Testers gezocht voor het vernieuwde TV Anywhere!

Testers gezocht voor het vernieuwde TV Anywhere!

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

79 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @jeroenwijnen, ik heb je toegang verleend tot het subforum. Sorry dat het op zich liet wachten!

@Bjarn Onze expert HJ gaat naar jouw aanmelding kijken. Er lijkt wat mis te gaan, maar dat wordt zo snel mogelijk opgelost. Will be solved!

@all!  Veel testplezier en alvast een prachtig weekend toegewenst! 🌞

Reputatie 4

Hoi @jeroenwijnen, ik heb je toegang verleend tot het subforum. Sorry dat het op zich liet wachten!

@Bjarn Onze expert HJ gaat naar jouw aanmelding kijken. Er lijkt wat mis te gaan, maar dat wordt zo snel mogelijk opgelost. Will be solved!

@all!  Veel testplezier en alvast een prachtig weekend toegewenst! 🌞

Geen probleem! Had contact met Boris op Twitter erover, vandaar :-)

Reputatie 7
Badge +16

Hi all, supertof dat jullie je aangemeld hebben! Ik heb jullie meteen toegang verleend voor het speciale subforum: Vernieuwde TV Anywhere! 😁👍 

Reputatie 6
Badge

@Jason,

ik heb nog geen toegang🙈

Reputatie 7
Badge +16

@stefan.1997 Het kan maximaal 24 uur duren voordat je toegang krijgt, maar normaliter gaat dit proces sneller hoor, dus geen zorgen. Ik houd het in de gaten! 😉

 

Update: het zou nu moeten werken, je kunt opnieuw inloggen.

Reputatie 7
Badge +16

@stefan.1997 Kun je me een screenshot sturen van het scherm dat verschijnt wanneer je het subforum opent, alsjeblieft? Dan ga ik ermee aan de slag! 😎

Heb me vanmorgen ook aangemeld maar tot op heden nog niks ontvangen, wachten dan nog maar even rustig af :grinning:

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Cybernation, leuk dat je je hebt aangemeld! 😁 Als het goed is, kun je het verborgen subforum bekijken wanneer je opnieuw inlogt: Vernieuwde TV Anywhere.

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @Hans-Juriën,

Heb nog geen mail of download gezien. :)

Reputatie 7
Badge

Goedemorgen @Hans-Juriën,

Heb nog geen mail of download gezien. :)

Het lijkt er op dat jouw registratie(s) niet doorkomen. Mocht iemand anders de indruk hebben dat de aanmelding niet gelukt is, stuur mij dan een privebericht!

Reputatie 7
Badge +16

@TAVL Als het goed is, heb je nu in ieder geval toegang tot het subforum! 😊

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @ddHQ, yesss gaaf dat je ja aangemeld hebt! 😎👍 Ik heb je toegang verleend, na een snelle re-login zou het subforum zichtbaar moeten zijn!

Reputatie 7
Badge +16

Gaaf dat jij je ook aangemeld hebt voor de test van de vernieuwde TV Anywhere app! Je hebt toegang tot het subforum, veel plezier met testen! 😁

Reputatie 2

Heb me aangemeld, ben benieuwd. Hopelijk de laatste dingen finetunen voor het nieuwe platform kan worden uitgerold.  :)

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Croman, super dat je meedoet met de test! 😁👍 Ik heb je meteen toegang verleend voor het subforum. 

Het nieuwe platform komt er inderdaad ook aan, maar daar staat de vernieuwde TV Anywhere app test los van! 😉

Reputatie 7
Badge

@Croman wanneer heb jij je precies aangemeld? Ik zie namelijk geen nieuwe registraties via het formulier na 00:40 vannacht 😉 Als je je vanmorgen hebt aangemeld, dan is er iets niet goed gegaan. Wil je dan je gegevens met mij delen via een privébericht?

Reputatie 2

@Hans-JuriënVanochtend toen ik dit berichtje plaatste, 10 minuten geleden?

 

@Jason Aah, ik dacht dat het één systeem was dat samen beschikbaar zou komen.

Reputatie 7
Badge +4

Het lijkt daarentegen wel op elkaar. :innocent:

Reputatie 3

Ik heb mij van de week ook aangemeld en de app al geinstalleerd. Maar het subforum kom ik nog niet op. Moet dat los aangemeld worden?

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Bastiaan81, leuk dat je je hebt aangemeld! 😁 Ik heb je toegang verleend, je kunt het verborgen subforum bekijken wanneer je opnieuw inlogt: Vernieuwde TV Anywhere.

Reputatie 2

Hi, ik heb me ook aangemeld, maar moest ik me tv- klnatnummer invullen of mijn mobiel klantnummer??  

Reputatie 7
Badge +7

@Danielson ,

Je klantnummer van T-Mobile Thuis moest je invullen. Dit nummer vind je als je in logt op T-Mobile Thuis

Reputatie 2

@Danielson ,

Je klantnummer van T-Mobile Thuis moest je invullen. Dit nummer vind je als je in logt op T-Mobile Thuis

Heads up - it seems you have already completed this survey!
Thanks for your feedback, we really appreciate it.

 

helaas niet meer aan te passen :( 

Reputatie 7
Badge

@Danielson ik heb je gewoon toegevoegd hoor ;-)

Heb me zojuist ook aangemeld. 

 

Is er een lijst met veranderingen / zaken om te testen ?