Beantwoord

T-Mobile TV App moet steeds herstart worden

  • 29 August 2022
  • 88 reacties
  • 2464 Bekeken


Toon eerste reactie

88 reacties

Reputatie 7

Hi @Chriscross76, yay - heel fijn om dit te lezen! ✨ Helemaal toppie. Dan wil ik je voor nu vooral veel kijk-plezier wensen en trek gerust weer aan de bel als je ergens hulp bij kunt gebruiken. 

Reputatie 2

@Lisa  heb voor de tweede dag geen last meer van dat zwarte beeld, ook niet meer als ik als een gek loopt te zappen..heb de modem wel moeten herstarten ivm een ps4 issue...kon eerst niet in de router komen, standaard wachtwoord deed niets meer, dus maar een herstart. Nu loopt alles prima 👍

Reputatie 7

Hi @Chriscross76, goed dat je dit aangeeft van het zappen - want dit hoort niet! Ervaar je dit op elke zender of op specifieke zenders? Zou je de App eens kunnen verwijderen en opnieuw installeren? Helpt dat? Ik hoor het graag. 

Reputatie 2

Ervaar recent  tijdens het zappen via de app dat het beeld soms zwart is en als ik dan weer even terug zap en weer naar het zwarte beeld dan heb ik weer normaal beeld ....

Reputatie 2

Lees net de post hierboven van Lisa...🙈

Samsung ondersteund dit nog niet in de app ..

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Chriscross76, top om te horen dat het goed gaat met de gids! Zekers te weten is dat mogelijk. Je kan de resolutie aanpassen in de T-Mobile TV App middels de volgende stappen:

  1. Open het Account-menu van de App
  2. Druk op instellingen
  3. Selecteer de gewenste resolutie

Heel veel kijkplezier nog! 😃

Reputatie 2

@lisa alles werkt hier prima hoor er blijft geen gids hangen.....Mijn vraag was ofdat je in de tv app de resolutie kunt instellen. Ik zie deze optie alleen maar staan als je via het tv kastje kijkt. 1080p etc

Reputatie 7

Hi @Chriscross76, dat vind ik een hele fijne bijkomstigheid! 😁 In de Android Smart TV App is het wel mogelijk om per zender de gebruikte bitrate aanpassen, maar in de Samsung App jammer genoeg (nog) niet - sorry. 

Reputatie 2

@lisa Zie tot nu toe geen herstart melding. Vraag me nog wel af waarom je in de tv app nergens de resolutie kan instellen. Ik kan die optie iig niet vinden.

Reputatie 7

Hi @Chriscross76, super fijn om te lezen! Klopt het dat je na de aanpassing van mijn collega ook de herstart-melding niet meer te zien krijgt in de Smart TV App of is het probleem enkel bij andere streamingsdiensten verdwenen? Ik hoor het graag van je. 

Hi @Dave S., ik kan je garanderen dat we hier nog steeds mee bezig zijn! Ik ben het volledig met je eens dat dit te lang duurt, dus daarom blijf ik dit net zo lang chasen totdat het onderzoek is afgerond. Jammer genoeg gaat het niet zo vlot als dat we willen en zijn we vooral veel in afwachting van de leverancier. Het is namelijk aan die kant lastig te reproduceren. Excuses dat er vooralsnog geen schot in de zaak zit. 

Reputatie 2

Het iptv werkt hier bedankt

Dat als je de T-Mobile TV App niet afsluit, maar gelijk de tv uitschakelt en later weer aanzet, deze app verder gaat met het programma waar deze gestopt is (en je dus een oude uitzending kijkt), zoals @Chriscross76 omschreef, gaat al heel lang met heel veel Samsung tv's zo. Dit probleem speelt al meer dan een jaar en is voor veel klanten een frustratie.

 

Dat lees ik in verschillende topics, waaronder deze (die ik op 29-08-2022 heb geplaatst) terug. Het probleem is bij T-Mobile bekend (ze weten dat er een bug in de app zit) en ze hebben het steeds over een update van de T-Mobile TV App, waarmee het opgelost gaat worden, maar deze update komt er maar niet.

Ik heb het idee dat T-Mobile dit probleem niet serieus genoeg neemt, omdat er na al die tijd alleen maar beloftes worden gedaan en voor de klant niets is opgelost. Het is dan extra frustrerend dat er deze maand ook nog een inflatiecorrectie van 8,6% is doorgevoerd.

Reputatie 2

Ben erachter dat als je op de terug knop van de afstandsbediening ongeacht bij welke app inhoud deze afgesloten word en je terug gaat naar je hoofd tv menu. het kan zijn dat je het tv programma nog kan horen op de achtergrond. Als je nu opnieuw de app opstart dan krijg je ned 1 te zien. Als je de tv app dus niet afsluit en gelijk de tv uitschakeld en later weer aanzet dan gaat de tv app verder met het programma waar deze gestopt is en dan kijk je dus een oude uitzending. Zo werkt het bij mijn Samsung tv

Reputatie 7

Hi @ThanToya, heel goed dat je hiervoor opnieuw aan de bel trekt! Eerder heb ik al eens jouw gegevens doorgezet voor het onderzoek waarbij de tv-gids blijft laden. Het als het onderzoek waarbij de App steeds herstart, loopt er ook nog steeds een onderzoek voor deze ladende tv-gids. Ik hoop dat er snel een nieuwe update uitrolt. De update over de ladende tv-gids die deel ik in het onderstaande topic: 

De update over het herstarten die plaats ik hier. Voor beide issues heb ik opnieuw om een heldere status update gevraagd. Zodra ik iets concreets hierover kan delen, dan laat ik dat meteen weten. 

Hi @Chriscross76, merci dat je dit doorgeeft! Ik hoop dat ik snel een update over dit onderzoek hier kan delen. Weet dat we ermee bezig zijn en ik dit blijf chasen totdat het is opgelost. Excuses voor het ongemak. 

Reputatie 2

Heb hier hetzelfde probleem. Krijg ook dat menu in beeld als ik de tv inschakel. Dan klik ik op herstarten en alles werkt weer naar behoren. Ik heb ook een tizen tv.. Het is een bug

Reputatie 2

Hier ook. Zelfde problemen op elke Tizen TV. Is al meer dan een jaar zo. 

Wij hebbennhier exact hetzelfde probleem.

Ook een samsung smart tv, gebruiken ook de bijgeleverde afstandsbediening van de tv.

 

Bijkomend probleem is nog wel het volgende.

9 van de 10 keer, als de ontvanger geherstart en er verschijnt weer beeld, dan kunnen we niet in het menu komen (om bijvoorbeeld opgenomen programma te kijken of tv gids te openen).

Dan zien we een spinner in beeld en kunnen we alleen maar terug.

Bij herhaaldelijk herstarten van de tv (uit knop ingedrukt houden) start de tv opnieuw op en dus ook de ontvanger, en dan mogen we hopen dat we dan wel bij de tvgids kunnen komen of opgenomen programma's, want anders kunnen we het weer herhalen.

Reputatie 7

Hi @Bergbas, hartstikke goed dat je hier ook aan de bel trekt! Excuus dat ik geen heldere terugkoppeling heb gegeven na de eerdere tv-meeting. Ik kreeg opnieuw te horen dat het nog steeds uit staat en we dienen af te wachten op een update. Zodra ik een concrete update doorkrijg, dan meld ik dat direct. Ik ben het met je eens dat dit al (te) lang speelt en blijf dan ook duimen op een heldere uitkomst van het onderzoek, zodat we dit voor eens en altijd kunnen oplossen. Het blijkt nogal een complex euvel te zijn. Jouw klantnummer heb ik in ieder geval doorgezet naar één van mijn collega's, zodat je hieraan toegevoegd kan worden. 

Hoi Lisa,

Ik heb exact hetzelfde probleem als Dave S op mijn Samsung 49Q70R. Hoe kan het toch dat dit probleem al zo lang bestaat en niet wordt opgelost? Ik betaal goed geld voor mijn abonnement, maar ontvang daarvoor geen werkende diensten. Laat graag even concreet weten wanneer hiervoor een werkende fix wordt gemaakt. Je hebt 13 dagen geleden een tv-meeting gehad. Koppel je nog even naar ons terug wat de uitkomst daarvan is?

Reputatie 7

Hi @Dave S., dankjewel voor je geduld van de afgelopen tijd! Het onderzoek staat nog open, vandaar dat ik nog geen concrete update met je heb kunnen delen. Ik heb vandaag een tv-meeting waarin dit onderwerp weer wordt besproken. Ik hoop dan ook dat ik hierna een heldere terugkoppeling hier kan geven. 

Reputatie 7

Hi @Dave S., dankjewel voor de aanvulling! 😊 Zojuist heb je een e-mail gekregen dat er een nieuw onderzoek is gestart. Ik sta in nauw contact met mijn collega hierover, dus ik hoop dat ik gauw een update met je kan delen. 

Hoi @Lisa

Software versie van de tv: T-MSMDEUC-1401.0,B1970101/070204,BT-S (had ik eerder doorgegeven als besturingssysteem van de tv).

Het besturingssysteem van de tv: Tizen.

 

 

Reputatie 7

Hi @Dave S., @Rudolf1958 en @Banjer1969, ik wil jullie graag laten weten dat we deze bug verder gaan chasen! We willen namelijk dat dit snel wordt opgelost, dus ik heb een tv-specialist gevraagd of we hier meer prioriteit aan kunnen geven. Van jou heb ik nog alle eerdere gegevens @Dave S.. Kun je aangeven of dit nog helemaal klopt en waar nodig aanvullen? 

  • Afstandsbediening: Samsung Smart-afstandsbediening. 
  • Wat is het merk van de tv? Samsung QE43Q60R.
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? T-MSMDEUC-1401.0,B1970101/070204,BT-S. 
  • Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? Video MSA V600R019C10LNLD08-Samsung-20211029-0491.
  • Bij welke zenders doet het probleem zich voor? Bij alle zenders.
  • Op welke datum en tijd deed het probleem zich voor? Sinds je de App gebruikt, dus 15-08-2022.
  • Wat is de software versie? Kun je hier nog op terugkomen? 

Ik wil vragen of jullie ook op de volgende informatie terug kunnen komen @Rudolf1958 en @Banjer1969

  • Hebben jullie de App al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
  • Welke afstandsbediening hebben jullie?
  • Welke tv hebben jullie (bijvoorbeeld Samsung QE43Q60R)?
  • Wat is het besturingssysteem van de tv (dit is te vinden bij de instellingen van de tv)? 
  • Wat is de software versie? 
  • Welke versie van de Smart TV App is er geïnstalleerd (ga in de App naar Account, Instellingen en Over)?
  • Bij welke zenders doet dit probleem zich voor? 
  • Op welke datum is dit probleem begonnen? 
  • Wat hebben jullie al geprobeerd om dit op te lossen?

Heel erg bedankt voor de moeite! 💪

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Dave S., ik wil graag de terugkoppeling van mijn collega's met je delen! Dit is een bekende bug in de Smart TV App. Het is op te lossen door de back-knop op de afstandsbediening voor 3 seconden in te houden
en de App af te sluiten. Daarna kan de tv uitgezet worden. Kun je aangeven of dit ook bij jou werkt? 💪

Hoi @Rudolf1958 en @Banjer1969, het klopt dat dit een bug is, daarom hebben onze tv-specialisten er een workaround voor bedacht. Er is nog geen definitieve oplossing voor gevonden jammer genoeg. Ik zal aan de betrokken collega's vragen wat de prognose momenteel is.

Reputatie 2

Hier exact hetzelfde probleem. Zal dus inderdaad bug zijn en niet individueel.

Reageer