Beantwoord

T-Mobile TV app, Apple TV, LG C1

  • 17 November 2021
  • 34 reacties
  • 1408 Bekeken

Reputatie 1

Recentelijk de overstap gemaakt van Ziggo naar T-Mobile. Internet (1000/1000) en telefonie ‘lopen‘ inmiddels als een zonnetje. Top!

Ik gebruik geen set top box van T-Mobile maar een Apple TV 4K (model 2021) met de T-Mobile TV app (versie 1.49). Valt mij op dat sommige ‘functies’ in de app nog niet functioneel zijn (opties menu rechtsboven, instelbaarheid geluid etc.). Ondanks dit vind ik de T-Mobile TV app prettig werken op de Apple TV. 

Heb recentelijk een LG C1 TV (4K) aangeschaft. Deze TV leverde ‘een plaatje’ in combinatie met de Ziggo set top box. Met de Ziggo app op de Apple TV vond ik het beeld veel minder.

Ondanks dat ik geen ervaring heb met een set top box van T-Mobile schat ik in dat de kwaliteit van het T-Mobile beeld op mijn TV ook wel goed zal zijn? Met de T-Mobile TV app op de Apple TV heb ik deze ervaring nog niet en vind de kwaliteit van het beeld (nog) niet acceptabel.

Ookla speedtest op mijn Apple TV laat bijna gigabit snelheden zien, de gebruikte highspeed HDMI kabel, tussen Apple TV en TV, wordt door de Apple TV als goed getest (functie Apple TV) en ik heb veel tijd gestopt in het tweaken met de instellingen op de Apple TV en LG C1 maar krijg geen mooi scherp beeld.  Ik verwacht geen 4K van de streams maar wel een scherp Full HD beeld. De T-Mobile TV streams lijken wisselend in kwaliteit (en geluid) en niet voldoende scherp, met name bij beweging. 

Zie ik mogelijk iets over het hoofd of zit het in de beeldkwaliteit/verwerking van de T-Mobile streams/app?

icon

Beste antwoord door Waqqas 21 November 2021, 10:17

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

34 reacties

Reputatie 1

Hi @Henk2021, ik had echt heel graag gelezen dat jij heel blij was met het gebruik van de App! Dankjewel dat jij zo helder aangeeft dat dit jij geen verbetering hebt opgemerkt. Zojuist heb ik je in het onderste topic van een antwoord voorzien: 

Wij willen er alles aan doen om de App zo goed mogelijk te laten werken, dus mijn collega's gaan hard aan de bak om deze feedback te verwerken! Mocht jij nog andere punten hebben, laat die dan zeker weten. Ik geef heel graag alles door aan mijn collega's, zodat jij met veel plezier van de App gebruikt kunt maken!

Gisteravond meerdere keren ‘vastlopers’ van de app. Mijn huisgenoten willen over op NLZIET omdat dit wel werkt. Pffff

Reputatie 7

Hi @Henk2021, ik vind het echt heel erg rot om te lezen dat jij momenteel niet tevreden bent! Ik hoop echt dat ik in het nieuwe jaar met je kan delen aan welke punten er is gewerkt en kunnen jij en jouw huisgenoten de App weer met plezier gebruiken. Zoals ik eerder aangaf: laat het gerust weten als er tot die tijd nog extra punten bijkomen, want ik blijf alle feedback doorzetten naar mijn collega's! 

Reputatie 1

Hi @Henk2021, ik vind het echt heel erg rot om te lezen dat jij momenteel niet tevreden bent! Ik hoop echt dat ik in het nieuwe jaar met je kan delen aan welke punten er is gewerkt en kunnen jij en jouw huisgenoten de App weer met plezier gebruiken. Zoals ik eerder aangaf: laat het gerust weten als er tot die tijd nog extra punten bijkomen, want ik blijf alle feedback doorzetten naar mijn collega's! 

Dank voor je begrip. Er zijn natuurlijk wel belangrijkere dingen in de wereld dan een app die het niet helemaal optimaal doet. Alles relatief he.
Hopelijk in januari verbetering… Fijne dagen!

 

 

Reputatie 1

Hi @Henk2021, ik vind het echt heel erg rot om te lezen dat jij momenteel niet tevreden bent! Ik hoop echt dat ik in het nieuwe jaar met je kan delen aan welke punten er is gewerkt en kunnen jij en jouw huisgenoten de App weer met plezier gebruiken. Zoals ik eerder aangaf: laat het gerust weten als er tot die tijd nog extra punten bijkomen, want ik blijf alle feedback doorzetten naar mijn collega's! 

Dank voor je begrip. Er zijn natuurlijk wel belangrijkere dingen in de wereld dan een app die het niet helemaal optimaal doet. Alles relatief he.
Hopelijk in januari verbetering… Fijne dagen!

 

 

Hallo,

Was even nieuwsgierig of er al zicht is op een nieuwe update van de T-Mobile Apple TV app. 
 

Reputatie 7

Hi @Henk2021, tof dat je dit checkt! Ik ga dit morgen voor je navragen bij de tv meeting. Dan hoop ik je hier meer over te kunnen vertellen! 💪

Reputatie 7

Hi @Henk2021, zoals ik gisteren aangaf heb ik dit punt direct voor jou nagevraagd vandaag! Mijn collega die hierover gaat geniet momenteel van een lang weekend vrij, dus ik kom hier volgende week bij je op terug. Als je ook nog een ander punt hebt, laat het dan gerust weten. Dan check ik dat ook graag voor je!

Reputatie 1

Hi @Henk2021, zoals ik gisteren aangaf heb ik dit punt direct voor jou nagevraagd vandaag! Mijn collega die hierover gaat geniet momenteel van een lang weekend vrij, dus ik kom hier volgende week bij je op terug. Als je ook nog een ander punt hebt, laat het dan gerust weten. Dan check ik dat ook graag voor je!

Bedankt alvast!

Reputatie 7

Hi @Henk2021, zoals je weet heb ik onlangs nagevraagd bij één van mijn collega's wanneer er een nieuwe update voor TV Anywhere op Apple TV volgt! Ik heb te horen gekregen dat er op korte termijn geen update aan komt. Sorry, want ik had je graag iets anders doorgegeven. De feedback die ik eerder voor jou heb doorgezet, ligt er nog steeds om meegenomen te worden, maar dit neemt nog een langere tijd in beslag. Zodra er een nieuwe update aan komt, dan laat ik dat zeker aan je weten! 

Reputatie 1

Hi @Henk2021, zoals je weet heb ik onlangs nagevraagd bij één van mijn collega's wanneer er een nieuwe update voor TV Anywhere op Apple TV volgt! Ik heb te horen gekregen dat er op korte termijn geen update aan komt. Sorry, want ik had je graag iets anders doorgegeven. De feedback die ik eerder voor jou heb doorgezet, ligt er nog steeds om meegenomen te worden, maar dit neemt nog een langere tijd in beslag. Zodra er een nieuwe update aan komt, dan laat ik dat zeker aan je weten! 

Hallo @Lisa,

Bedankt voor het navragen. Aan jou inzet en communicatie heeft het zeker niet gelegen.
De beeldkwaliteit en het geluid van de stream van de TMobile TV app op de Apple TV vinden mijn huisgenoten en ik onvoldoende en te duur.

Daarnaast duren update’s  van de app veel te lang en toekomstige app verwachtingen worden niet gedeeld (inhoud en planning) met de klant. Reden voor ons om TMobile TV app via de AppleTV te verlaten en op te zeggen. Inmiddels via NLZIET veel beter beeld en geluid, tegen lagere kosten.