Beantwoord

Storing tv Deventer

  • 18 February 2021
  • 19 reacties
  • 652 Bekeken

Ik krijg op mijn tv steeds een blokkerig beeld, zowel het modem als het tv kastje als eens gereset.. T-mobile wat is er aan de hand

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 21 February 2021, 13:30

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Liesje2002, handig dat je hulptroepen inschakelt! In het volgende topic houden wij je altijd op de hoogte van lopende problemen en hier kan je terugvinden dat de verbinding in Deventer weer volledig is hersteld: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie?

Ik was blij om te zien dat jouw specifieke verbinding er ook weer als vanouds werkt en daarom wens ik je nog veel kijkplezier toe!

Hi @Liesje2002, handig dat je hulptroepen inschakelt! In het volgende topic houden wij je altijd op de hoogte van lopende problemen en hier kan je terugvinden dat de verbinding in Deventer weer volledig is hersteld: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie?

Ik was blij om te zien dat jouw specifieke verbinding er ook weer als vanouds werkt en daarom wens ik je nog veel kijkplezier toe!

@Cal@Cal weet niet wat er aan de hand is mar op dit moment doet de tv verbinding het weer niet. 

Reputatie 2

En weer is het ook mis in deventer geen tv 

Ik word er helemaal gek van.. Alles wat we kunnen doen heb ik gedaan maar nog niks ben in staat om weg te gaan bij T-Mobile 

Reputatie 2

Ik word er helemaal gek van.. Alles wat we kunnen doen heb ik gedaan maar nog niks ben in staat om weg te gaan bij T-Mobile 

Dat idee begint wel steeds aantrekkelijker te worden ondanks dat ik vorige week mn pakket heb uitgebreid 

Ik word er helemaal gek van.. Alles wat we kunnen doen heb ik gedaan maar nog niks ben in staat om weg te gaan bij T-Mobile 

Dat idee begint wel steeds aantrekkelijker te worden ondanks dat ik vorige week mn pakket heb uitgebreid 

Ja das voor jou dus niet gunstig maar ik kan nu maandelijks opzeggen 

Reputatie 2

Kan ook maandelijks opzeggen ben al jaren klant alleen de laatste paar maanden gaat het regelmatig mis en omdat we toch in een rare periode zitten jet afgelopen jaar gun ik ze nog even het voordeel van de twijfel;-)

 

Kan ook maandelijks opzeggen ben al jaren klant alleen de laatste paar maanden gaat het regelmatig mis en omdat we toch in een rare periode zitten jet afgelopen jaar gun ik ze nog even het voordeel van de twijfel;-)

 

Ik wil ze best het voordeel van de twijfel geven maar dit is verdorie al de zoveelste keer in een paar weken tijd

Reputatie 2

Kan ook maandelijks opzeggen ben al jaren klant alleen de laatste paar maanden gaat het regelmatig mis en omdat we toch in een rare periode zitten jet afgelopen jaar gun ik ze nog even het voordeel van de twijfel;-)

 

Ik wil ze best het voordeel van de twijfel geven maar dit is verdorie al de zoveelste keer in een paar weken tijd

Mee eens

Almere: Geen interactieve TV nu, sinds 30 min.
Klantenservice eindeloos in de wachtrij, daar had een standaard melding over de storing op kunnen staan.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Liesje2002, glasvezelgebruikers op het T-Mobile glasvezelnetwerk kunnen op dit moment problemen ervaren met Interactieve TV (het ‘oude’ TV-platform). Het probleem is gemeld en in onderzoek. We werken hard aan de oplossing. Sorry voor het ongemak!

Om op de hoogte te blijven, hebben we een los topic aangemaakt waarin we zo snel mogelijk updates plaatsen: Problemen met Interactieve TV op Glasvezel.

Hoi @Liesje2002, glasvezelgebruikers op het T-Mobile glasvezelnetwerk kunnen op dit moment problemen ervaren met Interactieve TV (het ‘oude’ TV-platform). Het probleem is gemeld en in onderzoek. We werken hard aan de oplossing. Sorry voor het ongemak!

Om op de hoogte te blijven, hebben we een los topic aangemaakt waarin we zo snel mogelijk updates plaatsen: Problemen met Interactieve TV op Glasvezel.

Dit vertelde je collega van de klantenservice me net ook.. Dan maar videoland en Netflix.. Hopelijk voor mijn ajacieden is dit voor woensdag opgelost ivm de bekerwedstrijd 

Reputatie 2

Hier heb ik weer  beeld en geluid

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Liesje2002, glasvezelgebruikers op het T-Mobile glasvezelnetwerk kunnen op dit moment problemen ervaren met Interactieve TV (het ‘oude’ TV-platform). Het probleem is gemeld en in onderzoek. We werken hard aan de oplossing. Sorry voor het ongemak!

Om op de hoogte te blijven, hebben we een los topic aangemaakt waarin we zo snel mogelijk updates plaatsen: Problemen met Interactieve TV op Glasvezel.

Dit vertelde je collega van de klantenservice me net ook.. Dan maar videoland en Netflix.. Hopelijk voor mijn ajacieden is dit voor woensdag opgelost ivm de bekerwedstrijd 

We gaan dit zo snel mogelijk herstellen en wees gerust: aankomende woensdag kun jij sowieso van jouw club genieten! ⚽

Hoi @Liesje2002, glasvezelgebruikers op het T-Mobile glasvezelnetwerk kunnen op dit moment problemen ervaren met Interactieve TV (het ‘oude’ TV-platform). Het probleem is gemeld en in onderzoek. We werken hard aan de oplossing. Sorry voor het ongemak!

Om op de hoogte te blijven, hebben we een los topic aangemaakt waarin we zo snel mogelijk updates plaatsen: Problemen met Interactieve TV op Glasvezel.

Dit vertelde je collega van de klantenservice me net ook.. Dan maar videoland en Netflix.. Hopelijk voor mijn ajacieden is dit voor woensdag opgelost ivm de bekerwedstrijd 

We gaan dit zo snel mogelijk herstellen en wees gerust: aankomende woensdag kun jij sowieso van jouw club genieten! ⚽

Hier doet die het nu ook.. Ben wel sceptisch nu.. Voor hoelang 

Hoi @Liesje2002, glasvezelgebruikers op het T-Mobile glasvezelnetwerk kunnen op dit moment problemen ervaren met Interactieve TV (het ‘oude’ TV-platform). Het probleem is gemeld en in onderzoek. We werken hard aan de oplossing. Sorry voor het ongemak!

Om op de hoogte te blijven, hebben we een los topic aangemaakt waarin we zo snel mogelijk updates plaatsen: Problemen met Interactieve TV op Glasvezel.

Dit vertelde je collega van de klantenservice me net ook.. Dan maar videoland en Netflix.. Hopelijk voor mijn ajacieden is dit voor woensdag opgelost ivm de bekerwedstrijd 

We gaan dit zo snel mogelijk herstellen en wees gerust: aankomende woensdag kun jij sowieso van jouw club genieten! ⚽

Hier doet die het nu ook.. Ben wel sceptisch nu.. Voor hoelang 

@Jason nu doet de WiFi het nie

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Liesje2002, we ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaart met vast Internet. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte: Problemen vast Internet 1 maart 2021

Reputatie 2

Oeps probleem heeft zich omgedraaid nu wel tv maar geen internet/wifi hahahaha blijft spannend

Reputatie 2

Oeps probleem heeft zich omgedraaid nu wel tv maar geen internet/wifi hahahaha blijft spannend

Wifi/internet doet het ook weer

Reageer