Beantwoord

T-mobile thuisbox geweigerd, maar ik krijg steeds herinneringen

  • 26 October 2021
  • 28 reacties
  • 431 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

28 reacties

Reputatie 7

Heel graag gedaan! Maak er nog een mooie avond van! ✨

Reputatie 7

Hi @christ69, heel goed dat je dit meldt! Wat balen en gek dat jij hier nu toch bericht over krijgt. Ik heb gelijk een kijkje genomen in jouw profiel, maar ik zie hier de e-mail die jij gisteren hebt gekregen niet in terug. Zou je dit screenshot hier kunnen delen? Ik heb in ieder geval één van mijn collega's hiervoor aan de mouw getrokken om hier verder bij te helpen. Zodra ik hier een reactie op krijg, dan laat ik het je gelijk weten. Ik ga dit voor je uitzoeken!

Reputatie 1

Zoals eerder gemeld ben ik 20 september gebeld door T-mobile thuis af te sluiten, op 21 september wilde ik het toch wat anders en moest ik dit annuleren en opnieuw afsluiten

Op 23 september is mij toch een box verzonden, in overleg met de klantenservice is deze geweigerd en is deze weer Bij T-Mobile terecht gekomen.(zie hierboven)en ik 

 

Toen ik wist dat dit abonnement was afgesloten omdat de box was terug ontvangen, heb ik op 27 september mijn huidige abonnement afgesloten, wat 1 november is gestart.

 

Het inlog email adres van het geannuleerde abonnement is door de klantenservice aangepast naar een ander email adres van mij, anders kon ik op mijn huidige abonnement niet inloggen.

 

Het email adres wat er nu bij hoort zal ik in een PB naar @Lisa  sturen.