mijn ouders hebben hier nog steeds last van! Gister deed ie het sporadisch ineens, nu ineens niet meer. Modem is gereset, box uit en aan gezet. Werkt niet. Via de chatbot contact gehad, zei dat we iets met de setup knop moesten dien, maar die zit niet eens op de afstandsbediening. 

De nieuwe uitzending lijkt weer te werken. Terugkijken van bijvoorbeeld de uitzending van gisteren is nog steeds prut (zal over een week opgelost zijn ;) )

Voor nu lijkt het wel weer te werken.

 

Reputatie 1

bij ons werkt het geluid ook weer top,wow lekker Tell Sell kijken geweldig dat.

postcode 1338

Reputatie 7

Hi @MartinB68, wat super dat het weer werkt! Merci voor het aangeven en veel kijk-plezier. Dat blijft altijd verslavend he, Tell Sell haha. 

Ha Lisa,

Ik heb inderdaad weer geluid…

Nu even heerlijk Telsell kijken :)

Reputatie 7

Hi allemaal, naar aanleiding van de tv-meeting heb ik te horen gekregen dat er vannacht een fix is geweest die dit probleem verholpen zou moeten hebben! Kunnen jullie testen of het sinds vanochtend weer werkt? Heb jij vanochtend nog getest of dit werkt @Leo5A? Ik hoor het heel graag.

Mocht het toch nog spelen, dan wil ik vragen of jullie hier concrete voorbeelden van door kunnen zetten. Hiermee bedoel ik of de programma's van RTL 5 dan doorgezet kunnen worden inclusief de datum en het tijdstip waarop dit probleem wordt ervaren. Heel erg bedankt alvast!

Ik kijk via de tv box en de tv anywhere app. Bij beide het zelfde probleem.

Reputatie 7

Hi @Leo5A, dankjewel voor deze aanvulling! Zo kan ik dit ook meenemen. Kijk je daarnaast via de TV Box of via de Smart TV App? 

Zelfs cloudopname is niet goed. Heeft het zelfde probleem als de uitzending of terugkijken

Reputatie 7

Hi allemaal, heel erg bedankt voor deze meldingen! Ik ga dit gelijk bespreken bij onze tv-meeting van deze ochtend. Zodra ik hier meer over hoor, dan laat ik het aan jullie weten. Excuses voor het ongemak. Kunnen jullie alvast laten weten of jullie ook gebruikmaken van externe audio-apparatuur? Ook wil ik aan jullie vragen of jullie dit op de TV Box ervaren of in de Smart TV App? Ik hoor het graag, zodat ik deze informatie door kan zetten. 

Nieuw Buinen, postcode 9521za sws al 2 dagen geen geluid op rtl5, of veel te laat waardoor de spraak wel tot een kwartier achterloopt op het beeld

Hier in Houten 3993 ook al een tijdje geen geluid bij RTL5 

Hier in Amersfoort 3813 heeft ook al een week geen geluid op RTL5. 

Helaas nog precies het zelfde probleem.

Is inderdaad al een probleem van dagen.

Hier ook op dit moment geen geluid of geluid van iets totaal anders. Gordijn Ramsey is op en krijg spontaan geluid van een een of andere reclame.

heb hier ook al dagen last van

Bij ons doet het geluid op rtl5 het ook al een paar dagen niet. Momenteel nog steeds last van.

Reputatie 1

wij  hebben ook nog geen geluid bij rtl5,de rest werkt goed.

weet iemand hoe dit nu zit. Onze postcode 1338

Als het goed is, zou dit probleem inmiddels opgelost moeten zijn en was het van tijdelijke aard.

Is het bij jullie inmiddels ook opgelost @wilrietveld @Leo5A 

Ook bij ons is RTL5 een drama. Betreft postcode 4235.

RTL5 werkt ook niet goed via de app.

Overige zenders geen problemen.