Beantwoord

Telekids werkt niet (alle zenders foutmelding of blokbeeld)

  • 25 September 2019
  • 33 reacties
  • 659 Bekeken


Toon eerste reactie

33 reacties

Reputatie 3

Beste @Sander  @Geniva  en @Brian .

 

Ik voel me flink genegeerd door t-mobile.

Loze beloften is alles wat ik tot nu toe toegezegd heb gekregen.

Ik stop met jullie als provider.

Het was de bedoeling dat het contract over zou worden genomen door de nieuwe bewoner omdat ik ga verhuizen per december.

 

Ik heb de nieuwe bewoner geadviseerd het contract niet over te nemen. Ik  houd het contract.

Geluk bij een ongeluk, jullie kunnen niet leveren op mijn nieuwe adres dus kom ik alsnog van jullie af.

 

Jammer dat het zo heeft moeten lopen.

Een compensatie verwacht ik wel voor de ellende afgelopen tijd.

 

Een reactie zou dus prettig zijn

Reputatie 3

Dag Sander,

Nogmaals, niets ten nadele van jouw als persoon. Jij bent een van de (in mijn ogen) experts Hier zo. Je hebt veel meer potentie dan je bij t-mobile kunt laten zien :)

Je hebt mn nummer...maandag werk ik thuis dus je kan me gewoon bellen. Geen probleem

Reputatie 7
Heeeeey @dikkedikkie,

Ben je weer klant geworden? Wat leuk! Welkom terug op je oude honk!

Ik heb direct voor je gekeken en zag dat afgelopen woensdag de TV streams niet 100% doorkwamen, maar sinds donderdag het weer snel en stabiel is. Klopt dat? Zijn alle zenders ook inmiddels weer teruggekeerd?

Als ik nu naar je modem kijk, zie ik ook een stabiele internet verbinding. Kun je mij aangeven wat er misgaat en wat je al hebt gedaan? Zo'n oude rot als jij hebt vast al allerlei zaken nagelopen en uitgesloten. Die hoor ik graag, zodat we geen zaken dubbel doen!

Hoe bevalt de nieuwe TV Box en de nieuwe afstandsbediening? 😎
Reputatie 3

Ja,

 

Mijn nummer staat in je privé berichten.

Liefst tussen 10 en 12.

Reputatie 3
Hi @dikkedikkie , ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt! Ik zie dat het inderdaad al is uitgezet naar onze Back Office. Zij doen er op dit moment alles aan om ervoor te zorgen dat jij al je zenders weer kunt bekijken. Fijn dat je zo met ons meedenkt! Ik heb gelijk doorgegeven dat jij intussen ook bezig bent geweest met het zoeken naar een oplossing en hebt achterhaalt dat de DHCP server er uit klapt. Bedankt voor de informatie! Nog even geduld en dan kun jij weer zorgeloos TV kijken! 😉
Hoi,

Dit s natuurlijk niet echt behulpzaam. De dhcp wordt in het modem zelf geregeld. Daar kan een backoffice niets mee....

Verder hekelt het me dat er niet wordt gerept over 45 minuten in de wacht staan.

Wat gaan jullie aan beide zaken doen?
Reputatie 3

Graag update leveren

Reputatie 3

@Sander  en @Brian waarom hoor ik hier niets over?

 

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/error-er-heeft-zich-een-fout-voorgedaan-tijdens-het-afspelen-probeer-het-alstublieft-later-nog-een-keer-316137#post1522036

Reputatie 3
Hallo Sander,

Ik ben er weer inderdaad.
hierboven kun je lezen wat ik al heb gedaan.

De dhcp van het modem geeft telkens de geest

Reageer