Beantwoord

T-Mobile TV App moet steeds herstart worden

  • 29 August 2022
  • 88 reacties
  • 2464 Bekeken


Toon eerste reactie

88 reacties

Ja hier ook hetzelfde probleem. Ik moet telkens als de tv uit heeft gestaan op herstarten drukken.

Zeg @Tommie,

Dat doorzetten naar "ONZE TECHNEUTEN" lees ik al bijna 10 maanden!

Een oud collega van jullie heeft in een reactie van 5 maanden geleden het volgende gedeeld:

De leverancier heeft laten weten dat dit voorlopig niet wordt opgelost en dat dit zo blijft, omdat het niet te reproduceren is.

 

Ik zou graag willen dat dit probleem wordt opgelost, maar ik ben bang dat tegen de tijd dat mijn contract bij jullie afloopt de T-Mobile TV App steeds herstart moet worden.

Reputatie 7
Badge +9

@sieg.eilbracht bedankt voor de aanvullende informatie! Onze techneuten gaan het onderzoeken.

 

@milanket bedankt voor de duidelijke informatie! Ik heb dit ook voor jou doorgezet naar onze techneuten, zij gaan hier naar kijken. Zodra ik hier meer over weet, laat ik het weten.

@sieg.eilbracht heb je hier ook last van bij andere apps zoals Netflix of YouTube? Ook heb ik alleen nog de volgende punten van je nodig:

  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!)
  • Wat is de software versie?

 

@milanket, welkom op onze Community!

Ik zet dit ook graag voor jou door naar onze techneuten, zou je de app kunnen verwijderen en opnieuw installeren en de volgende vragen kunnen beantwoorden? Alvast bedankt!

  • Wat is het merk van de TV?
  • Welke type TV heb je? (bijv UHD50WLK, dit kan je achterop de TV vinden)
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!)
  • Wat is de software versie?
  • Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over)
  • Ervaar je dit ook met andere apps dat er geen verbinding is?

 

hier de gegevens van mijn beide TV's, welke allebei dezelfde “geen verbinding met tv dienst / herstarten”issues hebben:

 

 

TV Huiskamer:

 

  Wat is het merk van de TV?

               Samsung

  Welke type TV heb je? (bijv UHD50WLK, dit kan je achterop de TV vinden)

               QE65Q60RA

  Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!)

               Tizen

  Wat is de software versie?

               T-MSMDEUC-1401.0 , B1970101/070204 , BT-S

  Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over)

               VIDEO MSA V600R019C10LNLD08-SAMSUNG-20221205-0563

  Ervaar je dit ook met andere apps dat er geen verbinding is?

               Nee

 

 

TV Zolder:

 

 

  Wat is het merk van de TV?

               Samsung

  Welke type TV heb je? (bijv UHD50WLK, dit kan je achterop de TV vinden)

               UE55CU7172U

  Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!)

               Tizen

  Wat is de software versie?

               T-KSU2ECDEUC-1204.9

  Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over)

               VIDEO MSA V600R019C10LNLD08-SAMSUNG-20221205-0563

  Ervaar je dit ook met andere apps dat er geen verbinding is?

               Nee

 

Reputatie 1

@Tommie 

ik heb er bij Netflix of YouTube geen last van.

Software versie: T-OSCPBEUC-1421.0,BT-S.

SMART HUB: 7TGAWNVOJG4CZ

Datum : 2-1-23

Reputatie 7
Badge +9

@sieg.eilbracht heb je hier ook last van bij andere apps zoals Netflix of YouTube? Ook heb ik alleen nog de volgende punten van je nodig:

  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!)
  • Wat is de software versie?

 

@milanket, welkom op onze Community!

Ik zet dit ook graag voor jou door naar onze techneuten, zou je de app kunnen verwijderen en opnieuw installeren en de volgende vragen kunnen beantwoorden? Alvast bedankt!

  • Wat is het merk van de TV?
  • Welke type TV heb je? (bijv UHD50WLK, dit kan je achterop de TV vinden)
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!)
  • Wat is de software versie?
  • Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over)
  • Ervaar je dit ook met andere apps dat er geen verbinding is?

heb al een tijdje de app op mijn Samsung tv, is redelijk irritant aan t worden.

 

Sinds t begin al dezelfde herstart melding zoals hier al vaak omschreven.

 

Tv hangt bedraad direct aan de modem, ook op WIFI geeft de TV dezelfde herstart melding

Als ik de tv standby zet en erna weer aan zet krijg ik ook de herstart melding. Wat is nu de status van het probleem?

 

 

 

sinds t begin al dezelfde herstart meling zoals hier al vaak omschreven.

 

tv hangt bedraad direct aan de modem, ook op WIFI geeft de TV dezelfde herstart melding

Als ik de tv standby zet en erna weer aan zet krijg ik ook de herstart melding. Wat is nu de status van het probleem?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @sieg.eilbracht, ik heb je berichtje gezien.

Ik heb het direct doorgezet naar onze techneuten. Zodra we meer weten wordt er contact opgenomen! 

Reputatie 1

@Tommie 

Pb verstuurd

Reputatie 7
Badge +9

@sieg.eilbracht ik gok dat je het TV-klantnummer er in hebt gezet. Als je het klantnummer, dit lijkt op ABC12345, drie letters en vijf cijfers, niet kunt vinden, dan kan je mij ook een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer!

Reputatie 1

@Tommie staat erin.

Reputatie 7
Badge +9

@sieg.eilbracht bedankt voor je snelle reactie en de foto's!

Ik zet dit graag direct door naar onze techneuten, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je jouw klantnummer, dit lijkt op ABC12345, in je profiel zetten? Dan kan ik je abonnement vinden en hier een melding van maken. Alvast bedankt!

Reputatie 1

@Tommie  tv is bedraad aangesloten.

App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Nog steeds hetzelfde probleem.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @sieg.eilbracht, er is net een nieuwe update geweest voor de Samsung app!

Zou je de app kunnen verwijderen en opnieuw installeren? Heb je toevallig de tv bedraad aangesloten of via wifi? Als je hem via wifi hebt aangesloten, zou je de tv bedraad kunnen aansluiten? Als je dit daarna nog steeds ervaart, kan je mij dan een screenshot sturen van de foutmelding die je ziet? Dan kan ik het namelijk doorzetten naar onze techneuten! Ik hoor het graag.

Reputatie 1

@Demi  @Sander 

Ik heb sinds kort de app op mijn Samsung tv.

Als ik de tv standby zet en erna weer aan zet krijg ik ook de herstart melding. Wat is nu de status van het probleem?

Hi @Dave S., daar hebben wij ook aan gedacht. Als we echter kijken naar de klanten die hierover contact hebben opgenomen, blijken ze allemaal andere modems of firmware te hebben. Een modem vervangen heeft dus niet zoveel effect. Voor nu is het nog onduidelijk waar het probleem in zit. To be continued...

 

Dan heeft een modem vervangen inderdaad niet zoveel effect.

Als ik echter kijk naar klanten die hebben laten weten welke versie van de Smart TV App er is geïnstalleerd, blijken wij allemaal exact de zelfde versie te hebben:

Video MSA V600R019C10LNLD08-Samsung-20211029-0491

De “experts” weten dat er een bug in deze app zit en er wordt al een poos aangekondigd dat er “binnenkort” een update verschijnt. En ondertussen is deze app het enige wat al die tijd niet is veranderd.

Reputatie 7

Hi @Dave S., daar hebben wij ook aan gedacht. Als we echter kijken naar de klanten die hierover contact hebben opgenomen, blijken ze allemaal andere modems of firmware te hebben. Een modem vervangen heeft dus niet zoveel effect. Voor nu is het nog onduidelijk waar het probleem in zit. To be continued...

Hi @Ruud Winkels & @Banjer1969 , ik heb dit gelijk doorgespeeld naar onze techneuten. Als je nog niet geprobeerd hebt om de UTP-kabel te vervangen, zou ik dat eerst proberen. Lukt dat niet? Ik zal hier dan zo snel mogelijk op terugkomen.

 

Het ligt niet aan de UTP-kabel.

Toen ik deze topic op 29-08-2022 startte had ik al aangegeven dat mijn tv bedraad met het modem is verbonden, maar dat het probleem er ook is met wifiverbinding. Dus dat het aan de UTP-kabel zou kunnen liggen is allang uitgesloten.

Volgens Lisa is er, zoals ze op 19 januari schreef, ook altijd een mogelijkheid dat het probleem zich binnenshuis afspeelt, omdat alles onderzocht zou zijn door de leverancier.

Het zou nog aan het modem kunnen liggen. Dit heb ik nog niet uitgesloten. Kunnen jullie mij (en eventueel ook de rest van de klanten die dit probleem ervaren) een ander modem toesturen. Dan ga ik proberen of het probleem van het herstarten hiermee wordt opgelost.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ruud Winkels & @Banjer1969 , ik heb dit gelijk doorgespeeld naar onze techneuten. Als je nog niet geprobeerd hebt om de UTP-kabel te vervangen, zou ik dat eerst proberen. Lukt dat niet? Ik zal hier dan zo snel mogelijk op terugkomen.

Ik heb het zelfde probleem met Herstart. Onbegrijpelijk dat de leverancier dit niet kan reproduceren nu er van zoveel cliënten klachten zijn. Er is notabene een filmpje van. Het ligt echt aan de app. Hoe is dit nu op korte termijn op te lossen ????

Reputatie 2

Dank voor een reactie, echter meerdere mensen in mijn omgeving hebben hier last van. Het betreft overigens de app op de tv zelf hier zit geen kabel tussen.

Dan zal ik dat als eerste testen om de tv met een netwerk kabel aan te sluiten.

Ik heb dan wel een ander merk tv Philips en Sony deze zijn met een netwerk kabel aangesloten.

Ik heb geen problemen met de app.

Ik raad altijd aan om zoveel mogelijk bekabeld aan te sluiten.

Je kunt dit misschien eens testen tijdelijk een netwerk kabel leggen.

Ik heb niet aangegeven dat mijn TV geen kabel heeft. en heb er niet alleen last van .Lijkt mij stug dat alle mensen een niet correcte UTP naar hun TV hebben liggen.

Dank voor een reactie, echter meerdere mensen in mijn omgeving hebben hier last van. Het betreft overigens de app op de tv zelf hier zit geen kabel tussen.

Dan zal ik dat als eerste testen om de tv met een netwerk kabel aan te sluiten.

Ik heb dan wel een ander merk tv Philips en Sony deze zijn met een netwerk kabel aangesloten.

Ik heb geen problemen met de app.

Ik raad altijd aan om zoveel mogelijk bekabeld aan te sluiten.

Je kunt dit misschien eens testen tijdelijk een netwerk kabel leggen.

Reputatie 7

Hi @Banjer1969, merci voor het melden! Check, dan is dat niet de boosdoener. Weet dat we er alsnog verder mee aan de slag gaan. 

Reputatie 2

Dank voor een reactie, echter meerdere mensen in mijn omgeving hebben hier last van. Het betreft overigens de app op de tv zelf hier zit geen kabel tussen.

Reputatie 7

Hi allemaal, ik wil graag de uitkomst van het onderzoek met de melding ‘herstarten’ met jullie delen! De leverancier heeft laten weten dat dit voorlopig niet wordt opgelost en dat dit zo blijft, omdat het niet te reproduceren is. Wij laten het hier echter niet bij zitten en laten het onderzoek achter de schermen doorgaan, maar er komt hier op de korte termijn geen oplossing voor. Hierin willen we graag open en eerlijk met jullie zijn. 

Ook wil ik nog een extra tip met jullie delen. Zouden jullie eens de UTP-kabel kunnen vervangen? Wellicht dat die kapot is en de boosdoener is van deze melding. Omdat alles is onderzocht door de leverancier, is er ook altijd een mogelijkheid dat het zich binnenshuis afspeelt. Excuses dat we voor nu geen andere oplossing met jullie hebben kunnen delen. 

 

Reageer