T-mobile app hapert

  • 8 July 2023
  • 32 reacties
  • 1077 Bekeken

Reputatie 1

Ik kijk nu altijd tv via de app omdat jullie de tv box niet goed werkend krijgen.

 

Maar nu begint de app ook te haperen. Soms staat het beeld kort stil of het geluid valt kort weg. Als ik Viaplay kijk via hun app is er niets aan de de hand dus ligt het echt aan jullie app.

Dat doet de app sinds deze week. 

De app heeft het daarvoor altijd goed gedaan.

Ik neem aan dat jullie hier ook echt is mee bezig gaan. 

Teresa van Odido 4 maanden geleden

@frank190189 Dank je wel voor je heldere terug koppeling en dat je de moeite hebt genomen om dit uit te typen. Een nieuw modem bieden wij eigenlijk altijd als laatste oplossing, omdat het probleem hier 9/10 niet mee is verholpen. Gelukkig heb jij het nieuwe modem inmiddels ontvangen en werkt alles nu weer naar behoren, goed om te lezen! 😀

Ik vermoed dat @Cheyenne van Odido benieuwd was naar de reden, omdat er zo kort geleden een nieuwe TV Box is verstuurd. Hoe dan ook, begrijpen wij heel goed dat jij ook gebruik wilt maken van onze nieuwe Mediabox!

Ik zie dat wij de apparatuur op 22-12-2023 hebben ontvangen. Het kan nog zes werkdagen duren voor dat dit is verwerkt in ons systeem. Zodra dit is verwerkt kan ik gelijk de nieuwe Mediabox voor je aanvragen. 

 

Bekijk origineel

32 reacties

Reputatie 1

Goedendag,

 

Ik zie dat jullie een nieuwe 4k tv box hebben. En ik zou graag willen weten wanneer ik daar voor in aanmerking kom om het om te wisselen?

 

https://community.odido.nl/tv-493/nieuw-bij-odido-tv-mediabox-358793

Reputatie 7
Badge +5

Hi @frank190189, onze nieuwe Mediabox is inderdaad uit! Leuk dat je interesse hebt. Om welke reden zou je de Mediabox graag willen hebben? Ik zie dat we recent jouw huidige TV Box hebben omgeruild. We wachten momenteel nog op de retour van de apparatuur (TV Box en modem). Ik dien sowieso eerst te wachten tot dit geregeld is en jij een mail hebt gekregen ter bevestiging van de ontvangt voor ik een wijziging kan maken!

Reputatie 1

@Cheyenne van Odido, ik heb het oude apparatuur terug gestuurd en jullie hebben het al ontvangen. 

 

 

Maar eerlijk gezegd verbaasd het mij een beetje waarom ik moet uitleggen waarom ik de nieuwe tv box wil.

 

Ik zit sinds 2017 bij jullie en heb altijd een dsl aansluiting gehad zonder problemen en sinds 1,5 jaar zit ik op jullie glasvezel. En heb ik niet anders dan problemen gehad met tv kijken maar ook later met de wifi dat de snelheid niet gehaald werd.

Ik heb hier geregeld over geklaagd, maar jullie zeiden alleen maar haal de stekker er even uit en ik gaf aan dat dit geen oplossing is. Maar jullie bleven dit volhouden van wel.

 

Op een gegeven moment was ik er helemaal klaar mee en heb ik gebeld, maar natuurlijk gebeurde er weer niets. Ik heb toen zelfs gevraagd om een nieuwe modem en tv box maar volgens jullie kon dit niet het probleem zijn. 

 

Na een tijdje nog steeds problemen te hebben heb ik dit nogmaals gevraagd maar dan hier op het forum, waardoor in mijn ogen jullie wel moesten.

Jullie hebben dan ook eindelijk vorige maand (25 november) een nieuwe set gestuurd.

Hiermee lijken de problemen opgelost ik haal de wifi snelheid en tot nu toe kan ik weer zonder storingen tv kijken.

 

Maar waarom ik dus de nieuwe tv box wil is, omdat jullie er heel laks mee omgegaan zijn en dat er geen problemen zijn aan jullie kant. Maar het blijkt dus van wel.

En in die 1,5 jaar heb ik ook nooit een sorry of iets dergelijks gehoord voor de problemen.

 

Dus vandaar dat ik om de nieuwe tv box vraag.

 

Moderator edit: Om zeker te zijn van geen schending van de AVG-wet en om iedereen bij deze nog beter in bescherming te nemen: deel vanaf heden alsjeblieft alleen de gevraagde screenshot en maak eventuele persoonsgegevens zwart of deel alleen een screenshot waarop het verzendbewijs en de eventuele aankomstdatum/afleverdatum staat.

Reputatie 6
Badge +2

@frank190189 Dank je wel voor je heldere terug koppeling en dat je de moeite hebt genomen om dit uit te typen. Een nieuw modem bieden wij eigenlijk altijd als laatste oplossing, omdat het probleem hier 9/10 niet mee is verholpen. Gelukkig heb jij het nieuwe modem inmiddels ontvangen en werkt alles nu weer naar behoren, goed om te lezen! 😀

Ik vermoed dat @Cheyenne van Odido benieuwd was naar de reden, omdat er zo kort geleden een nieuwe TV Box is verstuurd. Hoe dan ook, begrijpen wij heel goed dat jij ook gebruik wilt maken van onze nieuwe Mediabox!

Ik zie dat wij de apparatuur op 22-12-2023 hebben ontvangen. Het kan nog zes werkdagen duren voor dat dit is verwerkt in ons systeem. Zodra dit is verwerkt kan ik gelijk de nieuwe Mediabox voor je aanvragen. 

 

Reputatie 1

Ik zou graag willen weten wat de status is?

 

 

 

 

En ik zie op mijn factuur dat er 2x €2,50 wordt gerekend, maar waarvoor is dit? Ik heb het idee dat jullie de tv box berekend hebben die omgeruild is en dat is niet terecht.

Reputatie 6
Badge +2

@frank190189 Ik ben direct voor je gaan kijken, maar de apparatuur is nog niet verwerkt in ons systeem. Ik zie dat dit op 22-12-2023 bij ons is bezorgd en vermoed dat de verwerking vertraging heeft opgelopen vanwege de feestdagen. Ik verwacht dat dit in de loop van deze week gaat gebeuren. 

Het bedrag op de factuur is inderdaad dubbel. Dit komt doordat de factuur al was opgemaakt ten tijde van het omruilen van de TV Box. Geen zorgen! Ik heb dit direct voor je gecrediteerd, dit zal worden verrekend met een volgend factuur, meestal de eerst volgende. 

Goedendag,

 

Ik zie dat jullie een nieuwe 4k tv box hebben. En ik zou graag willen weten wanneer ik daar voor in aanmerking kom om het om te wisselen?

 

https://community.odido.nl/tv-493/nieuw-bij-odido-tv-mediabox-358793

ik zie dat de software van nokia 8010 door dezelfde firma  word gemaakt.

alleen storing via de app op nokia 8010  niet op de box maar kan niet hoger dan 1080 p

op 4k tv

 

Reageer