Beantwoord

Spraak en geluid niet synchroon

  • 27 April 2022
  • 52 reacties
  • 4183 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

52 reacties

Reputatie 7

Hi @Herbie68, @Jemodak, @ewezel en @xlr72, heel goed dat jullie hiervoor aankloppen! Momenteel is onze technische dienst enorm druk bezig om het probleem met het beeld en geluid dat niet synchroon loopt voor eens en altijd te verhelpen. Onlangs zijn hier inderdaad meerdere meldingen over bijvoorbeeld NPO 1 bij gekomen, waar dit eerst nog enkel voor de commerciële zenders gold. Ik zet hier dan ook graag nog wat extra voorbeelden van uit naar onze technische dienst. 

Hebben jullie nog concrete voorbeelden van programma's op NPO 1 of 2 inclusief de datum en het tijdstip van het bekijken van deze programma's? Dan zet ik dit door. Heel fijn dat jij al OP1 als voorbeeld hebt genoemd @xlr72, merci. Ik wil er alles aan doen dat de eindfix zo snel mogelijk aan het licht komt. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @avg1913 en all, het onderzoek is met alle betrokken partners in volle gang. We hopen hier spoedig een eindfix voor te creëren. Sorry dat het aanhoudt en er nog geen duidelijkheid geboden kan worden. Zodra ik meer weet, horen jullie het direct!